Gå til innhold

Tiltrekningskraft og alder.

Anbefalte innlegg

Beklager at jeg glemte pen og sexy.

Prøver igjen....hei du den pene og sexy snuppa med den sexy rumpa og puppa.....ble det bra nå?

Jeg bærer mye ved, faen så mye også, da må jeg være sexy:-)

Takker, takker, nå ble jeg rent flau her :)

Jeg mente faktisk å si at du glemte å omtale DEG SELV som pen og sexy...

Fortsetter under...

Takker, takker, nå ble jeg rent flau her :)

Jeg mente faktisk å si at du glemte å omtale DEG SELV som pen og sexy...

Ja, det slo meg etterhvert, at jeg hadde misforstått innlegget ditt, men da var det for sent.

Men hadde jeg ikke misforstått innlegget ditt er det ikke sikkert jeg hadde visst hva jeg skulle svare.

Vet ikke om jeg er sexy, men jeg bærer ved da:-)

Gjest lurulf og mrsxx

Ja, det slo meg etterhvert, at jeg hadde misforstått innlegget ditt, men da var det for sent.

Men hadde jeg ikke misforstått innlegget ditt er det ikke sikkert jeg hadde visst hva jeg skulle svare.

Vet ikke om jeg er sexy, men jeg bærer ved da:-)

Så god peisvarme du skaffer til en frossen kvinne, vet jeg da at du bærer mye ved ;)

Vedbæring --> Flotte muskler

Vedbæring --> Omtenksom gentlemann

Konklusjon: Du bare MÅ være sexy :)

Så god peisvarme du skaffer til en frossen kvinne, vet jeg da at du bærer mye ved ;)

Vedbæring --> Flotte muskler

Vedbæring --> Omtenksom gentlemann

Konklusjon: Du bare MÅ være sexy :)

Det er jaggu sant det du skriver, hehe.

Musklene jeg har fått jeg av trening, selv om vedbæring hjelper på:-)

Omtenksom er jeg absolutt, bærer ved fyrer opp,varmer damene på mange vis og skraper is av bilvinduene på konas bil, osv, osv...du vet ikka hva du går glipp av....*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...