Gjest womens world Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Fikk barn for snart ett år siden, håper på å få et barn til om kanskje 2-3 år. Har kraftig blødning, ofte en del smerter og dårlig søvn hvertfall de første 2 døgnene av mensen. Skulle helst hoppet over hele blødningen. Får ofte sopp etter mensen. Har litt urenheter i huden. MEN.... ! Vil ikke ha større pupper. Er redd for humørsvingninger: Prøvde Trinordiol for noen år siden, og ble så deppa at jeg grein omtrent hver kveld i de tre mnd jeg tok dem. Vil ikke opp i vekt, er i ferd med å slanke meg. SÅ? Summa summarum, er p-piller noe for meg.? 0 Siter
Gjest spiralis spiralis Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg har brukt hormonspiral mellom mine to svangerskap, og etter det siste. Opplevde en del bivirkninger av p-piller tidligere, hadde ingen av disse med hormonspiralen. Hadde uregelmessige og hyppige småblødninger noen mnd etter innsetting av hormonspiralen, deretter hadde jeg ingen mens / blødning. Har gått greit ned i vekt etter begge svangerskap. Litt dyrt med hormonspiral hvis den bare skal være inne i et års tid (til neste svangerskap), alternativet er vanlig spiral, men da kan noen få kraftigere mens. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.