Gå til innhold

avbrutt samleie...

Anbefalte innlegg

Denne metoden kan være sikker under visse forutsetninger. Det må ikke finnes noen spor av sæd igjen inni deg på eggløsningspunktet.

To dager før eggløsning må man la vær å bruke metoden og en dag etter eggløsningen også.

Men det er dette som er det vanskelige å vite eksakt!

Man må kunne alt som har med menstruasjon, utregning, eggløsning osv. Og det er ikke alle som vet alt om dette. Stort sett så er det de ufrivillige barnløse som kan kroppen sin best.

Når man er ung så er også menstruasjonssyklusene i stadig forandring, derfor er det farligere å bruke denne metoden da.

Selv praktiserer vi metoden hos oss, men jeg er "gammel" og kjenner kroppen min veldig godt. Den er stabil hele veien i min alder.

Det er heller ingen krise hos oss om jeg skulle bli gravid igjen. Det er også viktig å ta med når man vurderer denne "prevansjonen".

Så jeg vil på det sterkeste fraråde dere å bruke denne metoden nå hvis dere er unge og ønsker å være fri fra barn en stund til.

å ta penis ut like før det går er usikker metode-

det kommer alltid litt

sæd før det "går".

Må dere ha samleie uten prevensjon -så stopp lenge før.Avslutning kan

du gjøre med munn /hånden.

husk at du også får orgasme før eller etter(før er best-da er mannen opplagt)

god helg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

7

• mrxx

5

• Gemini

5

• org

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest kovac...

Det høres jo veldig kjedelig ut da. Han må alltid begynne å styre med å trekke seg ut når han skal komme, aldri kunne bare nyte å komme inne i henne. Det må da være veldig ødeleggende for sexen??

egentlig så syns vi ikke at det var noe styr i det hele tatt noen av oss. Han syns at det var greitt for han og jeg syns det var fantastisk for min egen del, for da slapp jeg at det rant sæd fra meg hele natten, og dagen etter. Dessuten så likte jeg å se på når han sprutet:-)

Men alle er forskjellige, denne metoden fungerte for oss, men vil nok ikke fungere for alle....

ShitDiddelyDo

å ta penis ut like før det går er usikker metode-

det kommer alltid litt

sæd før det "går".

Må dere ha samleie uten prevensjon -så stopp lenge før.Avslutning kan

du gjøre med munn /hånden.

husk at du også får orgasme før eller etter(før er best-da er mannen opplagt)

god helg

Ikke alltid. Selv onanerer jeg ekstremt mye og kan si med 100 % sikkerhet at jeg ikke alltid lekker. Svært sjelden, faktisk, og bare hvis jeg holder på ekstremt lenge.

Men du må være enig i at det er flere som får barn lett enn de som ikke får barn lett.

At noen i en alder av nesten 40 år tror at de kan bli gravide raskt, har vel en form for et problem.

Den som skriver her, er mest sannsynlig relativt ung og muligheten for at hun skal bli gravid med en slik metode er mye større enn at hun ikke blir det. Sjangsene hennes er rimelig store og dermed kan jeg over tid, nesten garantere at hun blir det.

Jeg kan selvsagt ikke garantere noe som helst og det trodde jeg en vosken person, som du antagelig er, burde forstå.

Du henger deg opp i bagateller i det jeg skriver.

Moren min ble gravid da hun var 41 år uten problemer.

Annonse

Ja, det vet jeg da. Med det er ikke ensbetydende med at ALLE har problmer.

Det var vel heller ikke det som ble skrevet, men at man faktisk må regne med at det kan bli et problem.

Å utsette å få barn fram til man er 40 og så regne med at det skal være uproblematisk, det er mer enn naivt.

Og ja, jeg er selv barnløs (frivillig) og er snart 35, men jeg er fullstendig inneforstått med at jeg tar en risiko i så måte.

Det var vel heller ikke det som ble skrevet, men at man faktisk må regne med at det kan bli et problem.

Å utsette å få barn fram til man er 40 og så regne med at det skal være uproblematisk, det er mer enn naivt.

Og ja, jeg er selv barnløs (frivillig) og er snart 35, men jeg er fullstendig inneforstått med at jeg tar en risiko i så måte.

Det er vel heller ingenting galt med en solskinnshistorie?? :-)

Det er vel heller ingenting galt med en solskinnshistorie?? :-)

Neida, det er sant! :-)

Jeg kan også fortelle om en som fikk sitt første barn når hun var ca 41 og det andre når hun var ca 47 (husker ikke eksakt, det var en som hadde jobbet i et firma der jeg ble ansatt, og det begynner å bli noen år siden, derfor ca-alder).

:-)

Neida, det er sant! :-)

Jeg kan også fortelle om en som fikk sitt første barn når hun var ca 41 og det andre når hun var ca 47 (husker ikke eksakt, det var en som hadde jobbet i et firma der jeg ble ansatt, og det begynner å bli noen år siden, derfor ca-alder).

:-)

Jeg vet om en som fikk den første da hun var 17 og den siste da hun var 48... Uten ekstra hormoner.

Jeg vet om en som fikk den første da hun var 17 og den siste da hun var 48... Uten ekstra hormoner.

Var det forresten deg moren din fikk når hun var 41? Eller yngre søsken? Lurer bare på hvordan barn opplever å ha godt voksne foreldre, sammenlignet med meg som har foreldre som var i begynnelsen av 20-årene når de fikk meg.

Annonse

Var det forresten deg moren din fikk når hun var 41? Eller yngre søsken? Lurer bare på hvordan barn opplever å ha godt voksne foreldre, sammenlignet med meg som har foreldre som var i begynnelsen av 20-årene når de fikk meg.

Nei, mamma var 21 da jeg ble født, så jeg har en søster som er 20 år yngre enn meg... :-) Hun er bare ett år ennå, så hun kan ennå ikke uttale seg om det.

Heisann!!

Ja, jeg ble gravid på denne måten. Vi trodde det var sikkert nok at han trakk seg ut rett før det gikk for han,men den gang ei. Det kommer noe ut fra "den" under hele samleie så jeg ville brukt noe beskyttelse hadde jeg vært deg.

Har du funnet ut om du er gravid nå? Eller har du barn fra før? (Jeg siktet til innlegget "Hjelp - er jeg gravid?" under her)

Gjest kipøl

egentlig så syns vi ikke at det var noe styr i det hele tatt noen av oss. Han syns at det var greitt for han og jeg syns det var fantastisk for min egen del, for da slapp jeg at det rant sæd fra meg hele natten, og dagen etter. Dessuten så likte jeg å se på når han sprutet:-)

Men alle er forskjellige, denne metoden fungerte for oss, men vil nok ikke fungere for alle....

Det begrenser jo sex-variasjonen noe voldsomt da.. men hvis en ikke er så glad i variasjon så..

Og hvis det renner av deg i flere dager så virker det som det er noe "galt" med deg.. Når man har tisset etter sex, så renner det ut/eller man kan presse det ut. Det ligger ikke der inne i flere dager altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...