Meg igjen ¤ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Har noen noe tips på hva jeg kan gjøre for å få grenene til å heve seg igjen. Når man tar på grenene er det mykt ikke noe futt i planten i det hele tatt. Tror ikke det har noe med vann å gjøre, noen andre tips ???? 0 Siter
Meg igjen ¤ Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Den har fått for mye vann. Kan ikke stemme ???? da jeg har vært veldig oppservang på vanningen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Kan ikke stemme ???? da jeg har vært veldig oppservang på vanningen. De skal ikke ha så mye vann da og som regel er det det som er feil når de blir slappe. 0 Siter
Osiris Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 De har enten fått for lite vann eller for mye vann. Sukkulenter og kaktus har en lang hvileperiode på vinteren og skal ha veldig lite vann da, spesielt om du har de på et litt kjølig sted. Har du vannet for lite så har planten brukt opp fukten den hadde, har du vannet formye så kan røttene være ødelagt og dermed ikke greie å suge opp det vannet som planten behøver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.