Gå til innhold

Kaktuser (jul m.f.) som henger med hode

Anbefalte innlegg

Meg igjen ¤
Skrevet

Har noen noe tips på hva jeg kan gjøre for å få grenene til å heve seg igjen. Når man tar på grenene er det mykt ikke noe futt i planten i det hele tatt. Tror ikke det har noe med vann å gjøre, noen andre tips ????

Meg igjen ¤
Skrevet

Den har fått for mye vann.

Kan ikke stemme ???? da jeg har vært veldig oppservang på vanningen.

Skrevet

Kan ikke stemme ???? da jeg har vært veldig oppservang på vanningen.

De skal ikke ha så mye vann da og som regel er det det som er feil når de blir slappe.

Skrevet

De har enten fått for lite vann eller for mye vann. Sukkulenter og kaktus har en lang hvileperiode på vinteren og skal ha veldig lite vann da, spesielt om du har de på et litt kjølig sted.

Har du vannet for lite så har planten brukt opp fukten den hadde, har du vannet formye så kan røttene være ødelagt og dermed ikke greie å suge opp det vannet som planten behøver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...