Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener du at snakkestemmen hennes er tillagt?

For man kan vel neppe tillegge seg selv en slik sangstemme som hennes helt uten videre! ;-)

Hun har en helt ufattelig snakkestemme! det er sånn at man ikke tror at en som snakker sånn kan synge så bra! *he he*

Nei, jeg mener at sangstemmen er litt tillagt. Karaoke, liksom.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tenkte mer på forskjellen mellom snakking og synging....

:-)

(Men jeg synes jo Jorunn er litt kjedelig også, jeg da. Hun burde tatt en mye tøffere låt, eller tatt den heelt ned... ).

Synes du Jorunn er kjedelig? Hmm.akkuratt det _det_ ser ikke jeg. Synes derimot Erik og Ali er ufattelig kjedelige!!!!!!

Skrevet

Mener du at snakkestemmen hennes er tillagt?

For man kan vel neppe tillegge seg selv en slik sangstemme som hennes helt uten videre! ;-)

Hun har en helt ufattelig snakkestemme! det er sånn at man ikke tror at en som snakker sånn kan synge så bra! *he he*

Hun sa jo selv sist at hun sliter med snakkestemmen, at hun knyter seg på en måte når hun snakker, fordi den stemmen hennes har blitt kommentert negativt. Selvforsterkende problem med andre ord.

Skrevet

Jeg liker Ali veldig godt, selv om han ikke var helt på topp sist.

Han har en særegenhet i stemmen som gjør at han skiller seg ut fra mengden.

Jorunn er også flink, og hun har stort sett "levert varene", men jeg klarer ikke å skjønne hvorfor hun er nærmest geniforklart. SÅÅÅ bra er hun da ikke! ;-)

Jo, jeg synes Joruynn er flott!! Hun er så sprudlende og livlig på scenen!

Ali liker jeg _ikke_! Han blir for fløte-pus for meg! Kan ikke med min beste god-vilje forstå hvorfor han er med enda!

Skrevet

Hun sa jo selv sist at hun sliter med snakkestemmen, at hun knyter seg på en måte når hun snakker, fordi den stemmen hennes har blitt kommentert negativt. Selvforsterkende problem med andre ord.

Jeg mener ikke at snakke-stemmen hennes er stygg. Men jeg synes det er litt stoir avstand mellom snakke-stemmen og sang-stemmen! Det synes jeg er litt "rart"

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Synes du Jorunn er kjedelig? Hmm.akkuratt det _det_ ser ikke jeg. Synes derimot Erik og Ali er ufattelig kjedelige!!!!!!

Ja, jeg synes hun er kjedelig, men det kan skyldes at hun velger så kjedelige sanger hele tiden, det skal godt gjøres å få gjort noe ekstra med dem.

(Men hun synger tross alt mye bedre enn hun snakker.... Den dialekten tar det nok litt tid å venne seg til :-)

Annonse

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Jeg mener ikke at snakke-stemmen hennes er stygg. Men jeg synes det er litt stoir avstand mellom snakke-stemmen og sang-stemmen! Det synes jeg er litt "rart"

Jo, men akkurat _det_ gjelder jo Jorunn også - det var det jeg ville fram til. (At hun også har stor avstand mellom snakke og synge-stemmen..)

Skrevet

Huh!?! Christian er jo den klart dårligste sangeren av guttene som er igjen.

Vestkantsossestilen dreper i tillegg alt som kunne vært av sjarm...

Men jeg har absolutt INGEN problemer med å skjønne hvorfor småripsene stemmer på ham! ;-)

Pluss noen smågutter - slik som min andreklassing. Christian synger enkle låter som sikkert er mer tiltalende for de yngre enn mange av de mer "krevende"/"spesielle" sangene som noen av de andre synger.

Pluss at guttungen har nesten samma sveisen! ;-)) Det er ikke så veldig mye som skal til før de små velger seg sin favoritt! ;-))

Skrevet

Ja, jeg synes hun er kjedelig, men det kan skyldes at hun velger så kjedelige sanger hele tiden, det skal godt gjøres å få gjort noe ekstra med dem.

(Men hun synger tross alt mye bedre enn hun snakker.... Den dialekten tar det nok litt tid å venne seg til :-)

Jeg liker den dialekten bedre og bedre for hver gang!! Hehe....hun er orntlig orginal, Jorunn!!!

Skrevet

Jo, men akkurat _det_ gjelder jo Jorunn også - det var det jeg ville fram til. (At hun også har stor avstand mellom snakke og synge-stemmen..)

