Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• glennb

10

• mrxx

8

• mil1365380270

6

• Speak

5

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270

Blir du aldri ferdig med den filmen??................**trommer utålmodig med fingrene på bordet*

Du må ikke stole på løgnaktige kvinnemennesker, vet du ;-) Og ikke spør om det du har tenkt til å spørre om, er fortsatt i motivasjonsmodus ;-)

Gjest En av de gamle faste

Jeg var akkurat som dine partnere på den alderen. Nå er jeg 36 og skulle gjerne hatt en sexpartner flere ganger i uka! :o|

P-piller er definitivt en sex-lyst-dødare, kanskje hun kan prøve et annet merke?

Du må slutte å fortelle om det der.

Utfra de bibliotekarene jeg har truffet på gjennom livet, ville jeg ikke tiltrodd en eneste en av dem å ha mistet møydommen en gang.

Jeg blir helt forstyrret når du rokker ved verdensbildet mitt. Jeg fikser ikke tanken på at en av grinebiterne bak disken kan være en multiorgasmisk sex-atlet!

Du må slutte å fortelle om det der.

Utfra de bibliotekarene jeg har truffet på gjennom livet, ville jeg ikke tiltrodd en eneste en av dem å ha mistet møydommen en gang.

Jeg blir helt forstyrret når du rokker ved verdensbildet mitt. Jeg fikser ikke tanken på at en av grinebiterne bak disken kan være en multiorgasmisk sex-atlet!

Jeg er ingen gammel grinebiter! :o) Jeg tror du må bytte bibliotek jeg.

Annonse

.. Hehe... Vi har faktisk pratet om tideligere forhold, og jeg tror hun og x-samboeren hadde snitt sånn ca. hver 3 dag. Men, de brukte kondomer...

I begynnelsen hadde hun mye lyst, men ble vel kanskje litt revet med av en veldig ivrig meg .-) .-) Hun har aldri vært noe særlig til å ta initiativ på den fronten.

Personlig begynner jeg å mistenke kvinner for å ha en designdefekt som gjør at sexlyst forsvinner etter et par-tre måneder ut i et forhold.

Nieda, seriøst... Vi skal forsøke å slutte med piller nå, vi får se hvordan dette går.

Veldig kjipt. For jeg VET at det går til helvete med forholdet om ikke dette faller på plass. Det har hendt meg to ganger før, og jeg vil jo virkelig at dette skal fungere da jeg er veldig glad i denne merkelige lille jenta .-)

Tja, hadde ikke forundret meg. Det har alltid gjort det hos meg.

Om ikke forsvunnet så iallefall dempet betraktelig.

Lurer på om jeg er jenta du skriver om her...Neida, men jeg kunne nok vært det.

Vi er litt eldre. I midten av 30-åra. Har sex ca. 1 gang pr. uke. Nok for meg, men for lite for han.

Dersom vi hadde hatt en kontrakt hvor vi bestemte over 3 dager hver, da hadde jeg reist!!!

Det er en grunn til at man ikke har lov til å presse andre til å ha sex. Det kalles faktisk voldtekt.

Kjempevanskelig å komme ut av en slik situasjon. Jeg gir han mange tips om hva som er skikkelig turn-off, men han tar ikke tipsene. (Og det er ikke noe jeg har ymtet om - han har t.o.m. fått det skriftelig)

Han er også dårlig på å gjøre de tingene som skal til for å tenne meg. Når vi først er i gang er han "flink", men å "starte" meg er han dårlig på.

Jeg sier ikke dette for å henge ut gutten eller for å si at han har alt ansvar her, men det finnes kanskje ting som kan gjøres for at du skal få mer sex.

Så noe bedre tips enn å prøve å gjøre det som tenner henne har jeg ikke.

jeg er helt enig...hadde vi bestemt over tre dager hver, ville jeg også reist!

Dette ville uansett vært turn off for meg! F.eks om han ønsket å ha sex alle tre dagene og jeg skulle være med på det, hadde jeg sikkert ikke ville hatt sex på mine tre dager, og da blir det bare hans initiativ. Så hadde jeg følt meg dårlig for at bare han måtte styre det selv, og nei - nei - nei...

ond sirkel!! Jeg hadde heller aldri hatt sex om det var bare han som hadde lyst!! jeg husker en gang når vi hadde sex. Etter litt i samleiet, la jeg merke til at han var helt stille. La meg på siden av ham og forstod at han ikke hadde lysten jeg hadde. det var grusomt og jeg følte meg ekkel etterpå! ikke voldtekt, men...

jeg er helt enig...hadde vi bestemt over tre dager hver, ville jeg også reist!

Dette ville uansett vært turn off for meg! F.eks om han ønsket å ha sex alle tre dagene og jeg skulle være med på det, hadde jeg sikkert ikke ville hatt sex på mine tre dager, og da blir det bare hans initiativ. Så hadde jeg følt meg dårlig for at bare han måtte styre det selv, og nei - nei - nei...

ond sirkel!! Jeg hadde heller aldri hatt sex om det var bare han som hadde lyst!! jeg husker en gang når vi hadde sex. Etter litt i samleiet, la jeg merke til at han var helt stille. La meg på siden av ham og forstod at han ikke hadde lysten jeg hadde. det var grusomt og jeg følte meg ekkel etterpå! ikke voldtekt, men...

Godt å høre at det er flere som er litt enige her.

Uansett et vanskelig tema.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...