Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, men det er vel gjerne slik at man tar utgangspunkt i egne erfaringer når man vurderer om noe er bra eller dårlig.

Og såvidt jeg skjønner av innlegget ditt, har du aldri hatt et forhold der det har vært mye, god og hyppig sex over lang tid.

Det er vanlig at man ikke kan få nok av hverandre når man er nyforelsket. Og det er veldig tidlig å flate ut denne fasen etter bare to måneder.

På den annen side, og hvis man skal vurdere langsiktig, synes jeg ikke sex en eller to ganger i uka er så lite, særlig ikke hvis sexen er lidenskapelig, løssluppen og deilig.

For meg er sex et spørsmål om både kvalitet og kvantitet, der det første er viktigere enn det andre.

Jeg vil altså heller ha deilig og tilfredsstillende sex en gang hver tredje uke, enn daglige knull uten forspill og med en mann som ikke vil gi meg munnsex.

Så er spørsmålet hva du kan gjøre for å få kjæresten din til å slappe av, tørre å ta initiativ og overraske deg, slippe seg mere løs i leken og få et tryggere forhold til sin nakne kropp. Og bli litt kåtere.

Jeg har ikke noe sesam sesam-oppskrift på dette, dessverre.

Kjæresten min og jeg pleier noen ganger å filme oss selv med videokamera mens vi holder på. Dette gjør oss så kåte at vi nesten dauer, både selve filmingen og det å vite av vi blir filmet - og ikke minst å se opptaket etterpå.

Hvis hun er sjenert, er det vel tvilsomt om hun vil være med på noe slikt i første omgang, men dere bør prøve å utvide repertoaret og trygghetsfølelsen gradvis.

Vil du ha adressen min??...................tenkte på det med filmene.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• glennb

10

• mrxx

8

• mil1365380270

6

• Speak

5

Mest aktive i denne tråden

Vi kan jo lage et lite opptak i Domkirkeruinene, kanskje?

Det kan vi gjøre, kjempeide:-) Gleder meg stort.

Jeg har gjort noe stunt der før, men ikke av seksuell art da. Jeg klatret til topps på ruinene, som 12 - 13 åring eller noe. For noe få år siden fikk jeg høre at det var en mandomsprøve. Men jeg syntes ikke det var noe stor prestasjon da, men det er høyt og smalt.

Annonse

Gjest offputting

Jeg har faktisk forsøkt en del ganger å få henne til å fortelle meg hva som tenner henne, dette er gjort i veldig vennlige omgivelser, gjerne på armkroken etter sex.. Som småprat liksom.

Hun vet ikke helt selv, og kan i allefall ikke gi meg noen gode tips.

Kanskje jeg skal spørre henne motsatt; Hva som er turn-off? Har du noen tips på det området kanskje ?

Dårlig hygiene: Dusjing sjeldnere enn hver dag, ikke vaske hendene etter doturer eller å ha vært ute, tissdråper på underbuksa, gå med sokker og underbukser mer enn en dag, beholde sokker eller klokke på i senga...

tigertrollet

Ser noen foreslår rosenrot og å kutte p-pillen, men har jenta LYST til å ha lyst på mer sex?

Hvordan var hun før hun traff deg? Kanskje vanskelig å snakke om... men hvordan er hennes seksuelle frekvens historisk sett?

Du sier jo f.eks at du alltid har hatt stor sexlyst.

Jeg har en teori (eh..) om at tidligere forhold kan gi en pekepinn, men ikke er en fasit selvsagt. Det har jo veldig mye med partner å gjøre. Samt alder, hormoner, at hun har det bra osv..

Nei, det er jammen ikke lett å finne noen med samme sexlyst som en selv.. Jeg blir deprimert av å lese sånne innlegg. Huff, jeg forblir heller singel. *grmf*

Annonse

Clue1365380406

Jeg klarer heller ikke å fortelle han om hva som tenner meg. Det varierer i forhold til humør og hvor sliten jeg er.

Men en del ting er i hvertfall turn-off. Snus når man kysser. En brisen mann som blir klønete. Dersom han "starter" med å ta meg på musa. (Hallo, jeg har en hel kropp som vil føle leeeenge før det aller helligste er klar)

Generelt turn-on: Rolige omgivelser, bli tatt på - gjerne litt masasje eller bli vasket i dusjen. Og at dette ikke alltid skal føre til sex. (Men du skriver jo at dere koser mye)

Ber om unnskyldning for at jeg var så krass mot deg lenger oppe.

Det du beskriver her hadde jeg også hatt problemer med.

Skjønner deg bedre nå!

Ser noen foreslår rosenrot og å kutte p-pillen, men har jenta LYST til å ha lyst på mer sex?

Hvordan var hun før hun traff deg? Kanskje vanskelig å snakke om... men hvordan er hennes seksuelle frekvens historisk sett?

