glennb Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg var fra barndommen min sammen med ei jente i nesten 7 år før det gikk skeis, mest på grunn av sexlivet vårt. Hun var ikke spesielt interessert, onanerte aldri hverken før eller etter hun traff meg. Jeg tok opp problemet en rekke ganger uten at hun var villig til å gjøre noe med situasjonen (snakke med lege osv). Et par år etter bruddet, fant jeg meg en ny kjæreste som jeg var sammen med i 6 måneder. Mot slutten hadde vi kanskje sex et par ganger i måneden. Dette kan jo umulig være nomralt for to friske mennesker i midten av 20 årene!? Jeg var veldig obs på å ikke å "pushe" henne, fordi sexpress selvfølgelig vil drepe lysten hennes. Delvis pga. mangel på sexlyst, og delvis andre årsaker ble det slutt etter et halvt år... ... Nå har jeg truffet verdens søteste jente som jeg virkelig vil satse på. Jeg er villig til å strekke meg langt denne gangen, men gjett hva som har skjedd? Etter de to første månedene med lidenskapelig sex og avrevne klær, er vi nå i nøyaktig samme situasjon som de to andre forholdene! ... Vel... ikke så ille, men sex på Lørdag og Onsdag er definitivt i minste laget for meg. Derfor laget jeg en tittel som heter "Ulik sexlyst" og ikke "For lite sexlyst" Snittet for norske par ligger vel på 1-2 ganger i uka kanskje ? Jeg aner et mønster, og ser vel at det muligens er noe jeg gjør... Innser vel at jeg er litt kravstor. - Jeg og den nye kjæresten er sinnsykt kosete. Vi kan ligge i timevis på sofaen å bare stryke og klappe på hverandre på en lat søndag. Vi har MYE kroppskontakt som overhodet ikke er seksuelt ladet. - Får hun sitt behov for kroppskontakt dekket 100% igjennom kos og nærhet? Urettferdig? Jeg får bare dekket 50% av mitt behov .-) - Jeg er småredd for å ta opp temaet. Lang erfaring med at press senker lysten ytterligere. - P Piller kan ha noe med saken og gjøre. Kondomer funker ikke... Hmm.. Hva gjør man her ? - Lest at noen sexterapauter foreslår Sexkontrakt. 3 dager i uken bestemmer den ene parten om man skal ha sex eller ikke, 3 dager bestemmer den andre. Søndagen er "valgfri" noen erfaringer på området ? - Sexen er veldig bra når vi har sex (1 gang i uka kanskje mer...) Aldri opplevd simultanorgasmer før denne kjæresten her .-) - Hun tar ikke initiativ, dette er et problem da jeg synes det er veldig sexy! Jeg har fortalt henne at jeg synes det, men det hjelper liksom ikke så mye. - Hun vil ikke ha munnsex, sparsom på meg, og vil ikke at jeg skal komme i nærheten av henne med munnen min. - Jeg tror hun har et litt vanskelig forhold til sin egen seksualitet (Hun liker heller ikke at jeg ser direkte på henne "der nede") Derav sikkert stress med munnsexen... - Jeg onanerer en del for å holde ut .-) Vanskelig å finne bra timing når man bor sammen... Det blir liksom litt feil det også.... Noen tips ? Dette ble langt, hvis du leste helt til slutten kan du jo komme med noen egne erfaringer på hva som funker og ikke funker! Dette forholdet VIL jeg at skal holde... Lenge! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 ... Glemte å nevne; Vi er skikkelig "Gale" og har bodd sammen nesten 5 måneder av de 7 vi har vært sammen nå.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1204072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest p-pillen har skylden Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg tror absolutt hormonprevensjon er en viktig årsak til at dette oppstår i veldig mange forhold. Hvis dere kan snakke sammen om det, så bør dere absolutt vurdere kondomer (hvorfor fungerer ikke det, jeg forstår det er litt "pes", men må være bedre enn lite sexlyst hos henne?) Hvis graviditet ikke er krise, kan dere kombinere kondomer med en computer som Persona (søk på unipath og Persona), den gir beskjed om sikre perioder. Hvis dere begge er 100% trofaste og ikke tar smitte med "hjem i sengen", kan spiral godt brukes av de som ikke har barn enda, men en chlamydiainfeksjon etc med spiral, vil gjøre henne steril på "no time". __ Andre ting enn det hormonelle; sørg for at dagens oppgaver er gjort tidlig på kvelden, slik at hun ikke utsetter å legge seg til hun er kjempetrett, fordi hun vet at oppvaskmaskinen må tømmes, klær må henges opp eller andre slike ting. Mange kvinner har konstant dårlig samvittighet for alt som skal gjøres, og så spiser det opp alt overskudd. "Kvinner må ha overskudd for å ha sex, menn får overskudd av å ha