Hmm...jo, du har et poeng! Har i grunnen ikke tenkt over det! Søren, hvem skal jeg heie på da???

Skrevet

Men jeg har absolutt INGEN problemer med å skjønne hvorfor småripsene stemmer på ham! ;-)

Pluss noen smågutter - slik som min andreklassing. Christian synger enkle låter som sikkert er mer tiltalende for de yngre enn mange av de mer "krevende"/"spesielle" sangene som noen av de andre synger.

Pluss at guttungen har nesten samma sveisen! ;-)) Det er ikke så veldig mye som skal til før de små velger seg sin favoritt! ;-))

Det er akuratt det jeg også mener!! Disse småripsene ser mye på utseende. Og de stemmer sikkert i vei, slik at andres stemmer blir en dråpe i havet, kun!

Skrevet

Hmm...jo, du har et poeng! Har i grunnen ikke tenkt over det! Søren, hvem skal jeg heie på da???

Hei på Jorunn, du! :-)

Det gjør da vel ingenting om dette snakkestemme-syngestemme-argumentet kan brukes både på henne og på Cindy! ;-))

Det er ofte vanskelig å forklare hvorfor man liker eller misliker noen - ihvertfall hvis man ser bort fra dem som synger skikkelig dårlig.

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Hm... foruten Ali så er det vel bare Eva som foreløbig har vist at hun er istand til å bære litt mer avanserte melodier.

Og med sitt sangvalg nå, trenger hun vel all den støtte hun kan få...

Ellers kan du støtte de som kommer fra Oslo og omegn, for de mangler alle disse patriot-stemmene som de andre får.

Annonse

Skrevet

Hei på Jorunn, du! :-)

Det gjør da vel ingenting om dette snakkestemme-syngestemme-argumentet kan brukes både på henne og på Cindy! ;-))

Det er ofte vanskelig å forklare hvorfor man liker eller misliker noen - ihvertfall hvis man ser bort fra dem som synger skikkelig dårlig.

Jo, men det blir det samme med Jorunn som med Cindy, nå! Det blir tillagt!!! Æsj!

Skrevet

Det er akuratt det jeg også mener!! Disse småripsene ser mye på utseende. Og de stemmer sikkert i vei, slik at andres stemmer blir en dråpe i havet, kun!

Og når jeg snakker med andre mødre sier alle det samme når det gjelder kjønn: Guttene stemmer på gutter - jentene på jenter!! :-)

Dette gjelder de aller minste, vel og merke. Når de kommer i fjortissalderen er det vel hipp som happ om de f.eks. jentene stemmer på en gutt som de er avstandsforelsket i, eller om de stemmer på en jente som de synes er dødskul og gjerne ville vært som.

Skrevet

Hm... foruten Ali så er det vel bare Eva som foreløbig har vist at hun er istand til å bære litt mer avanserte melodier.

Og med sitt sangvalg nå, trenger hun vel all den støtte hun kan få...

Ellers kan du støtte de som kommer fra Oslo og omegn, for de mangler alle disse patriot-stemmene som de andre får.

Hmm.Eva, ja! Er det hun fra Sogndal, det?? Hun blonde? Som sagt tidligere, jeg er elendig på navn! Hehe......

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Og når jeg snakker med andre mødre sier alle det samme når det gjelder kjønn: Guttene stemmer på gutter - jentene på jenter!! :-)

Dette gjelder de aller minste, vel og merke. Når de kommer i fjortissalderen er det vel hipp som happ om de f.eks. jentene stemmer på en gutt som de er avstandsforelsket i, eller om de stemmer på en jente som de synes er dødskul og gjerne ville vært som.

Hehe... jeg tror det er mødrene som står for de fleste av stemmene, jeg.... ;-)

Skrevet

Å? Sier du det, ja. Gutter stemmer på gutter, og jenter på jenter!

Skrevet

Hehe... jeg tror det er mødrene som står for de fleste av stemmene, jeg.... ;-)

Her i gården er det nok barnets ønske som gjelder, men jeg skal ikke uttale meg om hva andre gjør! :-)

I fjor var det stort sett bare han som stemte, i år har moder'n slengt inn en og annen stemme selv, men ettersom han stemmer hver gang så "leder" han likevel på sin mor! :-)

En annen sak er at det jo er vi foreldrene som jo betaler dette kalaset! :-) Han har heldigvis ikke egen mobiltelefon ennå.

Skrevet

Å? Sier du det, ja. Gutter stemmer på gutter, og jenter på jenter!

Ihvertfall i aldersgruppen 6-10 år! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...