Line Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Natta Hrmf... når skal Doktor'n fikse klokkeslettet på innleggene, tro? Det står at du sendte innlegget klokka 16:00, mens i linken til tråden din står det klokka 01:00. Totally confusing! Sove godt da! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Natta Hrmf... når skal Doktor'n fikse klokkeslettet på innleggene, tro? Det står at du sendte innlegget klokka 16:00, mens i linken til tråden din står det klokka 01:00. Totally confusing! Sove godt da! Det står 01:00 begge steder hos meg...? 0 Siter
Gemini Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Det står 01:00 begge steder hos meg...? Hos meg også... Mon tro om det er Lines pc-klokke det er noe galt med? ;-) 0 Siter
Moraki Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Hos meg også... Mon tro om det er Lines pc-klokke det er noe galt med? ;-) Det er hvertfall ingenting galt med meg for jeg drikker vodka russian og synes det er ganske greit! :-) *snøft* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Hos meg også... Mon tro om det er Lines pc-klokke det er noe galt med? ;-) Det er nok det, så hvis hun venter på at webbis skal ordne dette tror jeg hun venter forgjeves 0 Siter
Moraki Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Det er nok det, så hvis hun venter på at webbis skal ordne dette tror jeg hun venter forgjeves Brown girl in the ring sha la lalalala...det er meg det! 0 Siter
Moraki Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Brown girl in the ring sha la lalalala...det er meg det! Gemini svarer ikke på IRC..det er veldig teit synes jeg.. :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Brown girl in the ring sha la lalalala...det er meg det! hehe hvor mange vodka russians har du hatt idag egentlig? 0 Siter
Moraki Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 hehe hvor mange vodka russians har du hatt idag egentlig? 9...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.