Åsemor Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg har en samboer, vi har felles bolig og felles gjeld på denne. På selvangivelsen står vi oppført med halve boligen hver, men kun jeg har blitt satt opp med gjeld, med hele gjelda. Så står det i rettledningen at vi skal føre opp halvparten på hver når vi er samboere med felles gjeld, og da er mitt spørsmål: hva vil det ha å si for det totale regnestykket? Vi har begge sånn passelig inntekt, og jeg har en liten formue. Noen som er gode på dette og har peiling? Vil vi komme bedre ut av det med fordeling av gjelda, eller blir det ca samme? 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Totalt sett blir det det samme. ... med mindre den ene har lav/ingen inntekt! ;-) 0 Siter
annegunn Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 ... med mindre den ene har lav/ingen inntekt! ;-) Du flisespikkeren - leste du innlegget til Åsemor? "begge har sånn passelig inntekt" 0 Siter
Atene Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 ... med mindre den ene har lav/ingen inntekt! ;-) Ja, men hun sier jo at begge har normale inntekter. 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Du flisespikkeren - leste du innlegget til Åsemor? "begge har sånn passelig inntekt" Og av dette lærer man å ikke slenge spøkefullt med leppa, etterfulgt av en blunke-smiley, til seriøse dol'ere! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Ja, men hun sier jo at begge har normale inntekter. Og av dette lærer man å ikke slenge spøkefullt med leppa, etterfulgt av en blunke-smiley, til seriøse dol'ere! ;-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 På selvangivelsen står jeg oppført med alt, selv om vi bare er samboere (med felles tak over hodet, gjeld, bil og unger). Skal ikke ha noe å si skattemessig, nei. 0 Siter
Atene Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Og av dette lærer man å ikke slenge spøkefullt med leppa, etterfulgt av en blunke-smiley, til seriøse dol'ere! ;-) Ja du kjenner da meg ? Eier ikke sans for humor. 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Ja du kjenner da meg ? Eier ikke sans for humor. *he he* 0 Siter
annegunn Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Og av dette lærer man å ikke slenge spøkefullt med leppa, etterfulgt av en blunke-smiley, til seriøse dol'ere! ;-) Det er rimelig fristende å slå til da, når du stiller det lagelig til for hogg :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Det er rimelig fristende å slå til da, når du stiller det lagelig til for hogg :-) ...stiller _deg_ lagelig... (Jeg har lært av amber at jeg ikke skal være flau over fingrenes snublegang over tastaturet, men det bør helst være entydig da...) 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Det er rimelig fristende å slå til da, når du stiller det lagelig til for hogg :-) *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.