Gå til innhold

Hvorfor klarer gutter dette så raskt?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 2000

Har bare et lite spm.?

Jeg har en kammerat som for ca et år siden ble dumpet av dama si etter et langvarig samboerskap på nesten 4,5 år. Han ble selfølgelig veldig lei seg. MEn etter bare en til to mnd var han klar til å begynne å date andre jenter sa han og det gjorde han. Etter å ha vært på 2 date med denne jenta ville han ikke mere for han følte ikke han var klar for det allikevel. Og det skjønnte jeg. Og han sa han ville være singel i minst et år til før han skulle på noen ny date,men om igjen gikk han ut med en ny jente ca 3 mnd etterpå og det samme skjedde. Etter en mnd til var det en ny jente som han var like uheldig med. Og så rett før jul kom den jenta han hadde kikket på i 6 mnd bort til han på byen og sjekket han opp og han var helt i fyr og flamme over dette og ville selfølgelig gå ut med henne . Dette gjorde de i ca 2 uker og han var så utrolig stolt og skrøyt til alle kammeratene sine om at han endelig fikk date "drømmedama" si. MEn om igjen skjedde det at han ikke følte seg klar for dette. Og ho jenta han var ute med sa til han før de begynnte å date at han ikke skulle gå ut med ho hvis han ikke følte seg klar for å begynne å date en ny jente etter det siste forholdet han hadde hatt. Men kammeraten min knuste nok et hjerte etter å ha sagt og gjort kjempe fine ting sammen med henne.

Nå tre mnd etter er han igjen ute med en ny jente og jeg begynner virkelig å lure på om det er noe galt med han. Hvordan kan han være så sikker på at han er klar for dette nå? Er han bare en skikkelig "player" eller er han redd for å være alene? HAn er jo bare 23 år så han burde jo ha tid til å "slappe av litt" før han begynner på nytt? Hvorfor er gutter sånn egentlig?

Fortsetter under...

Gjest Pimpirian

Ser ikke problemet i det heletatt her jeg....

Hadde vært en ting om han ble sammen med den første jenta, etter så kort tid som single etter et langt forhold. Men å date? Du skal jo for pokker meg ikke gå i kloster om et samboerskap går i dass?!!!

Du sier det jo selv, "han er bare 24 år" JA NETTOPP-Han er ung og la denne kameraten din kose seg. Han har vært i forhold hele ungdommen, jammen på tide han dater mange forskjellige!!!

Du vil kanskje ha han du-siden du legger deg oppi hva din kamerat gjør! Så lenge han er lykkelig og glad, skal vel du gi blanke F i om han dater 100 damer på en måned!!!!

Blir bare litt småirritert av sånne som deg... Legger seg oppi andres liv. Har hatt det likt selv, så jeg vet hva jeg sankker om....INGEN har NOE med andres privatliv!!!!!!

HALLELUJAH!

Gjest Jente 2000

Ser ikke problemet i det heletatt her jeg....

Hadde vært en ting om han ble sammen med den første jenta, etter så kort tid som single etter et langt forhold. Men å date? Du skal jo for pokker meg ikke gå i kloster om et samboerskap går i dass?!!!

Du sier det jo selv, "han er bare 24 år" JA NETTOPP-Han er ung og la denne kameraten din kose seg. Han har vært i forhold hele ungdommen, jammen på tide han dater mange forskjellige!!!

Du vil kanskje ha han du-siden du legger deg oppi hva din kamerat gjør! Så lenge han er lykkelig og glad, skal vel du gi blanke F i om han dater 100 damer på en måned!!!!

Blir bare litt småirritert av sånne som deg... Legger seg oppi andres liv. Har hatt det likt selv, så jeg vet hva jeg sankker om....INGEN har NOE med andres privatliv!!!!!!

HALLELUJAH!

Unnskyld meg ,men det er kammeraten min som har kommet til meg med hele denne historien fordi han ikke vet hva som skjer med han og hvorfor dette skjer hver gang

Gjest Pimpirian

Unnskyld meg ,men det er kammeraten min som har kommet til meg med hele denne historien fordi han ikke vet hva som skjer med han og hvorfor dette skjer hver gang

Ok-hvis HAN har gitt utrykk for at han sliter med det, så er jo saken en helt annen, jeg forsto det ikke på den måten. Unnskyld for det!

Gammle følelse våknet inni meg når jeg leste innlegget ditt ser du. Når jeg var single skulle ALLE veninner legge seg inn i MITT liv!!! Værste jeg veit!!!

Nok en gang, sorry ;)

Gjest Jente 2000

Ok-hvis HAN har gitt utrykk for at han sliter med det, så er jo saken en helt annen, jeg forsto det ikke på den måten. Unnskyld for det!

Gammle følelse våknet inni meg når jeg leste innlegget ditt ser du. Når jeg var single skulle ALLE veninner legge seg inn i MITT liv!!! Værste jeg veit!!!

Nok en gang, sorry ;)

det er så greit at . Skjønnte at du misforsto det eller kanskje det var jeg som skrev litt utydlig. Men jeg kan kanskje spørre deg om det er normalt at gutter handler på denne måten?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...