Gå til innhold

Har du sett noen gode filmer i helga?

Anbefalte innlegg

Gjest fint med filmtips
Skrevet

Jeg har sett to underholdende: Oceans 12 og After the sunset.:)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har sett "Finding Neverland" og den svenske "Masjävlar". Begge to meget bra. Anbefales!

Skrevet

Jeg så "Lystløgneren" på NRK1 i går, og så tok jeg opp "Gutter er gutter" på TV3. Skal se den i dag, tenkte jeg. :)

Gjest engel 49+
Skrevet

Jeg har sett "Finding Neverland" og den svenske "Masjävlar". Begge to meget bra. Anbefales!

Finding Neverland er bob-bob, etter min mening.

Skrevet

Finding Neverland er bob-bob, etter min mening.

Skuespillerprestasjonene, ikke minst gutten "Peter" løfter story'n. Og jeg liker filmer som "rører noe" i meg.

Men Masjävlar var hakket bedre, selv om det er en helt annen type film.

Annonse

Jeg er en annen
Skrevet

Beste jeg så i helga var 'Assassination of Richard Nixon'. Sean Penn spiller hovedrollen og han er alltid bra.

Gjest engel 49+
Skrevet

Skuespillerprestasjonene, ikke minst gutten "Peter" løfter story'n. Og jeg liker filmer som "rører noe" i meg.

Men Masjävlar var hakket bedre, selv om det er en helt annen type film.

den har jeg tenkt å se...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så nettopp Hero. Den var meget god. Har også sett Der Undergang (meget god) i helgen, Vanilla Sky (kjedelig), samt De Utrolige (bra, men ikke blant de beste animasjonsfilmene som finnes).

Skrevet

Jeg så Harry Potter and the prisoner from azkaban, og Den grønne mil. Sistnevnte hadde jeg sett fra før, men fantastisk film.

Gjest den utrolige
Skrevet

Så nettopp Hero. Den var meget god. Har også sett Der Undergang (meget god) i helgen, Vanilla Sky (kjedelig), samt De Utrolige (bra, men ikke blant de beste animasjonsfilmene som finnes).

hvordan kan du mene at de utrolige ikke er blant de beste?? den er jo utrolig super bra!!

Gjest ChiengMai
Skrevet

hvordan kan du mene at de utrolige ikke er blant de beste?? den er jo utrolig super bra!!

Men både "Istid", "Shrek 1&2" og "Flukten fra hønsegården", bare for å nevne noen få, rager langt forbi "De utrolige". Ja, og "Toy story" og ... og ... "Monsterbedriften" ... og ... "Småkryp" ... og ... "Antz" ...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men både "Istid", "Shrek 1&2" og "Flukten fra hønsegården", bare for å nevne noen få, rager langt forbi "De utrolige". Ja, og "Toy story" og ... og ... "Monsterbedriften" ... og ... "Småkryp" ... og ... "Antz" ...

Nettopp. Alle.

De Utrolige er mer en animert actionfilm for barn og store barn. Uten den intelligente humoren du finner i de andre filmene, hvor referansene til andre filmer ofte er svært tilstedeværende.

De Utrolige manglet dette.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...