Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idolene har valgt sanger fra sitt fødselsår, og det lå derfor an til et skikkelig 80-tallsparty! ;-)

Men Cindy velger alltid så treige låter!! Gjett om jeg er lei Whitney Houston!

Kan også styre meg for Kim Wilde....

Jorunn som Tina Turner må passe fint - de har jo omtrent samme ganglaget også! ;-)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=272666

Fortsetter under...

Gjest 80- talls fan
Skrevet

Den til Kim Wilde er vel kjempetøff?

Skrevet

Den til Kim Wilde er vel kjempetøff?

Smaken er som baken! ;-)

Hun klarer ikke å få meg til å "henge på", nei! *S*

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Ikke bare Cindy. Både Jorun, Ev, og Mari fortjener dask. Det gjør også Erik og Christian for altfor "safe" sangvalg.

Skrevet

Ikke bare Cindy. Både Jorun, Ev, og Mari fortjener dask. Det gjør også Erik og Christian for altfor "safe" sangvalg.

Jeg synes ikke Evas valg av "Power of love" er så safe. den er så veldig kjent, og derfor blir det lett sammenligne for mye med originalartisten. Litt slik som da Malin sist sang den låte som er meget kjent m Celine Dion. Lett å falle sammen vokalmessig i sammenligningen da - uansett hva man måtte mene om Celine! ;-)

Christian gjør jo lurt i å kjøre det nokså safe, ettersom han ikke har det store registeret å spille på. Og sangen vil være godt kjent for "alle" - fra de av oss som forbinder den først og fremst med Billy Joel til de yngre som husker den med et eller annet boyband.

Skrevet

ÅÅÅÅ det gleder jeg meg til! Jeg elsker typisk 80-talls låter!

Men er enig med deg. Cindy velger mye det samme. Blir kjedelig i lengden, ja. Derfor håper, og tror, jeg ikke hun vil vinne.

HEIA JORUNN!

Annonse

Skrevet

Egentlig greit at de velger safe sanger, synes jeg. Men hele poenget er at de må gjøre låtene til noe som er spesielt for dem.

Dette gjør ikke Cindy. Hun leker karaoke, spør du meg!!!! Hun gjør ikke sangen om til sin egen. Hun etterligner for mye!!!

Skrevet

ÅÅÅÅ det gleder jeg meg til! Jeg elsker typisk 80-talls låter!

Men er enig med deg. Cindy velger mye det samme. Blir kjedelig i lengden, ja. Derfor håper, og tror, jeg ikke hun vil vinne.

HEIA JORUNN!

Cindy er veldig flink, men som jeg leste et sted så burde hun passet bra til å synge i musikaler og "show". Hun er en meget flink "syngedame", men klarer ikke å se for meg henne som en popstjerne, ihvertfall ikke med den musikksmaken hun har! ;-)

Skrevet

Egentlig greit at de velger safe sanger, synes jeg. Men hele poenget er at de må gjøre låtene til noe som er spesielt for dem.

Dette gjør ikke Cindy. Hun leker karaoke, spør du meg!!!! Hun gjør ikke sangen om til sin egen. Hun etterligner for mye!!!

Erik er også en slik som synger pent, men ikke har noe særlig personlighet eller innlevelse i sangen.

Sånn som sist fredag, for eksempel, hvor han sang "Against all odds". Jeg liker den sangen kjempegodt, men da Erik sang den så trodde jeg ikke på ham! I Phils versjon tror jeg derimot fult og helt på at det er dyp og inderlig kjærlighetssorg.

Skrevet

Cindy er veldig flink, men som jeg leste et sted så burde hun passet bra til å synge i musikaler og "show". Hun er en meget flink "syngedame", men klarer ikke å se for meg henne som en popstjerne, ihvertfall ikke med den musikksmaken hun har! ;-)

Jeg er helt enig med deg!!!

Jeg synes kanskje at Cindy blir for mye karaoke! Når jeg hører den pipete stemmen hun har når hun snakker, og plutselig DEN "Whitney Huoston" stemmen når hun synger.........Nja, jeg vet ikke helt...... blir det ikke litt tillagt??

