Gjest en signatur Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Vi har to barn, og det mangler et.... Men jeg har så ofte migrene, og tar tabletter hver dag. Vil jeg klare barn/jobb/mange vonde anfall mens jeg evt. prøver å bli gravid? Jeg hadde ikke anfall sist jeg var gravid, men da babyen var født begynte det igjen. Anfall varer minst et døgn, og jeg MÅ holde sengen. Kan jeg klare det... Skal savnet etter barnet alltid være der, eller skal jeg "ofre" meg? Andre som har det som meg? Takk for svar. (Anfall av og til et par ganger i uken. Nå kan jeg ta en tablett som pleier å "ta" migrenen etter et par timer.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179347-bli-gravid-n%C3%A5r-man-plages-med-migrene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ares Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Veldig vanskelig å svare på dette, da du sliter med migrene så ofte... Men jeg har en veldig god erfaring:) Jeg har slitt med migrene i mange år, antar 10-15 år. Jeg hadde oftere anfall før, mange ganger iløpet av en måned. Så vondt at jeg ble sengliggende. Saken er den at jeg har gått gravid tre ganger, alle gangene var jeg helt fri for migrene. Hadde en og annen hodepinen, men ikke vondere enn at et par paracet tok knekken på den:) Nå etter sistemann, går det mye lengre mellom anfallene. Jeg tror rett og slett at i beste fall kan man vokse den av seg. Min mor slett veldig med migrene, nå de siste 10 årene har hun nesten ikke hatt anfall:) Legen min sa òg en gang at når man går gravid er kroppen nesten helt symptomfri for plager(selvfølgelig finnes det unntak). Jeg sliter også med bechterew, men helt smertefri i alle svangerskap:) Siden det gikk bra i det forrige svangerskapet ditt, tror jeg ikke det vil bli verre denne gang:) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179347-bli-gravid-n%C3%A5r-man-plages-med-migrene/#findComment-1204946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
BelindaI Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Veldig vanskelig å svare på dette, da du sliter med migrene så ofte... Men jeg har en veldig god erfaring:) Jeg har slitt med migrene i mange år, antar 10-15 år. Jeg hadde oftere anfall før, mange ganger iløpet av en måned. Så vondt at jeg ble sengliggende. Saken er den at jeg har gått gravid tre ganger, alle gangene var jeg helt fri for migrene. Hadde en og annen hodepinen, men ikke vondere enn at et par paracet tok knekken på den:) Nå etter sistemann, går det mye lengre mellom anfallene. Jeg tror rett og slett at i beste fall kan man vokse den av seg. Min mor slett veldig med migrene, nå de siste 10 årene har hun nesten ikke hatt anfall:) Legen min sa òg en gang at når man går gravid er kroppen nesten helt symptomfri for plager(selvfølgelig finnes det unntak). Jeg sliter også med bechterew, men helt smertefri i alle svangerskap:) Siden det gikk bra i det forrige svangerskapet ditt, tror jeg ikke det vil bli verre denne gang:) Lykke til! Hormonspiral virker mot migrene - men du må vel få barn først. Hva venter du på? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179347-bli-gravid-n%C3%A5r-man-plages-med-migrene/#findComment-1204950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en signatur Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hormonspiral virker mot migrene - men du må vel få barn først. Hva venter du på? Har hormonspiral, og veldig ofte anfall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179347-bli-gravid-n%C3%A5r-man-plages-med-migrene/#findComment-1204954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en signatur Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Veldig vanskelig å svare på dette, da du sliter med migrene så ofte... Men jeg har en veldig god erfaring:) Jeg har slitt med migrene i mange år, antar 10-15 år. Jeg hadde oftere anfall før, mange ganger iløpet av en måned. Så vondt at jeg ble sengliggende. Saken er den at jeg har gått gravid tre ganger, alle gangene var jeg helt fri for migrene. Hadde en og annen hodepinen, men ikke vondere enn at et par paracet tok knekken på den:) Nå etter sistemann, går det mye lengre mellom anfallene. Jeg tror rett og slett at i beste fall kan man vokse den av seg. Min mor slett veldig med migrene, nå de siste 10 årene har hun nesten ikke hatt anfall:) Legen min sa òg en gang at når man går gravid er kroppen nesten helt symptomfri for plager(selvfølgelig finnes det unntak). Jeg sliter også med bechterew, men helt smertefri i alle svangerskap:) Siden det gikk bra i det forrige svangerskapet ditt, tror jeg ikke det vil bli verre denne gang:) Lykke til! Jeg hadde ikke migrene under svangerskapet, men anfallene kom tilbake rett etter fødselen. Og da kunne jeg ikke ta tablett mot anfallene. Må ligge, og klarer ikke å gjøre noe. Paracel o.l. tar ingenting.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179347-bli-gravid-n%C3%A5r-man-plages-med-migrene/#findComment-1204957 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.