Jeg har en teori (eh..) om at tidligere forhold kan gi en pekepinn, men ikke er en fasit selvsagt. Det har jo veldig mye med partner å gjøre. Samt alder, hormoner, at hun har det bra osv..

Nei, det er jammen ikke lett å finne noen med samme sexlyst som en selv.. Jeg blir deprimert av å lese sånne innlegg. Huff, jeg forblir heller singel. *grmf*

.. Hehe... Vi har faktisk pratet om tideligere forhold, og jeg tror hun og x-samboeren hadde snitt sånn ca. hver 3 dag. Men, de brukte kondomer...

I begynnelsen hadde hun mye lyst, men ble vel kanskje litt revet med av en veldig ivrig meg .-) .-) Hun har aldri vært noe særlig til å ta initiativ på den fronten.

Personlig begynner jeg å mistenke kvinner for å ha en designdefekt som gjør at sexlyst forsvinner etter et par-tre måneder ut i et forhold.

Nieda, seriøst... Vi skal forsøke å slutte med piller nå, vi får se hvordan dette går.

Veldig kjipt. For jeg VET at det går til helvete med forholdet om ikke dette faller på plass. Det har hendt meg to ganger før, og jeg vil jo virkelig at dette skal fungere da jeg er veldig glad i denne merkelige lille jenta .-)

Dersom dette hadde stemt, så hadde det jo aldri vært noe problem da. Men det gjør det faktisk ikke.

Dersom jeg hadde visst at "i dag er det mandag og sex-dag". Ja, da hadde jeg følt et volsomt press hele dagen og tenkt at "tenk om jeg ikke klarer å få lyst, og at det bare blir tvang....."

Og det er i hvertfall turn-off å gå slik hele dagen.

Hvorfor er sex en så utrolig vanskelig og negativt ting for noen jenter ? Hva er det som er så spesielt med akkurat det?

Hvis min jente hadde hadde kjempelyst på sex, og jeg ikke hadde vært helt i humør skulle jeg søren meg strukket meg langt, og om ikke noe annet, gitt henne en skikkelig munnsexorgasme før jeg sovnet!!

Man er da vel villig til å strekke seg langt for at den andre parten skal ha det bra om man er glad i hverandre?

Hvis sex bare rett etter jobb er det eneste tidspunktet som "passer", lover det IKKE bra for sexfrekvensen etter at dere eventuelt har fått barn!

Oj.... Seriøst. Den der hadde jeg ikke tenkt på....

Det er vist mye man må tenke på når man vurderer partner for et langvarig forhold .-)

Ja, jeg glemte å skrive "hvis hun har LYST til å få mer lyst..." :-)

Jeg slet med lyst-problemer en stund, men ville jo gjerne få igjen lysten, og de rådene jeg ga har hjulpet meg. Nå er lystproblemene en saga blott... ;-)

tigertrollet

Ja, jeg glemte å skrive "hvis hun har LYST til å få mer lyst..." :-)

Jeg slet med lyst-problemer en stund, men ville jo gjerne få igjen lysten, og de rådene jeg ga har hjulpet meg. Nå er lystproblemene en saga blott... ;-)

Så bra!

Det er jo skikkelig tragisk om hodet vil, men ikke kroppen...

:-)

tigertrollet

.. Hehe... Vi har faktisk pratet om tideligere forhold, og jeg tror hun og x-samboeren hadde snitt sånn ca. hver 3 dag. Men, de brukte kondomer...

I begynnelsen hadde hun mye lyst, men ble vel kanskje litt revet med av en veldig ivrig meg .-) .-) Hun har aldri vært noe særlig til å ta initiativ på den fronten.

Personlig begynner jeg å mistenke kvinner for å ha en designdefekt som gjør at sexlyst forsvinner etter et par-tre måneder ut i et forhold.

Nieda, seriøst... Vi skal forsøke å slutte med piller nå, vi får se hvordan dette går.

Veldig kjipt. For jeg VET at det går til helvete med forholdet om ikke dette faller på plass. Det har hendt meg to ganger før, og jeg vil jo virkelig at dette skal fungere da jeg er veldig glad i denne merkelige lille jenta .-)

Det tror jeg er tilfelle med mange, ja.

I forelskelsesfasen i de første månedene har nok veldig mange _mer og oftere_ sex enn hva som er deres "normale" lystnivå.

I den spennende forelskelsen er det mye hormoner og lyst, det gir energi og økt seksuell appetitt (noe andre sikkert kan forklare bedre enn meg).

Uansett; det er virkelig veldig typisk at etter en stund flyter man ikke lenger bare på rusen.

Så hvis hun virkelig har lyst til ha mer sex bør dere ta tak i det Gemini tipset om, og så får dere jobbe videre med hennes manglende initiativ og dårlig forhold til kroppen sin.

Det at hun har et dårlig forhold til kroppen sin kan absolutt ha noe å si på sexappetitten også...

Lykke til, gb. Hyggelig å høre at du har funnet ei jente du virkelig vil kjempe for at det skal funke med. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...