Gå til innhold

Trosse "graviditetsforbud"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Se mitt andre innlegg, økt slagrisiko.

Blødning eller propp?

Hvis det er blodpropp kan du jo ta sjansen og spise blodfortynnende.

Vanskelig å svare men jeg hadde nok tatt sjansen i og med at jeg er av dem som tar sjanser og håper på det beste. Men det kommer selvfølgelig an på risikoen.

Vanskelig å sette seg inn i din situasjon siden jeg ikke har vært i dine sko selv. Det jeg hadde vurdert hvis jeg var deg var hvor viktig det var å gå gravid og føde selv. Du vet at det å bli gravid er ikke målet. Målet er å få et barn. Det er da du bør tenke gjennom om det er viktig for deg å få et biobarn eller om adopsjon kan være et alternativ.

Jeg har selv vært så utrolig heldig at jeg har både fått bære fram et barn og adoptere et barn. Det er to likeverdige måter å få et barn på. Følelsene mine for det adopterte barnet er like sterkt som for det barnet jeg hadde i magen min.

Til slutt, det finnes kanskje en mann her som også har meninger om en eventuell graviditet? Kanskje han ikke ønsker at du skal gå gjennom en slik påkjenning som en graviditet kan være for kroppen din?

Lykke til med valget ditt. Dvs. valget til deg og din mann.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...