sex" er et forslitt uttrykk, og mange kvinner føler ikke det passer på seg, men for ganske mange tror jeg det finnes en sannhet i dette allikvel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1204087 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest girlie23 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 ... Glemte å nevne; Vi er skikkelig "Gale" og har bodd sammen nesten 5 måneder av de 7 vi har vært sammen nå.... jeg er vel sånn som kjæresten din... Kanskje det er andre årsaker til at min sexlyst er så dårlig, vi er jo forskjellige alle sammen. Men jeg vet i hvertfall at det hadde hjupet om kjæresten min hadde tatt det litt mer med ro.. For meg er den der følelsen av at "nå skal vi ha sex, nå MÅ jeg bli tent" ganske stressende.. Særlig når jeg vet at han blir skuffa når jeg ikke har lyst... Prøv å få ho til å slappe skikkelig av.. Stryk ho over kroppen på ikke-erogene steder, sånn som ryggen og bein... det synes i hvertfall jeg at er deilig, og har ofte gjort at jeg har "kommet i stemning" på en bedre måte.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1204177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg var akkurat som dine partnere på den alderen. Nå er jeg 36 og skulle gjerne hatt en sexpartner flere ganger i uka! | P-piller er definitivt en sex-lyst-dødare, kanskje hun kan prøve et annet merke? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1204279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 jeg er vel sånn som kjæresten din... Kanskje det er andre årsaker til at min sexlyst er så dårlig, vi er jo forskjellige alle sammen. Men jeg vet i hvertfall at det hadde hjupet om kjæresten min hadde tatt det litt mer med ro.. For meg er den der følelsen av at "nå skal vi ha sex, nå MÅ jeg bli tent" ganske stressende.. Særlig når jeg vet at han blir skuffa når jeg ikke har lyst... Prøv å få ho til å slappe skikkelig av.. Stryk ho over kroppen på ikke-erogene steder, sånn som ryggen og bein... det synes i hvertfall jeg at er deilig, og har ofte gjort at jeg har "kommet i stemning" på en bedre måte.. Han skriver jo at han ikke maser på henne, ikke presser henne, og at de er veldig kosete og bruker mye tid på ikke-seksuell stryking o.l. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1204503 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Du høres i alle fall ikke kravstor ut. Jeg skjønner ikke hvordan du kan kalle sexen god, når hun ikke vil ha munnsex, ikke tar initiativ og ikke liker at du ser direkte på henne "der nede". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1204516 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Lurer på om jeg er jenta du skriver om her...Neida, men jeg kunne nok vært det. Vi er litt eldre. I midten av 30-åra. Har sex ca. 1 gang pr. uke. Nok for meg, men for lite for han. Dersom vi hadde hatt en kontrakt hvor vi bestemte over 3 dager hver, da hadde jeg reist!!! Det er en grunn til at man ikke har lov til å presse andre til å ha sex. Det kalles faktisk voldtekt. Kjempevanskelig å komme ut av en slik situasjon. Jeg gir han mange tips om hva som er skikkelig turn-off, men han tar ikke tipsene. (Og det er ikke noe jeg har ymtet om - han har t.o.m. fått det skriftelig) Han er også dårlig på å gjøre de tingene som skal til for å tenne meg. Når vi først er i gang er han "flink", men å "starte" meg er han dårlig på. Jeg sier ikke dette for å henge ut gutten eller for å si at han har alt ansvar her, men det finnes kanskje ting som kan gjøres for at du skal få mer sex. Så noe bedre tips enn å prøve å gjøre det som tenner henne har jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1204685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Lurer på om jeg er jenta du skriver om her...Neida, men jeg kunne nok vært det. Vi er litt eldre. I midten av 30-åra. Har sex ca. 1 gang pr. uke. Nok for meg, men for lite for han. Dersom vi hadde hatt en kontrakt hvor vi bestemte over 3 dager hver, da hadde jeg reist!!! Det er en grunn til at man ikke har lov til å presse andre til å ha sex. Det kalles faktisk voldtekt. Kjempevanskelig å komme ut av en slik situasjon. Jeg gir han mange tips om hva som er skikkelig turn-off, men han tar ikke tipsene. (Og det er ikke noe jeg har ymtet om - han har t.o.m. fått det skriftelig) Han er også dårlig på å gjøre de tingene som skal til for å tenne meg. Når vi først er i gang er han "flink", men å "starte" meg er