Lurveline Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg brukte de første 40 år til å bekymre meg om hvordan jeg tok meg ut for andre. Nå driter jeg det fullt og tilbringer feriene på forskjellige naturiststeder i inn- og utland. Jeg har det deilig, sammen med andre som også gir blanke f.. Kan anbefales! Du brukte jo 40 år på å bekymre deg du også, hvem vet hva jeg gjør når jeg blir like gammel som deg;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg går ikke i bikini lenger. Jeg har ikke rumpe og lår og det er plagsomt. Så jeg bruker knebukse og bikinioverdel. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Nei. Ikke siden uhellet i -96 Man er på stranda med sin førstefødte, iført nevnte minimale plagg. Den førstefødte er en infam liten ... og jævelig rask på labben! =0O Han er på tur ut i nordsjøen i ei helvetes fart, mor tar noen sjumilssteg og forhindrer en familietragedie. Og ender opp med ett stykk hylende rødsprengt arving, som hoster og harker sjøvann som en kar. Og hele ræva bar. For å si det slik. Hehe:D Det var værre enn mitt bikiniuhell. Jeg var på stranda med han som etterhvert skulle bli min samboer. Skulle skifte på stranda, sto med håndkle rundt livet. Da jeg skulle ta av _bare_ bikinitrusa, dro jeg likegodt med meg håndkleet også, ops! Jeg går gjerne med bikini, men jeg skifter aldri mer på stranda. Jeg har prøvd med håndkle og med skjørt men får det bare ikke til? 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det er bare lurt, dersom du ikke vil bli 'gammel, veldig brun og rynkete dame'. Jeg er ikke i tvil om at hud utsettes for sterkere stråling nå enn før. Jeg er ganske lys og tander, og kan ikke huske annet enn at jeg ble smurt med salve fra den blå Niveaboksen da jeg var lita - og det gikk jo bra. Mine barn smøres med høy faktor, men blir lett brent og får soleksem. Det gjør jeg også nå om jeg ikke dekker meg til og ellers er forsiktig. Nivea var luksus, hos oss ble det brukt Spenol....:-) 0 Siter
tonie Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det er bare lurt, dersom du ikke vil bli 'gammel, veldig brun og rynkete dame'. Jeg er ikke i tvil om at hud utsettes for sterkere stråling nå enn før. Jeg er ganske lys og tander, og kan ikke huske annet enn at jeg ble smurt med salve fra den blå Niveaboksen da jeg var lita - og det gikk jo bra. Mine barn smøres med høy faktor, men blir lett brent og får soleksem. Det gjør jeg også nå om jeg ikke dekker meg til og ellers er forsiktig. Det tror jeg også. Jaja, vi får holde våre bleke men slette ansikter i skyggen. Det er ganske ålreit der også:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jepp, jeg går i bikini om sommeren. Kroppen min er da ganske gjennomsnittlig, magen kunne vært flatere og puppene fastere, men den er nå som den er. ) Og har noen problemer med det - ja, synd for dem da! 0 Siter
Cumbria Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 JA! Fant ut at de fleste småbarnsmødre var som meg på stranda ) Og jeg er ikke noen småjente. 0 Siter
favn Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Nivea var luksus, hos oss ble det brukt Spenol....:-) Hmpf, er det noe galt med Spenol? Den kjøper jeg i dag og bruker som håndkrem - og ikke nødvendigvis kun i trange tider. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg går ikke i bikini lenger. Jeg har ikke rumpe og lår og det er plagsomt. Så jeg bruker knebukse og bikinioverdel. Mener du at du har flat rumpe? For det har jeg også, og jeg har akkurat kjøpt meg en bikini hos Bogerud som satt veldig fint på min flate rumpe. Den var lys turkisaktig, med litt fargerike kanter rundt, og overdelen var omvendt. Den kan anbefales! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Går i bikini. Og det kan godt alle andre med ikke-perfekt kropp også gjøre 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Mener du at du har flat rumpe? For det har jeg også, og jeg har akkurat kjøpt meg en bikini hos Bogerud som satt veldig fint på min flate rumpe. Den var lys turkisaktig, med litt fargerike kanter rundt, og overdelen var omvendt. Den kan anbefales! Jeg har ingen, tror jeg er helt flat med et hull inn på hver side. 0 Siter
Elbereth Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Bikini slutta jeg med ca 1994. Gjorde et forsøk i fjor sommer på bikini-kjøp, men det er jo kul umulig å finne noe som er stort nok oppe (og stort nok nede for den del...) Bare vanskapte fasonger å finne - og jeg _har_ leita, både på sportsbutikker og andre steder. Det er nå greit at ikke ALT ramler fram og ut hver gang man rører på seg. Herlighet, og jeg er ikke _så_ stor. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Bikini slutta jeg med ca 1994. Gjorde et forsøk i fjor sommer på bikini-kjøp, men det er jo kul umulig å finne noe som er stort nok oppe (og stort nok nede for den del...) Bare vanskapte fasonger å finne - og jeg _har_ leita, både på sportsbutikker og andre steder. Det er nå greit at ikke ALT ramler fram og ut hver gang man rører på seg. Herlighet, og jeg er ikke _så_ stor. Er helt enig med deg! Jeg er egentlig en størrelse mellom 36 og 38, men for å unngå at ting tyter ut overalt, så må jeg kjøpe badetøy i størrelse 40 og 42. Så jeg kan godt forstå frustrasjonen din! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg har ingen, tror jeg er helt flat med et hull inn på hver side. hehe, høres ut som min :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Nei - det passer liksom ikke helt for min del:-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Mener du at du har flat rumpe? For det har jeg også, og jeg har akkurat kjøpt meg en bikini hos Bogerud som satt veldig fint på min flate rumpe. Den var lys turkisaktig, med litt fargerike kanter rundt, og overdelen var omvendt. Den kan anbefales! Hmmmmm kanskje dette kunne gi spire til et nytt produkt? Det finnes jo bikinioverdeler med innlagt gel-oil for å øke puppestr., så kanskje det burde lages bikinibukser med slik innlegg også? *S* 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Hmmmmm kanskje dette kunne gi spire til et nytt produkt? Det finnes jo bikinioverdeler med innlagt gel-oil for å øke puppestr., så kanskje det burde lages bikinibukser med slik innlegg også? *S* Ja, det har jeg tenkt på også, Overdelene er stive og forede, hvorfor ikke bikinibukserumpa også? Kunne gjort underverker for oss flate det :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 hehe, høres ut som min :-) Godt å høre at det er flere enn meg ) 0 Siter
kanoka Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Hei. Jeg går i bikini - men ikke overalt, sammen med alle - men i syden går jeg absolutt i bikini. Så for all del, ikke reis til syden uten bikini!! Blir litt mer avslappet der. Sett deg ned og se deg rundt - alle går i bikini i syden, uansett kroppsfasong 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.