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Jeg synes ikke Evas valg av "Power of love" er så safe. den er så veldig kjent, og derfor blir det lett sammenligne for mye med originalartisten. Litt slik som da Malin sist sang den låte som er meget kjent m Celine Dion. Lett å falle sammen vokalmessig i sammenligningen da - uansett hva man måtte mene om Celine! ;-)

Christian gjør jo lurt i å kjøre det nokså safe, ettersom han ikke har det store registeret å spille på. Og sangen vil være godt kjent for "alle" - fra de av oss som forbinder den først og fremst med Billy Joel til de yngre som husker den med et eller annet boyband.

Jo, det er litt fallhøyde på Eva sin låt, riktig det. Hvis hun ikke er perfekt kan det fort bli stolen. Men det er en sånn "typisk" idol-låt - trist valg.

Hun skulle tatt Frankies "Power of Love" istedet. Det var vel 85 det også? (Eller kanskje 84). Uansett et bedre valg. For ikke å snakke om "relax" - det hadde vært noe å kjøre i idol, det ;-)

Tone har litt samme problemet - får hun ikke til den tracy chapman-låten (og etter det vi har sett til nå, er det ingen grunn til at hun skal klare det) så blir det fort stolen der også.

Skrevet

Erik er også en slik som synger pent, men ikke har noe særlig personlighet eller innlevelse i sangen.

Sånn som sist fredag, for eksempel, hvor han sang "Against all odds". Jeg liker den sangen kjempegodt, men da Erik sang den så trodde jeg ikke på ham! I Phils versjon tror jeg derimot fult og helt på at det er dyp og inderlig kjærlighetssorg.

Eeehmm.jeg er elendig på navn.... Erik, det er han som er psykologistudent??? Han litt kjedelige, kanskje??? :))

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Jeg synes kanskje at Cindy blir for mye karaoke! Når jeg hører den pipete stemmen hun har når hun snakker, og plutselig DEN "Whitney Huoston" stemmen når hun synger.........Nja, jeg vet ikke helt...... blir det ikke litt tillagt??

Hvis du er jorunn-fan, ville jeg vært veldig forsiktig med akkurat det argumentet der :-)

Annonse

Skrevet

Eeehmm.jeg er elendig på navn.... Erik, det er han som er psykologistudent??? Han litt kjedelige, kanskje??? :))

Aner ikke hva han studerer, men ja, det er han litt kjedelige, ja! :-)

Er det ikke bare tre gutter igjen nå? Ali, Chr og Erik?

Skrevet

Hvis du er jorunn-fan, ville jeg vært veldig forsiktig med akkurat det argumentet der :-)

ÅÅÅ??? hvordan det??

Hehe.....Jorunn har liksom litt mer guts og innlevelse. Så liker jeg veldig godt personligheten!

Egentlig så håpet jeg at Andrea skulle vinne, jeg!

Skrevet

Aner ikke hva han studerer, men ja, det er han litt kjedelige, ja! :-)

Er det ikke bare tre gutter igjen nå? Ali, Chr og Erik?

Jo, det er de tre igjen, ja! Håper Ali og Erik fyker ut, jeg!!

Men det er vel kanskje mange 14`iser som stemmer frem de "kjekke" guttene???

Skrevet

Jeg liker Ali veldig godt, selv om han ikke var helt på topp sist.

Han har en særegenhet i stemmen som gjør at han skiller seg ut fra mengden.

Jorunn er også flink, og hun har stort sett "levert varene", men jeg klarer ikke å skjønne hvorfor hun er nærmest geniforklart. SÅÅÅ bra er hun da ikke! ;-)

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

ÅÅÅ??? hvordan det??

Hehe.....Jorunn har liksom litt mer guts og innlevelse. Så liker jeg veldig godt personligheten!

Egentlig så håpet jeg at Andrea skulle vinne, jeg!

Jeg tenkte mer på forskjellen mellom snakking og synging....

:-)

(Men jeg synes jo Jorunn er litt kjedelig også, jeg da. Hun burde tatt en mye tøffere låt, eller tatt den heelt ned... ).

Skrevet

Mener du at snakkestemmen hennes er tillagt?

For man kan vel neppe tillegge seg selv en slik sangstemme som hennes helt uten videre! ;-)

Hun har en helt ufattelig snakkestemme! det er sånn at man ikke tror at en som snakker sånn kan synge så bra! *he he*

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Huh!?! Christian er jo den klart dårligste sangeren av guttene som er igjen.

Vestkantsossestilen dreper i tillegg alt som kunne vært av sjarm...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...