Gå til innhold

kypros/agia napa-sun fun

Anbefalte innlegg

Gjest meg og han
Skrevet

noen som har vært her?

jeg og typen skal i august, og vil til agia napa, men ikke nær de "værste" festehotellene. så da fann vi sun fun, og synes dette så bra ut;)

noen som vil komme med erfaringer/kommentarer?

• 1 måned senere...
lalala1365380457
Skrevet

har ikke vært der, vet bare at vi skal til agia napa i august, en hel gjeng, og noen av de værste 'festfolkene' av denne gjengen har bestillt på sun fun..

Skrevet

har ikke vært der, vet bare at vi skal til agia napa i august, en hel gjeng, og noen av de værste 'festfolkene' av denne gjengen har bestillt på sun fun..

Min mann og jeg reiste til agia napa i -96. denne byen er egentlig en fin liten by. Det er bare en liten gate hvor de har discotek med svære parabolantenner som er like store som husene der.. utrolig at husen klarer å ha disse på takene!... men hva sun fun er jeg usikker på... men at dere får en fin tur er helt sikkert.. kypros er en nydlig øy.

lalala1365380457
Skrevet

Min mann og jeg reiste til agia napa i -96. denne byen er egentlig en fin liten by. Det er bare en liten gate hvor de har discotek med svære parabolantenner som er like store som husene der.. utrolig at husen klarer å ha disse på takene!... men hva sun fun er jeg usikker på... men at dere får en fin tur er helt sikkert.. kypros er en nydlig øy.

tingen er at agia napa ble ikke en festby før for ca 5-7år siden..før det var det kjemperolig der. var der for 7år siden, da var det ganske smått..nå er det visst like før det tar over for ibizza(?)

• 2 uker senere...
Gjest meg og han
Skrevet

tingen er at agia napa ble ikke en festby før for ca 5-7år siden..før det var det kjemperolig der. var der for 7år siden, da var det ganske smått..nå er det visst like før det tar over for ibizza(?)

hei.

hvilken dato skal dere dit da?

lalala1365380457
Skrevet

hei.

hvilken dato skal dere dit da?

heihei =) tok feil ang de som skulle bo på sunfun forresten, var visst bare ett par av reisegjengen som skulle bo der.

vi skal dit 15-29 august. flesteparten av de vi reiser med skal 8-22, så det blir heldigvis en litt roligere uke på oss.

dere da?

jeg gleder meg så utrolig! sol, sommer, strand, bading =)

Gjest meg og han
Skrevet

heihei =) tok feil ang de som skulle bo på sunfun forresten, var visst bare ett par av reisegjengen som skulle bo der.

vi skal dit 15-29 august. flesteparten av de vi reiser med skal 8-22, så det blir heldigvis en litt roligere uke på oss.

dere da?

jeg gleder meg så utrolig! sol, sommer, strand, bading =)

heisann:)

okaj, da kan d jo hende vi ses der da;) *hehe*

vi reiser 8-23, d skal blir utroli kjekt:)

masse sooool å bading!!!:)

har hørt d er veldig fint der, så vi gleder oss:)

Gjest galtuz
Skrevet

Hadde aldri valgt Ayia Napa for en parferie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...