Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi fikk blender til jul, men jeg har fortsatt ikke brukt den. Noen som har noen ideer om hva den kan brukes til? Det er jo synd å bare la den stå i skapet...

Fortsetter under...

Gjest ex-bridget
Skrevet

Ja, som mariaflyfly sier - strawberry maragrita eller andre drinker.

Kjæresten min lager milkshake i den, med masse spennende smaker. Knus da noen vanlige isbiter, og ha oppi is (velg smak selv) og diverse smakstilsetninger, som frukt, bær, sjokolade etc. Evt. litt melk om den blir veldig tykk.

Min kjæres favoritt er med banan og oboy oppi :-)

Skikkelig kaloribombe !

Eller om du vil være litt mer sunn, så lag smoothies - oppskrifter finner du sikkert på nett et eller annet sted.

mil1365380270
Skrevet

Du kan lage supper, pesto og sauser :-)

Annonse

Skrevet

Vaniljeis, litt melk og sjokolade eller jordbærsaus/istopping fra freia feks....mikses til milkshake... evt prøv å varier med feks nonstop :)

Blendere er litt forskjellige da, noen takler hard is, noen takler det heller dårlig og blenedr deretter dårlig (dvs må ha myk is for å kunne blande bra)..dessverre..så prøv deg frem og se hvordan blenderen din er..

Skrevet

Strawberry margarita... ;)

Man kan også lage sunne frokoster i blender. Kan bruke skummet melk, litt korn av noe slag, frukt og juice. La det bli flytende nok til å drikke i glass.

Skrevet

Det finnes bøker i bokhandelen med masse oppskrifter på smoothies. Det er jo en fin måte å få i seg fem om dagen. Har tenkt å kjøpe både blender og sånn bok jeg.

Gjest Veldig godt!
Skrevet

Knus isbiter, appelsin og jordbær, ha i appelsinjuice, sprite, wodka og sukker.

Namme!!

Skrevet

Hummus, puréer, posteier, tofu (og soyamelk), sauser og supper. For ikke å snakke om alle de gode drinkene, som også andre har nevnt. Jeg fikk også en til jul, men fikk den ikke med meg på toget hjem :( Får håpe jeg får den med etter sommeren, da!

Skrevet

Smootie... (hmm.. skrives det sånn tro?). Det er bare å putte noen frosne bær (evt. friske bær og isbiter), banan, litt melk og juice.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...