John85 Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hei, Jeg har nettopp fått diagnosert høyt blodtrykk og lurer på om det har noe innvirkning på lengre turer med fly. Jeg skal og reise med fly i slutten av juni (Total flytid er 14t 30min). Er det farlig å sitte i fly lenge når man har høyt blodtrykk? Mvh J.J. 0 Siter
Line Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hold deg unna salt og tung mat, drikk masse vann, ta av deg skoene og rør mye på deg under flyturen, så går nok det bra. Snakk for sikkerhets skyld med legen din, det er nok bare han som kan gi deg et ordentlig svar. Hvor skal du reise hen? 0 Siter
John85 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Hold deg unna salt og tung mat, drikk masse vann, ta av deg skoene og rør mye på deg under flyturen, så går nok det bra. Snakk for sikkerhets skyld med legen din, det er nok bare han som kan gi deg et ordentlig svar. Hvor skal du reise hen? Jeg skal reise fra Trondheim til Filippinene. 0 Siter
Line Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg skal reise fra Trondheim til Filippinene. Oi... såpass! Høres spennende ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.