Gå til innhold

hva slags jenter liker gutter?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 2000
Skrevet

Lurte bare på en ting: Hva slags jenter liker gutter? Foretrekker de de sjokoladebrune jentene med mørkt hår (eksotiske) eller foretrekker de de lyse jentene som er blonde (typisk skandinaviske jentene)

Og er det noen som har noe utrolig gode sjekketriks som dere vil dele tar jeg gjerne i mot noen.

Gjest Sjokopops
Skrevet

Gutter foretrekker sjokoladebrune eksotiske damer. Så dersom du er av skandinavisk opprinnelse så sliter du.

Gjest Jente 2000
Skrevet

Gutter foretrekker sjokoladebrune eksotiske damer. Så dersom du er av skandinavisk opprinnelse så sliter du.

er en av sjokoladebrune med brune øyne og brunt hår. He he Takk skal du ha nå ble dagen min mye bedre.-)

Gjest malun
Skrevet

Du tror vel ikke at alle gutter foretrekker samme type jenter?

Det er noen for alle.

Skrevet

Alle gutter liker selvfølgelig akkurat de samme jentene, for ingen har jo ulik smak, så her finnes det nok bare ett fasitsvar, ja!

Gjest Sjokopops
Skrevet

Alle gutter liker selvfølgelig akkurat de samme jentene, for ingen har jo ulik smak, så her finnes det nok bare ett fasitsvar, ja!

Å du er tydeligvis skandinavisk?

Skrevet

Liker alle gutter en type jenter da??? Nå har jeg hørt dèt også...

Mary Poppins
Skrevet

Og du tror alle gutter liker bare en type jenter eller?

Ser at du skriver at dagen din ble bedre når Sjokopops sa han likte skjokoladebrune jenter, skal ikke mye til for å bedre dagen din nei

Gjest Sjokopops
Skrevet

er en av sjokoladebrune med brune øyne og brunt hår. He he Takk skal du ha nå ble dagen min mye bedre.-)

Så bra! Kos deg på byen her in Norden. (Sjokobrunt er jo ikke så eksotisk lenger syd) :)

Gjest Per Haps
Skrevet

How to get a boyfriend:

1) Wear slutty clothes

2) Laugh at his jokes

3) Put out on the first date

Gjest ex-bridget
Skrevet

Kjæresten min liker meg, men jeg er helt sikker på at det er mange andre gutter som ikke liker meg...... !?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...