Gå til innhold

Jeg som er dum som ikke skjønner noe??

Anbefalte innlegg

Gjest Tuppevarmor

I fjor så traff jeg min første kjærlighet fra barndommen. Vi hadde sex,kom fram til at vi var venner.

Så begynnelsen av året reiste han bort for 3mnd tok kontakt med meg en del ganger på nette,visset meg masse bilder.

Han har sagt at han ser på meg som venn og ikke klar for forhold.

Hvorfor er det så greit å ha nærthet da???

Fikk leke av venninder i bursdagsgave,da mente han på jeg fikk vise den til min nye type,jeg sa at jeg skal ikke ha.

men han var villig å se selv.

Hele natten i helga gikk det på mld anngående nærhet og ikke sex.

Hva er det med mannfolk???

Bruker han meg eller hva?

Fortsetter under...

ikke start et sex-forhold med ham om du ikke klarer å gå fra ham. Det høres jo litt muffens ut da han ikke vil ha et forhold. den som er med på leken må tåle steken er det jo noe som heter så tenk på deg selv. Ikke gjør noe som du ikke har kontroll over.

ShitDiddelyDo

Hva det er med mannfolk? Fyren sier han ikke er klar for et forhold. Han har likevel sex med deg. Du er åpenbart forelsket i han og slipper han ned i buksa di. Vel vitende om at han ikke vil ha noe forhold. Prater om en leke gjør du også. En venninne og en leke. Lurer på hvorfor man kan ha nærhet uten at man vil i et forhold. Absurd.

Til slutt presterer du å stille spørsmål om hva som er feil med mannfolk? Mannfolk?

*Rister på hue*

Annonse

Gjest malun

Hva det er med mannfolk? Fyren sier han ikke er klar for et forhold. Han har likevel sex med deg. Du er åpenbart forelsket i han og slipper han ned i buksa di. Vel vitende om at han ikke vil ha noe forhold. Prater om en leke gjør du også. En venninne og en leke. Lurer på hvorfor man kan ha nærhet uten at man vil i et forhold. Absurd.

Til slutt presterer du å stille spørsmål om hva som er feil med mannfolk? Mannfolk?

*Rister på hue*

Jeg er ganske imponert over at du i det hele tatt klarte å tyde innlegget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...