Gå til innhold

er toget gått?

Gjest en som har lyst til å prøve en gang...

Anbefalte innlegg

Gjest en som har lyst til å prøve en gang...

Har alltid fantasert om trekant, meg, en jente til og mannen min, eventuelt å observere min mann med en annen jente eller at min mann ser på mens jeg koser med en annen jente. Problemet er at jeg er så utrolig sjenert og lite utadvendt. Ikke helt fornøyd med kroppen min heller, er normalt slank men den bærer jo preg av to fødsler. Tror at om vi faktisk hadde havnet i en slik situasjon hadde jeg kanskje følt meg litt beskjemt over meg selv.

Klarer heller ikke å tenke meg oss i slike situasjoner med venninner vi kjenner, det måtte i såfall vært med fremmede.

Deilig å ha slike fantasier og min mann vet om disse, men er det noen sjanse for å realisere dette eller bør det kun forbli fantasier? Har så fryktelig lyst til å prøve, men alderen tikker (går mot slutten av tyveårene), vi har to barn sammen (upassende å gjøre sånt da?) og så er det mine komplekser jeg er redd vil ødelegge for oss når det kommer til stykket...

Har lyst til å oppleve ting før det blir for sent og da, men hvordan? Ellers er eneste "spennende" opplevelse med det samme kjønn det å få felles lapdance med min mann på strippeklubb av en søt jente vi valgte oss ut en gang for lenge lenge siden...utrolig pirrende og noe vi levde på lenge :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179491-er-toget-g%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gooood

Det er ikke for sent når dere er i slutten av tjueåra. I grunn blir det ikke for sent, fordi man gjerne har slike opplevelser med likesinnede.

Kom i gang med research på steder som f. eks lek.no. Der kan man finne andre som deler deres fantasier, men det kan kanske være enklere å finne et par enn en jente.

Har erfaring med dette hadde det helt glimrende, og lever fremdeles i et lykkelig ekteskap (med barn).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179491-er-toget-g%C3%A5tt/#findComment-1208121
Del på andre sider

Lyst på trekant-

la det bli i fantasien

og ta det ut der-

å leve ut trekant eller

annet i sexlivet kan

senere gjøre det vanskelig for dere- noe

har vært fortalt i denne

spalte før-

god helg

"å leve ut trekant eller annet i sexlivet kan senere gjøre det vanskelig for dere- noe har vært fortalt i denne spalte før-"

...og for mange blir det en berikelse av sexlivet. Det blir feil å fraråde noen å prøve slikt. Det som imidlertid er av avgjørende betydning, er at man har tenkt godt igjennom det på forhånd, og er forberedt på evt. problemer i den grad det lar seg gjøre.

".................................."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179491-er-toget-g%C3%A5tt/#findComment-1208640
Del på andre sider

Annonse

"å leve ut trekant eller annet i sexlivet kan senere gjøre det vanskelig for dere- noe har vært fortalt i denne spalte før-"

...og for mange blir det en berikelse av sexlivet. Det blir feil å fraråde noen å prøve slikt. Det som imidlertid er av avgjørende betydning, er at man har tenkt godt igjennom det på forhånd, og er forberedt på evt. problemer i den grad det lar seg gjøre.

".................................."

Gå inn på sexdate.no.... der finner du mange likesinnede.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179491-er-toget-g%C3%A5tt/#findComment-1218940
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...