Gjest fint med filmtips Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg har sett to underholdende: Oceans 12 og After the sunset. 0 Siter
collins Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg har sett "Finding Neverland" og den svenske "Masjävlar". Begge to meget bra. Anbefales! 0 Siter
Freya Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg så "Lystløgneren" på NRK1 i går, og så tok jeg opp "Gutter er gutter" på TV3. Skal se den i dag, tenkte jeg. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg har sett "Finding Neverland" og den svenske "Masjävlar". Begge to meget bra. Anbefales! Finding Neverland er bob-bob, etter min mening. 0 Siter
collins Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Finding Neverland er bob-bob, etter min mening. Skuespillerprestasjonene, ikke minst gutten "Peter" løfter story'n. Og jeg liker filmer som "rører noe" i meg. Men Masjävlar var hakket bedre, selv om det er en helt annen type film. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Beste jeg så i helga var 'Assassination of Richard Nixon'. Sean Penn spiller hovedrollen og han er alltid bra. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Skuespillerprestasjonene, ikke minst gutten "Peter" løfter story'n. Og jeg liker filmer som "rører noe" i meg. Men Masjävlar var hakket bedre, selv om det er en helt annen type film. den har jeg tenkt å se... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Så nettopp Hero. Den var meget god. Har også sett Der Undergang (meget god) i helgen, Vanilla Sky (kjedelig), samt De Utrolige (bra, men ikke blant de beste animasjonsfilmene som finnes). 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg så Harry Potter and the prisoner from azkaban, og Den grønne mil. Sistnevnte hadde jeg sett fra før, men fantastisk film. 0 Siter
Gjest den utrolige Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Så nettopp Hero. Den var meget god. Har også sett Der Undergang (meget god) i helgen, Vanilla Sky (kjedelig), samt De Utrolige (bra, men ikke blant de beste animasjonsfilmene som finnes). hvordan kan du mene at de utrolige ikke er blant de beste?? den er jo utrolig super bra!! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 hvordan kan du mene at de utrolige ikke er blant de beste?? den er jo utrolig super bra!! Men både "Istid", "Shrek 1&2" og "Flukten fra hønsegården", bare for å nevne noen få, rager langt forbi "De utrolige". Ja, og "Toy story" og ... og ... "Monsterbedriften" ... og ... "Småkryp" ... og ... "Antz" ... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Men både "Istid", "Shrek 1&2" og "Flukten fra hønsegården", bare for å nevne noen få, rager langt forbi "De utrolige". Ja, og "Toy story" og ... og ... "Monsterbedriften" ... og ... "Småkryp" ... og ... "Antz" ... Nettopp. Alle. De Utrolige er mer en animert actionfilm for barn og store barn. Uten den intelligente humoren du finner i de andre filmene, hvor referansene til andre filmer ofte er svært tilstedeværende. De Utrolige manglet dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.