han dårlig på. Jeg sier ikke dette for å henge ut gutten eller for å si at han har alt ansvar her, men det finnes kanskje ting som kan gjøres for at du skal få mer sex. Så noe bedre tips enn å prøve å gjøre det som tenner henne har jeg ikke. Jeg har faktisk forsøkt en del ganger å få henne til å fortelle meg hva som tenner henne, dette er gjort i veldig vennlige omgivelser, gjerne på armkroken etter sex.. Som småprat liksom. Hun vet ikke helt selv, og kan i allefall ikke gi meg noen gode tips. Kanskje jeg skal spørre henne motsatt; Hva som er turn-off? Har du noen tips på det området kanskje ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1204800 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Han skriver jo at han ikke maser på henne, ikke presser henne, og at de er veldig kosete og bruker mye tid på ikke-seksuell stryking o.l. Helt riktig! Jeg mistenker henne rett og slett for få dekket behovet sitt for nærhet igjenom dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1204809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Du høres i alle fall ikke kravstor ut. Jeg skjønner ikke hvordan du kan kalle sexen god, når hun ikke vil ha munnsex, ikke tar initiativ og ikke liker at du ser direkte på henne "der nede". Hmmm.. Kanskje sexen føles bra fordi det følesesmessige kompenserer ? Hehe, nå høres jeg ut som et kvinnfolk her .-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1204813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg tror absolutt hormonprevensjon er en viktig årsak til at dette oppstår i veldig mange forhold. Hvis dere kan snakke sammen om det, så bør dere absolutt vurdere kondomer (hvorfor fungerer ikke det, jeg forstår det er litt "pes", men må være bedre enn lite sexlyst hos henne?) Hvis graviditet ikke er krise, kan dere kombinere kondomer med en computer som Persona (søk på unipath og Persona), den gir beskjed om sikre perioder. Hvis dere begge er 100% trofaste og ikke tar smitte med "hjem i sengen", kan spiral godt brukes av de som ikke har barn enda, men en chlamydiainfeksjon etc med spiral, vil gjøre henne steril på "no time". __ Andre ting enn det hormonelle; sørg for at dagens oppgaver er gjort tidlig på kvelden, slik at hun ikke utsetter å legge seg til hun er kjempetrett, fordi hun vet at oppvaskmaskinen må tømmes, klær må henges opp eller andre slike ting. Mange kvinner har konstant dårlig samvittighet for alt som skal gjøres, og så spiser det opp alt overskudd. "Kvinner må ha overskudd for å ha sex, menn får overskudd av å ha sex" er et forslitt uttrykk, og mange kvinner føler ikke det passer på seg, men for ganske mange tror jeg det finnes en sannhet i dette allikvel. Takk for tipset om P Pillen .-) Jeg kjenner til problemet, og tror at det har vært tilfellet i de andre forholdene mine også. Da har problemene vært at jenta ikke har vist noe vilje til å gjøre en innsats for å endre på ting. Sånnt blir det slutt av ... Unasett; Dersom klokka blir 21.00 og ikke noe sengekos... Er det ikke noe sjans .-) Hun er generelt litt slapp og sliten og sovner gjerne som en stein i 22-23 tiden. Sexen gjør vi unna rett etter jobb eller etter middag .-) Såpass mye har vi lært om hverandres vaner .-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1204817 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Lurer på om jeg er jenta du skriver om her...Neida, men jeg kunne nok vært det. Vi er litt eldre. I midten av 30-åra. Har sex ca. 1 gang pr. uke. Nok for meg, men for lite for han. Dersom vi hadde hatt en kontrakt hvor vi bestemte over 3 dager hver, da hadde jeg reist!!! Det er en grunn til at man ikke har lov til å presse andre til å ha sex. Det kalles faktisk voldtekt. Kjempevanskelig å komme ut av en slik situasjon. Jeg gir han mange tips om hva som er skikkelig turn-off, men han tar ikke tipsene. (Og det er ikke noe jeg har ymtet om - han har t.o.m. fått det skriftelig) Han er også dårlig på å gjøre de tingene som skal til for å tenne meg. Når vi først er i gang er han "flink", men å "starte" meg er han dårlig på. Jeg sier ikke dette for å henge ut gutten eller for å si at han har alt ansvar her, men det finnes kanskje ting som kan gjøres for at du skal få mer sex. Så noe bedre tips enn å prøve å gjøre det som tenner henne har jeg ikke. Ang. Sexkontrakt; Det ble foreslått av en sexterapaut i en bok jeg leste. Grunnen er at begge parter føler at de har en viss kontroll på