Gå til innhold

Går dere i bikini?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmpf, er det noe galt med Spenol? Den kjøper jeg i dag og bruker som håndkrem - og ikke nødvendigvis kun i trange tider.

...om det er noe galt med Spenol vet jeg ikke, og det er sikkert god håndkrem, selv sverger jeg til Mary Kay.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• Kvinna

4

• favn

4

• serendipity

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

...om det er noe galt med Spenol vet jeg ikke, og det er sikkert god håndkrem, selv sverger jeg til Mary Kay.

Nja, Spenol er ikke førstevalget, men den er faktisk helt grei. Bruker en 'mandelkrem' fra Bodyshop, den er fin.

For noen år siden fant jeg alle håndkremers mor, men så skjedde det som alltid skjer meg når jeg finner noe nytt jeg liker i butikkene: Kremen forsvant fra parfymerienes sortiment. Ja, hele serien forduftet simpelthen. Jeg kontaktet et kontor i England som videresendte meg til Italia. Men serien og tidenes beste håndkrem var søkk, borte vekk, sendt til håndkremenes evige jaktmarker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...