MsSophie Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Hmpf, er det noe galt med Spenol? Den kjøper jeg i dag og bruker som håndkrem - og ikke nødvendigvis kun i trange tider. ...om det er noe galt med Spenol vet jeg ikke, og det er sikkert god håndkrem, selv sverger jeg til Mary Kay. 0 Siter
favn Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 ...om det er noe galt med Spenol vet jeg ikke, og det er sikkert god håndkrem, selv sverger jeg til Mary Kay. Nja, Spenol er ikke førstevalget, men den er faktisk helt grei. Bruker en 'mandelkrem' fra Bodyshop, den er fin. For noen år siden fant jeg alle håndkremers mor, men så skjedde det som alltid skjer meg når jeg finner noe nytt jeg liker i butikkene: Kremen forsvant fra parfymerienes sortiment. Ja, hele serien forduftet simpelthen. Jeg kontaktet et kontor i England som videresendte meg til Italia. Men serien og tidenes beste håndkrem var søkk, borte vekk, sendt til håndkremenes evige jaktmarker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.