ting. Når kvinnen konsekvent er avvisende føler mannen at han ikke har noe innvirkning eller påvirkningskraft på sitt eget sexliv i det heletatt. Det er jo mildt sagt krise. Når mannen kan bestemme om Mandag er sexdag eller ikke, er det jo ikke snakk om å kasta kona ned på sengen, rive av henne klærne og gjøre seg ferdig for så gå på pub med gutta! Det blir vel mer av noe godt og spise, fult badekar med duftende badeolje, fotmasasje og en tur på soverommet etterpå. Kaller vel ikke det voldtekt? Jeg hadde i allefall strukket meg langt for at partneren min skulle ha det bra. Hvorfor ikke på dette området også liksom? Som regel er det jo bare den første gnisten som mangler, når man kommer i gang har jo som regel begge parter lyst. Det er i allefall min erfaring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1204827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Takk for tipset om P Pillen .-) Jeg kjenner til problemet, og tror at det har vært tilfellet i de andre forholdene mine også. Da har problemene vært at jenta ikke har vist noe vilje til å gjøre en innsats for å endre på ting. Sånnt blir det slutt av ... Unasett; Dersom klokka blir 21.00 og ikke noe sengekos... Er det ikke noe sjans .-) Hun er generelt litt slapp og sliten og sovner gjerne som en stein i 22-23 tiden. Sexen gjør vi unna rett etter jobb eller etter middag .-) Såpass mye har vi lært om hverandres vaner .-) Hvis sex bare rett etter jobb er det eneste tidspunktet som "passer", lover det IKKE bra for sexfrekvensen etter at dere eventuelt har fått barn! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1204834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Kutt ut p-pillen (evt. bytt til et annet merke) for en periode og/eller prøv Rosenrot eller Feminol. Fåes på helsekost, og funker på mange! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1204876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Lurer på om jeg er jenta du skriver om her...Neida, men jeg kunne nok vært det. Vi er litt eldre. I midten av 30-åra. Har sex ca. 1 gang pr. uke. Nok for meg, men for lite for han. Dersom vi hadde hatt en kontrakt hvor vi bestemte over 3 dager hver, da hadde jeg reist!!! Det er en grunn til at man ikke har lov til å presse andre til å ha sex. Det kalles faktisk voldtekt. Kjempevanskelig å komme ut av en slik situasjon. Jeg gir han mange tips om hva som er skikkelig turn-off, men han tar ikke tipsene. (Og det er ikke noe jeg har ymtet om - han har t.o.m. fått det skriftelig) Han er også dårlig på å gjøre de tingene som skal til for å tenne meg. Når vi først er i gang er han "flink", men å "starte" meg er han dårlig på. Jeg sier ikke dette for å henge ut gutten eller for å si at han har alt ansvar her, men det finnes kanskje ting som kan gjøres for at du skal få mer sex. Så noe bedre tips enn å prøve å gjøre det som tenner henne har jeg ikke. Vel, her sier du for det første at det er du og bare du som skal bestemme over deres felles sexliv. Hvis han fikk bestemme halvparten, så drar du bare. For det andre har du redegjort for alt som er turn-off. Har du sagt noe om hva som er turn-ON??? Eller aner han ingenting om hva som tenner deg? Hva er det som får mannen din til å bli hos deg? Ren plikt? Og hva får deg til å fortsette forholdet? Vennskap og økonomi? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1205267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ang. Sexkontrakt; Det ble foreslått av en sexterapaut i en bok jeg leste. Grunnen er at begge parter føler at de har en viss kontroll på ting. Når kvinnen konsekvent er avvisende føler mannen at han ikke har noe innvirkning eller påvirkningskraft på sitt eget sexliv i det heletatt. Det er jo mildt sagt krise. Når mannen kan bestemme om Mandag er sexdag eller ikke, er det jo ikke snakk om å kasta kona ned på sengen, rive av henne klærne og gjøre seg ferdig for så gå på pub med gutta! Det blir vel mer av noe godt og spise, fult badekar med duftende badeolje, fotmasasje og en tur på soverommet etterpå. Kaller vel ikke det voldtekt? Jeg hadde i allefall strukket meg langt for at partneren min skulle ha det bra. Hvorfor ikke på dette området også liksom? Som regel er det jo bare den første gnisten som mangler, når man kommer i gang har jo som regel begge parter lyst. Det er i allefall min erfaring. Dersom dette hadde stemt, så hadde det jo aldri vært noe problem da. Men det gjør det faktisk