Moraki Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Hun ene dommeren i Shopoholic blir jo aldri fornøyd. Uansett hvor flotte modellene ser ut, er hun sur og kritisk. greit de skal kritisere og sånn, men når de faktisk ser flotte ut og har greid kategorien, kan de vel være fornøyd?! Hun dommeren er forresten aldri pen selv. Har to små svarte streker som øyebryn og er gjennomført stygg. Megge! 0 Siter
Moraki Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Ser helt for jævlig ut. Jeg veit.. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Hun kan umulig eie et eneste speil! Utrolig teit, hun er nok i sine egne øyne hottest i Norge... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Skammer meg litt for at jeg ser på et slikt program, men både hun, pia og han mannen var utrolig dårlige. Sure og bitchy. Hun hotte burde prøve selvbruningskrem, og droppe knallrød lebestift. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 shoppingens svar på idol. da tror vel dommerne at det er kult å være jævlig også da? De kunne jo prøvd selv på det budsjettet da. Ikke vanskelig å style opp seg selv med nok kroner i lommeboka!!! Forøvrig er hun ikke stilig etter min smak. ekkel er hun. men det er vel en image da? 0 Siter
Moraki Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 shoppingens svar på idol. da tror vel dommerne at det er kult å være jævlig også da? De kunne jo prøvd selv på det budsjettet da. Ikke vanskelig å style opp seg selv med nok kroner i lommeboka!!! Forøvrig er hun ikke stilig etter min smak. ekkel er hun. men det er vel en image da? Når ble det image å rake bort alle øyenbrynene og tegne en millimeter bred knallsvart strek? De er ikke engang jevne.. Og håret ser helt jævlig ut. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Snakker vi om hun fæle med rødt hår? Isåfall er jeg helt enig!! Forferdelig dame! 0 Siter
Moraki Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Snakker vi om hun fæle med rødt hår? Isåfall er jeg helt enig!! Forferdelig dame! Nei ikke hu med rødt hår? Jeg snakker om hun ene i dommerpanelet med det bleika håret som prøver å etterligne Gwen Stefani eller noe. Hun har bleika hår, supertynne knallsvarte "øyenbryn", knallrød leppestift og nedover "jeg har spist hundre sitroner"-munn. 0 Siter
tiliti Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Nei ikke hu med rødt hår? Jeg snakker om hun ene i dommerpanelet med det bleika håret som prøver å etterligne Gwen Stefani eller noe. Hun har bleika hår, supertynne knallsvarte "øyenbryn", knallrød leppestift og nedover "jeg har spist hundre sitroner"-munn. Hun ser jo så hatefullt på alle de personene som kommer inn at jeg blir nesten redd de kommer til å stivne til is-statuer der oppe. Sikker på det rasler isbiter ut av kjeften på henne når hun snakker. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Nei ikke hu med rødt hår? Jeg snakker om hun ene i dommerpanelet med det bleika håret som prøver å etterligne Gwen Stefani eller noe. Hun har bleika hår, supertynne knallsvarte "øyenbryn", knallrød leppestift og nedover "jeg har spist hundre sitroner"-munn. Å ja, jeg har bare sett på det en gang jeg, og da var det en i dommerpanelet med rødt hår... nei vent litt.. det var kanskje blondt.. *tenker* Joda det var blondt.. stemmer det. Vet ikke hvor jeg fikk rødt hår fra. Men hun er likevel fæl. Stygg sminke! 0 Siter
ßertine Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 "Hun dommeren er forresten aldri pen selv. Har to små svarte streker som øyebryn og er gjennomført stygg. Megge!" Ja fy fillern, skulle nesten ikke tro det gikk an å se så gjennomført vemmelig ut - med vilje. Grotesk var sambos ord, når vi svitsja innom å kikka. Apropos øyebryn: Hu ene i fagerstrand har bomma litt med stilen hun også. De øynebryna hennes er jo helt grusomme. Ser hun virkelig ikke selv hvor latterlig det ser ut. Og mannen henne, at han ikke sier ifra. Ser ikke på det heller, men måtte bare se litt etter noen reklameklipp - ja det er fælt å si det, men jeg gapskratter hver gang jeg ser henne. Kunne like gjerne spart seg for det bittelille mellomrommet som er der, og bare hatt en strek tvers over panna. Jaja :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Gwen Stefani, lokkalike, svvæært mislykket...!!! Pia er så kunstig ut. Men er jo nydelig, og kan så absolutt kle seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.