morsan Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 ÅÅÅ??? Det må jeg prøve! Det finnes ikke noe ekklere lukt enn skikkelig tåfis-lukt fra skinnsko!! Du har ikke vært i nærheten av et grisefjøs, antar jeg? *S* 0 Siter
Gjest Også Spotec Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg har vaska Spotec-sandalene mine i maskin. Går helt fint det. Mener at de faktisk averterer med at du kan vaske dem i maskin også. Var derfor jeg kjøpte dem. Svetter så på bena, så ting jeg går barbent i MÅ være lettstelt. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Mine ECCO-sandaler lukter &%#¤/#&%, og har tenkt å prøve å vaske de i maskin. (Stoff, lær og borrelås). Håper noen kan bekrefte at det går bra...Kanskje jeg skal prøve å vaske de sammen med arbeidsklærne til sambo? Nå skulle amber sun vært her, for hun kan så mye om vasking! (Lover å melde i fra dersom forsøkene fører frem her!) "Nå skulle amber sun vært her, for hun kan så mye om vasking!" Takk takk. Det tar jeg som et stort komplement, du. *s* Nå har jeg aldri vasket Eccosandaler, da. Men jeg har vasket joggesko og barnesandaler, i stoff med litt skinn på. Det har gått veldig bra på 40grader, men skinnen ble litt blekblankt. Rene skinnsko har jeg ikke vasket, da har jeg skrubbet dem litt med børste bare. hilsen 0 Siter
Gyda Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Leste tidligere at vaskemaskinen din ikke gikk. Virker den igjen nå? (Og sandalene hadde jeg tatt sjansen på å slenge inni der, ja.) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Mine ECCO-sandaler lukter &%#¤/#&%, og har tenkt å prøve å vaske de i maskin. (Stoff, lær og borrelås). Håper noen kan bekrefte at det går bra...Kanskje jeg skal prøve å vaske de sammen med arbeidsklærne til sambo? Nå skulle amber sun vært her, for hun kan så mye om vasking! (Lover å melde i fra dersom forsøkene fører frem her!) Nå har jeg akkurat vasket dr.Martens skoa mine og nå går hanskene mine i vaskemaskinen. Skoa gikk det helt bra med og det er ikke første gangen jeg putter sko i vaskemaskinen. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Du har ikke vært i nærheten av et grisefjøs, antar jeg? *S* gutter i puberteten holder lenge...! 0 Siter
Freya Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Ja, jeg har vasket spotec-sandalene mine flere ganger i vaskemaskin, og både den og sandalene er like fine i dag. 40 graders program og sandalene blir tilnærmet luktfrie. 0 Siter
Reg@l Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg har vasket mine Spotec sandaler i maskinen mange ganger. Blir så rene og pene at det er en fryd :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 "Nå skulle amber sun vært her, for hun kan så mye om vasking!" Takk takk. Det tar jeg som et stort komplement, du. *s* Nå har jeg aldri vasket Eccosandaler, da. Men jeg har vasket joggesko og barnesandaler, i stoff med litt skinn på. Det har gått veldig bra på 40grader, men skinnen ble litt blekblankt. Rene skinnsko har jeg ikke vasket, da har jeg skrubbet dem litt med børste bare. hilsen Ta det til deg, for det var virkelig et(en?) kompliment! :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Nå har jeg akkurat vasket dr.Martens skoa mine og nå går hanskene mine i vaskemaskinen. Skoa gikk det helt bra med og det er ikke første gangen jeg putter sko i vaskemaskinen. Kult! Da setter jeg på sandalene, jeg! Kommer jo ikke til å bruke de sånn som de lukter nå i alle fall! 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Kult! Da setter jeg på sandalene, jeg! Kommer jo ikke til å bruke de sånn som de lukter nå i alle fall! Skinnhanskene mine ble like fine de også ) Så det går nok bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.