ikke. Dersom jeg hadde visst at "i dag er det mandag og sex-dag". Ja, da hadde jeg følt et volsomt press hele dagen og tenkt at "tenk om jeg ikke klarer å få lyst, og at det bare blir tvang....." Og det er i hvertfall turn-off å gå slik hele dagen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1205594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg har faktisk forsøkt en del ganger å få henne til å fortelle meg hva som tenner henne, dette er gjort i veldig vennlige omgivelser, gjerne på armkroken etter sex.. Som småprat liksom. Hun vet ikke helt selv, og kan i allefall ikke gi meg noen gode tips. Kanskje jeg skal spørre henne motsatt; Hva som er turn-off? Har du noen tips på det området kanskje ? Jeg klarer heller ikke å fortelle han om hva som tenner meg. Det varierer i forhold til humør og hvor sliten jeg er. Men en del ting er i hvertfall turn-off. Snus når man kysser. En brisen mann som blir klønete. Dersom han "starter" med å ta meg på musa. (Hallo, jeg har en hel kropp som vil føle leeeenge før det aller helligste er klar) Generelt turn-on: Rolige omgivelser, bli tatt på - gjerne litt masasje eller bli vasket i dusjen. Og at dette ikke alltid skal føre til sex. (Men du skriver jo at dere koser mye) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1205604 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Vel, her sier du for det første at det er du og bare du som skal bestemme over deres felles sexliv. Hvis han fikk bestemme halvparten, så drar du bare. For det andre har du redegjort for alt som er turn-off. Har du sagt noe om hva som er turn-ON??? Eller aner han ingenting om hva som tenner deg? Hva er det som får mannen din til å bli hos deg? Ren plikt? Og hva får deg til å fortsette forholdet? Vennskap og økonomi? Ja, det er kanskje urettferdig, men jeg nekter å ha sex dersom bare han vil ha det. Jeg har prøvd det i perioder, og det fører til at jeg mister ALL lyst på sex. Det er faktisk mye vanskeligere å fortelle om hva som er turn-on dersom man i utgangspunktet ikke har så mye lyst. MEN jeg har fortalt han om hva som kan tenne meg. Hva som får han til å bli? Ja, det er nok mange ting. Og plikt er nok ikke en av disse. Vi har jo tross alt sex ca. en gang i uka + en god del nærhet og kjærlighet. Vi trives godt i hverandres selskap og samarbeider god med det meste. Vi har felles barn. Vi har også god økonomi og hadde nok klart oss bra hver for oss. Så det er nok heller ikke grunne. Men det er jo generelt veldig mye i et forhold i tillegg til sex. Det synes i hvertfall jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1205617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hmmm.. Kanskje sexen føles bra fordi det følesesmessige kompenserer ? Hehe, nå høres jeg ut som et kvinnfolk her .-) Ja, men det er vel gjerne slik at man tar utgangspunkt i egne erfaringer når man vurderer om noe er bra eller dårlig. Og såvidt jeg skjønner av innlegget ditt, har du aldri hatt et forhold der det har vært mye, god og hyppig sex over lang tid. Det er vanlig at man ikke kan få nok av hverandre når man er nyforelsket. Og det er veldig tidlig å flate ut denne fasen etter bare to måneder. På den annen side, og hvis man skal vurdere langsiktig, synes jeg ikke sex en eller to ganger i uka er så lite, særlig ikke hvis sexen er lidenskapelig, løssluppen og deilig. For meg er sex et spørsmål om både kvalitet og kvantitet, der det første er viktigere enn det andre. Jeg vil altså heller ha deilig og tilfredsstillende sex en gang hver tredje uke, enn daglige knull uten forspill og med en mann som ikke vil gi meg munnsex. Så er spørsmålet hva du kan gjøre for å få kjæresten din til å slappe av, tørre å ta initiativ og overraske deg, slippe seg mere løs i leken og få et tryggere forhold til sin nakne kropp. Og bli litt kåtere. Jeg har ikke noe sesam sesam-oppskrift på dette, dessverre. Kjæresten min og jeg pleier noen ganger å filme oss selv med videokamera mens vi holder på. Dette gjør oss så kåte at vi nesten dauer, både selve filmingen og det å vite av vi blir filmet - og ikke minst å se opptaket etterpå. Hvis hun er sjenert, er det vel tvilsomt om hun vil være med på noe slikt i første omgang, men dere bør prøve å utvide repertoaret og trygghetsfølelsen gradvis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179282-ulik-sexlyst-n%C3%A5-igjen/#findComment-1205754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.