Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.Har den siste tiden (ca 1 mnd) hatt fornemmelse av at noe brenner. Det kommer små glimt av brent/svidd lukt når jeg sitter (eller går) i nesen. I begynnelsen avviste jeg det med at noe annet forårsaket lukten, men nå er jeg helt sikker på at lukten oppstår i nesen. Den varer i ett øyeblikk kanskje noen sekunder, men er veldig fremtredende. Har hatt en del hodepine/svimmelhet og annet i den samme perioden.Visst noen har noe svar eller råd om hva dette kan skyldes, så mottas svar med takk.Hilsen en frustrert mann på 39.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179827-merkelig-brent-lukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 10 år senere...

Hei.Har den siste tiden (ca 1 mnd) hatt fornemmelse av at noe brenner. Det kommer små glimt av brent/svidd lukt når jeg sitter (eller går) i nesen. I begynnelsen avviste jeg det med at noe annet forårsaket lukten, men nå er jeg helt sikker på at lukten oppstår i nesen. Den varer i ett øyeblikk kanskje noen sekunder, men er veldig fremtredende. Har hatt en del hodepine/svimmelhet og annet i den samme perioden.Visst noen har noe svar eller råd om hva dette kan skyldes, så mottas svar med takk.Hilsen en frustrert mann på 39.

Hei. Er du her enda etter 10 år? Har du blitt noe bedre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179827-merkelig-brent-lukt/#findComment-3639627
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...