Gå til innhold

kypros

Anbefalte innlegg

Gjest anonymus
Skrevet

hei.

jeg og kjæresten skal til agia napa i sommer, bo på sun fun, litt utenfor sentrum.noen som har vært der?

eller noen som har erfaringer fra kypros som vil dele de?

gjerne komme med tips til hva som er verdt å få med seg, hva man må huske, ikke gjøre osv.==)

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er vel ikke noe annet å gjøre der enn å drekke hele døgnet. Det hjelper ikke at du skal bo litt utenfor sentrum. Hotellet kommer til å stå på hue med fulle fjortiser fra morgen til kveld.

Skrevet

Jeg var der for mange år siden. Men husker det var ett stilig badeland der!!

Blir dere lei av maten på restaurantene, har de MC Donalds der:) Synes det var litt digg noen ganger å spise der:) Billig og greit. Og delig med mye salt når det er så varmt.

Ta en titt på vannparken:

http://www.waterworldwaterpark.com/

God tur!

Vennlig hilsen,

Gjest anonymus
Skrevet

Det er vel ikke noe annet å gjøre der enn å drekke hele døgnet. Det hjelper ikke at du skal bo litt utenfor sentrum. Hotellet kommer til å stå på hue med fulle fjortiser fra morgen til kveld.

neissda, tåle nå litt fulle fjortisa;)

hehe

Gjest anonymus
Skrevet

Jeg var der for mange år siden. Men husker det var ett stilig badeland der!!

Blir dere lei av maten på restaurantene, har de MC Donalds der:) Synes det var litt digg noen ganger å spise der:) Billig og greit. Og delig med mye salt når det er så varmt.

Ta en titt på vannparken:

http://www.waterworldwaterpark.com/

God tur!

Vennlig hilsen,

takk for linken, jeg har hatt så lyst å sjekke det badelandet der as!!det så kjempeartig ut;)

Skrevet

takk for linken, jeg har hatt så lyst å sjekke det badelandet der as!!det så kjempeartig ut;)

Bare koselig:)

Ja, den vannparken var veldig morro.

Det er bølgebasseng og masse baner, med lys og lyd inne i tunneler osv!

Det er ett lite tivoli i Agia napa også. Jeg prøvde en karusell og var veldig redd. Det er ikke så sikkert som her i norge tror jeg... Det skranglet veldig;) Så det anbefales ikke...

Ellers er det jo mye festing der, men det var ikke vi med på. Så man finner andre plasser enn sånne klubber og sånn der:)

Annonse

Gjest anonymus
Skrevet

Bare koselig:)

Ja, den vannparken var veldig morro.

Det er bølgebasseng og masse baner, med lys og lyd inne i tunneler osv!

Det er ett lite tivoli i Agia napa også. Jeg prøvde en karusell og var veldig redd. Det er ikke så sikkert som her i norge tror jeg... Det skranglet veldig;) Så det anbefales ikke...

Ellers er det jo mye festing der, men det var ikke vi med på. Så man finner andre plasser enn sånne klubber og sånn der:)

hehe, nei tror ikke jeg hadde turt å testet det tivoliet der.:)

bra det er noen som ikke er ute etter festing som svarer, for det er ikke det vi vil der;)

men det ser ut som en veldig bra plass:)

Skrevet

Få med dere Bedrock inn, en herlig karaokebar oppe i bakkene. Det er aldeles utrolig der, jeg forelsket meg dønn i den uteplassen, og stemningen sto i taket og vel så det hele kvelden. Jeg ville dratt tilbake ene og alene pga det stedet! Hehe...

www.bedrockinn.com

Ellers er det utrolig flott å gå langs strandpromenaden, ta en tur ut på sjøen på en av de mange båtturene. Er man heldig, kan man se delfiner. Vi så bare flygefisk, men det var moro det og :) Jeg ødela foten min første dagen der nede, så det var aldeles ypperlig å ta en båttur og bare sløve helt fremst i båten hele dagen :)

Vannscooter får dere leie der, knallmorsomt! Eneste aberet er de stive prisene, bortsett fra dem er Ayia Napa et nydelig sted. Det er hva man gjør det til, kjent for å være et feststed, men det går veldig fint an å være der uten å feste også.

God tur, KOS dere!

Skrevet

Få med dere Bedrock inn, en herlig karaokebar oppe i bakkene. Det er aldeles utrolig der, jeg forelsket meg dønn i den uteplassen, og stemningen sto i taket og vel så det hele kvelden. Jeg ville dratt tilbake ene og alene pga det stedet! Hehe...

www.bedrockinn.com

Ellers er det utrolig flott å gå langs strandpromenaden, ta en tur ut på sjøen på en av de mange båtturene. Er man heldig, kan man se delfiner. Vi så bare flygefisk, men det var moro det og :) Jeg ødela foten min første dagen der nede, så det var aldeles ypperlig å ta en båttur og bare sløve helt fremst i båten hele dagen :)

Vannscooter får dere leie der, knallmorsomt! Eneste aberet er de stive prisene, bortsett fra dem er Ayia Napa et nydelig sted. Det er hva man gjør det til, kjent for å være et feststed, men det går veldig fint an å være der uten å feste også.

God tur, KOS dere!

" en herlig karaokebar oppe i bakkene"

I all verden! Det finnes da ikke noen "herlig karaokebar" - det er en selvmotsigelse. Trodde det var noe alle visste.

"..................................."

Skrevet

Jeg har vært på Kypros (Agia Napa). I Agia Napa så jeg nesten bare nordmenn og svensker. Jeg anbefaler å ta en tur utenfor sentrum og se noen ordentlige kyprosboere (hva heter det mon tro?). Det anbefales også å se den forlatte by (Famagusta), som ikke ligger så langt fra Agia Napa.

Skrevet

Hvis du skal på stranda (det regner jeg med du skal) synes jeg Nissi Beach var den beste. De andre jeg var på luktet søppel... (kan hende jeg var uheldig da).

petter smart
Skrevet

Jeg har vært på Kypros (Agia Napa). I Agia Napa så jeg nesten bare nordmenn og svensker. Jeg anbefaler å ta en tur utenfor sentrum og se noen ordentlige kyprosboere (hva heter det mon tro?). Det anbefales også å se den forlatte by (Famagusta), som ikke ligger så langt fra Agia Napa.

Det heter kyprioter :-)

Annonse

Skrevet

" en herlig karaokebar oppe i bakkene"

I all verden! Det finnes da ikke noen "herlig karaokebar" - det er en selvmotsigelse. Trodde det var noe alle visste.

"..................................."

Hehe, den var helt unik ;)

Det var som å "reise tilbake til steinalderen", og å være midt i Bedrock City ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...