Gå til innhold

Vakse sandalene mine???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine ECCO-sandaler lukter &%#¤/#&%, og har tenkt å prøve å vaske de i maskin. (Stoff, lær og borrelås).

Håper noen kan bekrefte at det går bra...Kanskje jeg skal prøve å vaske de sammen med arbeidsklærne til sambo?

Nå skulle amber sun vært her, for hun kan så mye om vasking!

(Lover å melde i fra dersom forsøkene fører frem her!)

"Nå skulle amber sun vært her, for hun kan så mye om vasking!"

Takk takk. :) Det tar jeg som et stort komplement, du. *s*

Nå har jeg aldri vasket Eccosandaler, da. Men jeg har vasket joggesko og barnesandaler, i stoff med litt skinn på. Det har gått veldig bra på 40grader, men skinnen ble litt blekblankt. Rene skinnsko har jeg ikke vasket, da har jeg skrubbet dem litt med børste bare.

:)

hilsen

Mine ECCO-sandaler lukter &%#¤/#&%, og har tenkt å prøve å vaske de i maskin. (Stoff, lær og borrelås).

Håper noen kan bekrefte at det går bra...Kanskje jeg skal prøve å vaske de sammen med arbeidsklærne til sambo?

Nå skulle amber sun vært her, for hun kan så mye om vasking!

(Lover å melde i fra dersom forsøkene fører frem her!)

Nå har jeg akkurat vasket dr.Martens skoa mine og nå går hanskene mine i vaskemaskinen. Skoa gikk det helt bra med og det er ikke første gangen jeg putter sko i vaskemaskinen.

Annonse

"Nå skulle amber sun vært her, for hun kan så mye om vasking!"

Takk takk. :) Det tar jeg som et stort komplement, du. *s*

Nå har jeg aldri vasket Eccosandaler, da. Men jeg har vasket joggesko og barnesandaler, i stoff med litt skinn på. Det har gått veldig bra på 40grader, men skinnen ble litt blekblankt. Rene skinnsko har jeg ikke vasket, da har jeg skrubbet dem litt med børste bare.

:)

hilsen

Ta det til deg, for det var virkelig et(en?) kompliment! :-)

Nå har jeg akkurat vasket dr.Martens skoa mine og nå går hanskene mine i vaskemaskinen. Skoa gikk det helt bra med og det er ikke første gangen jeg putter sko i vaskemaskinen.

Kult!

Da setter jeg på sandalene, jeg! Kommer jo ikke til å bruke de sånn som de lukter nå i alle fall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...