Copy Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Hei. Vi fikk blender til jul, men jeg har fortsatt ikke brukt den. Noen som har noen ideer om hva den kan brukes til? Det er jo synd å bare la den stå i skapet... 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Ja, som mariaflyfly sier - strawberry maragrita eller andre drinker. Kjæresten min lager milkshake i den, med masse spennende smaker. Knus da noen vanlige isbiter, og ha oppi is (velg smak selv) og diverse smakstilsetninger, som frukt, bær, sjokolade etc. Evt. litt melk om den blir veldig tykk. Min kjæres favoritt er med banan og oboy oppi :-) Skikkelig kaloribombe ! Eller om du vil være litt mer sunn, så lag smoothies - oppskrifter finner du sikkert på nett et eller annet sted. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Du kan lage supper, pesto og sauser :-) 0 Siter
noami Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Vaniljeis, litt melk og sjokolade eller jordbærsaus/istopping fra freia feks....mikses til milkshake... evt prøv å varier med feks nonstop Blendere er litt forskjellige da, noen takler hard is, noen takler det heller dårlig og blenedr deretter dårlig (dvs må ha myk is for å kunne blande bra)..dessverre..så prøv deg frem og se hvordan blenderen din er.. 0 Siter
Moraki Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Strawberry margarita... Man kan også lage sunne frokoster i blender. Kan bruke skummet melk, litt korn av noe slag, frukt og juice. La det bli flytende nok til å drikke i glass. 0 Siter
vilde Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Det finnes bøker i bokhandelen med masse oppskrifter på smoothies. Det er jo en fin måte å få i seg fem om dagen. Har tenkt å kjøpe både blender og sånn bok jeg. 0 Siter
Gjest Veldig godt! Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Knus isbiter, appelsin og jordbær, ha i appelsinjuice, sprite, wodka og sukker. Namme!! 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hummus, puréer, posteier, tofu (og soyamelk), sauser og supper. For ikke å snakke om alle de gode drinkene, som også andre har nevnt. Jeg fikk også en til jul, men fikk den ikke med meg på toget hjem Får håpe jeg får den med etter sommeren, da! 0 Siter
Sofline Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Smootie... (hmm.. skrives det sånn tro?). Det er bare å putte noen frosne bær (evt. friske bær og isbiter), banan, litt melk og juice. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.