Gjest meg og han Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 noen som har vært her? jeg og typen skal i august, og vil til agia napa, men ikke nær de "værste" festehotellene. så da fann vi sun fun, og synes dette så bra ut;) noen som vil komme med erfaringer/kommentarer? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 har ikke vært der, vet bare at vi skal til agia napa i august, en hel gjeng, og noen av de værste 'festfolkene' av denne gjengen har bestillt på sun fun.. 0 Siter
fasan19 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 har ikke vært der, vet bare at vi skal til agia napa i august, en hel gjeng, og noen av de værste 'festfolkene' av denne gjengen har bestillt på sun fun.. Min mann og jeg reiste til agia napa i -96. denne byen er egentlig en fin liten by. Det er bare en liten gate hvor de har discotek med svære parabolantenner som er like store som husene der.. utrolig at husen klarer å ha disse på takene!... men hva sun fun er jeg usikker på... men at dere får en fin tur er helt sikkert.. kypros er en nydlig øy. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Min mann og jeg reiste til agia napa i -96. denne byen er egentlig en fin liten by. Det er bare en liten gate hvor de har discotek med svære parabolantenner som er like store som husene der.. utrolig at husen klarer å ha disse på takene!... men hva sun fun er jeg usikker på... men at dere får en fin tur er helt sikkert.. kypros er en nydlig øy. tingen er at agia napa ble ikke en festby før for ca 5-7år siden..før det var det kjemperolig der. var der for 7år siden, da var det ganske smått..nå er det visst like før det tar over for ibizza(?) 0 Siter
Gjest meg og han Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 tingen er at agia napa ble ikke en festby før for ca 5-7år siden..før det var det kjemperolig der. var der for 7år siden, da var det ganske smått..nå er det visst like før det tar over for ibizza(?) hei. hvilken dato skal dere dit da? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 hei. hvilken dato skal dere dit da? heihei =) tok feil ang de som skulle bo på sunfun forresten, var visst bare ett par av reisegjengen som skulle bo der. vi skal dit 15-29 august. flesteparten av de vi reiser med skal 8-22, så det blir heldigvis en litt roligere uke på oss. dere da? jeg gleder meg så utrolig! sol, sommer, strand, bading =) 0 Siter
Gjest meg og han Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 heihei =) tok feil ang de som skulle bo på sunfun forresten, var visst bare ett par av reisegjengen som skulle bo der. vi skal dit 15-29 august. flesteparten av de vi reiser med skal 8-22, så det blir heldigvis en litt roligere uke på oss. dere da? jeg gleder meg så utrolig! sol, sommer, strand, bading =) heisann:) okaj, da kan d jo hende vi ses der da;) *hehe* vi reiser 8-23, d skal blir utroli kjekt:) masse sooool å bading!!! har hørt d er veldig fint der, så vi gleder oss:) 0 Siter
Gjest galtuz Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Hadde aldri valgt Ayia Napa for en parferie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.