Gjest Charita Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Er det sant at saksbehandlingstiden i noen regioner er 1 mnd? Hvor er i så fall det? Vi tilhører region nord. 0 Siter
Ahava Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Det er nok region Sør, det. I region Nord KAN det ta 2 måneder (har nettopp skjedd), men de opererer med en saksbehandlingstid oppgitt til 3-4 måneder. 0 Siter
colombia75 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Det er nok region Sør, det. I region Nord KAN det ta 2 måneder (har nettopp skjedd), men de opererer med en saksbehandlingstid oppgitt til 3-4 måneder. Brukte 2 månd og 13 dager vi.... Region nord:) Men det stemmer det Ahava sier,De regner 3-4 månd det var dette vi fikk beskjed om... 0 Siter
Solen Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Vi hører til region sør, og har hatt søknaden inne snart to mnd.... Så dette med en mnd i region sør tror jeg er et untakk. Hvis det er flere som har fått så kjapt behandlet søknad så hadde det vært fint om dere sa i fra. Håper selv at fristen region sør selv satte blir holdt (ca 3 mnd).... Så får jeg heller bli gledelig overrasket hvis den kommer før! ) 0 Siter
lillianne1365380764 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Vi hører til region sør, og har hatt søknaden inne snart to mnd.... Så dette med en mnd i region sør tror jeg er et untakk. Hvis det er flere som har fått så kjapt behandlet søknad så hadde det vært fint om dere sa i fra. Håper selv at fristen region sør selv satte blir holdt (ca 3 mnd).... Så får jeg heller bli gledelig overrasket hvis den kommer før! ) Hei Solen! Vi ble godkjente i region sør på under 2mnd.(ca 1mnd og 3uker)!! Dette var i Februar, så det er håp:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.