Gå til innhold

Tiltrekningskraft og alder.

Anbefalte innlegg

Gjest tiranda

Er menn mer sexy når de er 30 og 40, enn når de er 50 og 60?

Jeg mener, alderen endrer kropp og utseende. Jeg ser jo selv at det er flere attraktive menn på 40 år enn på 60.

Det fins unntak. men av en eller annen grunn ser sexy menn på 60 ut som de er ganske forføreriske. De ser gjerne selvbevisste ut, og jeg mistenker dem for å være/ ha vært av den utro typen.

Jeg lurer....

Noen tanker omkring dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179388-tiltrekningskraft-og-alder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest litagoA

Jeg blir nok mer tiltrekkt av menn mellom 35 og 40, enn de som er eldre. (Selv er jeg 40)

Pga jeg er relativt voksen selv, foretrekker jeg at de har livserfaring og noe mentalt å bidra med, i tillegg til kropp og sjarmerende utseende.

Om mannen er uten den erfaringen som jeg er ute etter, som eksempelvis å vite hvordan det er å ha barn alene. Da er ikke det helt ok, men har han det, er han mest sannsynlig utro.Da er ikke det så ok heller.

Jeg har erfart at jeg blir mer attraktiv med åra, og at alder og livserfaring bare er en fordel.

;-)

Gjest tiranda

Jeg har alltid vært mest tiltrukket av dem som har vært relativt nær meg i alder, så jeg antar at når jeg er f.eks. 55 vil jeg lettere synes at en mann på 60 er tiltrekkende enn det jeg synes i dag! :-)

Men jeg syns (og jeg er blitt litt eldre).... at menn på 40 stadig er mer tiltrekkende enn menn som passer mht alder.

Jge ser ikke meg selv som den alderen jeg faktisk er.

Det er ikke så lett å bli tiltrukket av menn som har mage/rynker/pløser, jeg synes "lammekjøtt" er mer sexy.

Selv holder jeg meg bra. Men MÅ jo 'like' og bli seksuelt tiltrukket av menn tross hengemager osv. som 'voksne menn' har. For jeg passer ikke sammen med en yngre mann, jeg vil ha en moden mann!

Har jeg et problem? Ja! Hjelp meg!??

Annonse

Gjest fridgida

Jeg hadde en mann som var 8 år yngre enn meg - det holdt meg ung, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen. Denne gangen ser jeg etter en mann som er ferdig med panikkalderen - hvis jeg skal se, da - trives jo så godt alene.

Og ferdig med panikkalderen - det er vel sånn omtrent 48 til 55, det, tenker jeg. Å ikke være i panikk - måtte ha masse sex hele tida for å føle at livet ikke løper fra ham - _det_ synes jeg er mest sexy!

Det kommer vel som regel an på øynene som ser, og hvor gamle de er.

Men jeg er enig i at menn på rundt 60 kan være sexy. F. eks. synes jeg at Donald Sutherland er mer sexy enn sønnen.

Det er også enkelte menn som har blitt kjekkere og mere sexy med alderen, og som jeg ikke festet meg ved da de og jeg var yngre. Eksempelvis Johnny Logan og Åge Hareide.

Så har vi de som alderen ikke biter på. Jeg så f.eks. Olav Stedje på Beat for beat. Han ser jaggu presis maken ut som han gjorde på 1970-tallet.

I mine øyne er det å utstråle klokskap, livserfaring og selvsikkerhet sexy. Da spiller det liten rolle om de har litt ekstra rundt magen eller om håret har blåst av dem.

Og Sean Connery? Yes!

Det kommer vel som regel an på øynene som ser, og hvor gamle de er.

Men jeg er enig i at menn på rundt 60 kan være sexy. F. eks. synes jeg at Donald Sutherland er mer sexy enn sønnen.

Det er også enkelte menn som har blitt kjekkere og mere sexy med alderen, og som jeg ikke festet meg ved da de og jeg var yngre. Eksempelvis Johnny Logan og Åge Hareide.

Så har vi de som alderen ikke biter på. Jeg så f.eks. Olav Stedje på Beat for beat. Han ser jaggu presis maken ut som han gjorde på 1970-tallet.

I mine øyne er det å utstråle klokskap, livserfaring og selvsikkerhet sexy. Da spiller det liten rolle om de har litt ekstra rundt magen eller om håret har blåst av dem.

Og Sean Connery? Yes!

Åge Hareide?? *Kvalm*

Men Sean Connery - jepp jepp jepp!

Jeg synes både Åge Hareide og ikke minst dialekten hans er sexy.

Han er ikke kvalm! Ta det tilbake, ellers skal jeg pusse katta på deg!

*Lokker* "pusi pusi pusi" ;o) Hvis det hjelper så syntes jeg faktisk Hr. Hareide var stilig en gang i tiden, men det må være rundt 20 år siden...

Annonse

Jeg synes de er finest i 30-årene. Jeg har alltid vært svak for menn i den alderen.

De under 30 er for guttete. Det finnes endel godbiter på 40+ også, men de fleste har passert toppen da. Av de på 50+ har jeg ikke møtt mange jeg har oppfattet som sexy. Et par, tre stykker, kanskje. Håper inderlig det forandrer seg når jeg selv nærmer seg den alderen. Det gjør det sikkert:-)

PS: Jeg er visst en av de få(?) som ikke synes Sean Connery er det minste sexy. Jeg ser bare en gammel mann med et interessant ansikt.

:)

Du glemte å ta med sexy!

Pen og sexy...

(Det finns knapt noe så sexy som Mannfolk som bærer mye ved.)

Beklager at jeg glemte pen og sexy.

Prøver igjen....hei du den pene og sexy snuppa med den sexy rumpa og puppa.....ble det bra nå?

Jeg bærer mye ved, faen så mye også, da må jeg være sexy:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...