Gå til innhold

Kommer ikke over han..

Anbefalte innlegg

Gjest pinto83

Jeg har vondt inni meg. Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å komme over ting så fort..Jeg hadde noe på gang med en gutt i ca 3 måneder. Det var første gang jeg har hatt skikkelig noe på gang med noen, og han var mitt første kyss... Jeg var nok ikke første for han.. Alt var flott, men det var ting som gjorde at vi ikke kunne ha hverandre. Jeg ble glad i gutten og jeg vet at han ble glad i meg også. Nå har det gått nesten 2 måneder siden dette skjedde, og det går fortsatt ikke en time uten at jeg tenker på han. Og får vondt inni hjertet mitt. Jeg sammenligner alle andre menn med han, og da blir liksom alle andre menn så dårlige i forhold. Følte at det passet så bra med oss 2. Det klaffet. Føler at det ikke fins noen bra der ute for meg, for nå er min sjanse forbi. Ingen kan slå denne gutten. Og så føler jeg liksom at det er så lett for han da...hvordan klarer folk å komme over så fort? Jeg fatter det ikke...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179295-kommer-ikke-over-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av! Du var sammen med ham i 3 mnd, han var din første på de fleste områder (?) og det er ikke mer enn 2 mnd siden bruddet. Klart du sørger fremdeles!

Men ikke la deg synke ned i sorgen og ikke dyrk sorgen for det den er verdt! Prøv etterhvert å kom deg opp igjen, livet går videre og det finnes massevis av kjekke, snille og greie menn der ute og helt sikkert noen for deg også! Lykke til! *Klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179295-kommer-ikke-over-han/#findComment-1204281
Del på andre sider

Gjest Jente 2000

Hei!!

Skjønner veldig godt hvordan du har det. For noen år siden var jeg samboer med en gutt i nesten 3 år og vi hadde det kjempefint helt til den dagen det ble slutt. JEg følte også at min sjanse ang. gutter av forbi,men etter noen mnd 3-4 mnd begynnte jeg og skjønne at livet måtte gå videre selvom det var en vanskelig periode i livet mitt.Jeg klarte det tilslutt ved å finne minst 3 negative ting ved han og det hjalp for da fant jeg ut hat han var ikke så perfekt som jeg ville ha det til allikevel,men sef. ting tar tid. Det er veldig viktig å ikke stresse eller forhaste seg med å komme over det. Det går over av seg selv etter en liten stund. Nå når sommeren kommer blir det nok kanskje litt lettere for deg for alt blir så mye lysere og enn ser også litt lysere på livet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179295-kommer-ikke-over-han/#findComment-1207185
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...