Gå til innhold

Strekkmerker - en skam?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

'Kvinnfolk er kvinnfolks verste fiende.'

Småligheten, slarvet og den slags: Ja, antagelig.

Resten - og det gjelder MYE: Nei.

Tja, jeg vet ikke helt. Jeg har bladd i en del kvinnfolkblader i det siste. Husker ikke helt hva de heter, men av den typen hvor hver eneste modell er så nydelig at jeg nesten får komplekser selv. Til tross for at jeg ikke engang er spesielt feminin.

Og da har jeg ikke nevnt alle artiklene som går på utseende i en eller annen grad. :)

• Svar 180
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Katt-ja

19

• fei1365380229

17

• ShitDiddelyDo

15

• Kvinna

13

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvor ofte snakker gutter om ting som er stygt med damer da? Er vel heller det flotte de snakker om?

Ser ikke gutter cellulitter heller? Det har nemlig jeg endel av.

Det har du rett i. Sitter jeg på en kafè med et par kompiser og det går en nydelig jente med 10 kilo for mye forbi, kommenterer vi det pene.

Sitter jeg på en kafè med et par jenter og det går en nydelig jente med 10 kilo for mye forbi, kommenterer jentene de 10 kiloene.

Skrevet

Tja, jeg vet ikke helt. Jeg har bladd i en del kvinnfolkblader i det siste. Husker ikke helt hva de heter, men av den typen hvor hver eneste modell er så nydelig at jeg nesten får komplekser selv. Til tross for at jeg ikke engang er spesielt feminin.

Og da har jeg ikke nevnt alle artiklene som går på utseende i en eller annen grad. :)

Jojo, men modeller, utseende og slarv betyr lite - i den store sammenhengen: Vold, mishandling, mangel på rettigheter, skolegang, forfølgelse...

PS: Hvorfor leser du kvinnfolkblader? ;-)

Skrevet

Jojo, men modeller, utseende og slarv betyr lite - i den store sammenhengen: Vold, mishandling, mangel på rettigheter, skolegang, forfølgelse...

*hvorfor leser SDD kvinneblader* Hah,- det lurte jeg også på, favn ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg leser dem bare hos legen og tannlegen, og der er alternativet Se og Hør - som jeg i hvert fall ikke gidder å lese. Selv ikke hos legen eller tannlegen. :)

Skrevet

Jeg leser dem bare hos legen og tannlegen, og der er alternativet Se og Hør - som jeg i hvert fall ikke gidder å lese. Selv ikke hos legen eller tannlegen. :)

Legen og tannlegen,- ja det har man jo hørt før ;-))

ShitDiddelyDo
Skrevet

*hvorfor leser SDD kvinneblader* Hah,- det lurte jeg også på, favn ;-)

Det er også litt på grunn av de vakre damene. Kan ikke fatte hvorfor mange menn abonnerer på Vi Menn hvor det stort sett bare finnes et halvpent kvinnfolk i bladet, når det finnes superpene kvinnfolk på absolutt samtlige sider i diverse kvinnfolkblader. :)

Skrevet

Hvis det er en trøst for deg så versågod. Du er likevel feit og stygg. Og sannsynligvis lat også, om du ikke gidder gjøre noe med det.

Feite folk har et problem med innstillingen sin også, ser jo hvor agressiv du blir når en omtaler fedme som noe negativt. Og noe negativt ER det jo.

Jøss hva feiler det deg egentlig - som kaller folk for feite og stygge?

Nei, jeg er ikke feit, men jeg har ikke problemer med at andre er overvektige.

Mary Poppins
Skrevet

Hvis det er en trøst for deg så versågod. Du er likevel feit og stygg. Og sannsynligvis lat også, om du ikke gidder gjøre noe med det.

Feite folk har et problem med innstillingen sin også, ser jo hvor agressiv du blir når en omtaler fedme som noe negativt. Og noe negativt ER det jo.

Ikke mye smart som kommer ut av deg du..

Skrevet

Det er også litt på grunn av de vakre damene. Kan ikke fatte hvorfor mange menn abonnerer på Vi Menn hvor det stort sett bare finnes et halvpent kvinnfolk i bladet, når det finnes superpene kvinnfolk på absolutt samtlige sider i diverse kvinnfolkblader. :)

Der kom det,ja :-)

Min tannlege har masse jakt-og fiske blader. Og ingen Se og Hør etc...

Skrevet

For ikke å snakke om de intolerante kranglefantene...

Er nok best å ikke svare,- provokatøren er i gang igjen...

Tror du har rett i det ja! Er ikke så mange som kan produsere så mange ukloke innlegg på så kort tid!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Der kom det,ja :-)

Min tannlege har masse jakt-og fiske blader. Og ingen Se og Hør etc...

Jeg tror det er mest jakt og fiske og min tannlege også. Men jeg var hos legen i forrige uke og der bladde jeg i kvinnfolkblader.

Dessuten må dere jo påvirkes av all reklamen disse bladene poster utover store sider. De som forteller dere hva dere skal bruke for å få perfekt hud, mindre fett, hvite tenner, perfekt hår, osv.

Vi gutta får jo ikke en brøkdel av det samme rettet mot oss, altså tar vi den slags med en knakende ro. Dere blir derimot fortalt absolutt hele tiden at dere må fikse på et eller annet.

Gjest jutre
Skrevet

Jøss hva feiler det deg egentlig - som kaller folk for feite og stygge?

Nei, jeg er ikke feit, men jeg har ikke problemer med at andre er overvektige.

Har ikke noe problem med det jeg annet enn at det er stygt. Og at jeg misliker personligheten deres som tillater dem å la seg forfalle slik.

Skrevet

Jeg tror det er mest jakt og fiske og min tannlege også. Men jeg var hos legen i forrige uke og der bladde jeg i kvinnfolkblader.

Dessuten må dere jo påvirkes av all reklamen disse bladene poster utover store sider. De som forteller dere hva dere skal bruke for å få perfekt hud, mindre fett, hvite tenner, perfekt hår, osv.

Vi gutta får jo ikke en brøkdel av det samme rettet mot oss, altså tar vi den slags med en knakende ro. Dere blir derimot fortalt absolutt hele tiden at dere må fikse på et eller annet.

Leser dem ikke, jeg ;-) Heldigvis...

Skrevet

Så KLOK du er blitt! :-)

ER du virkelig den gamle SierDuDet?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Leser dem ikke, jeg ;-) Heldigvis...

Du legger merke til det uansett. Det er bare å klikke seg inn på en eller annen nettavis, og du får kastet reklamebannere mot deg. Det samme skjer hver gang du skrur på tv, eller går en tur i Oslo.

Jeg har et arr på venstre hofte. Det er sikkert 20 cm. langt. Jeg har aldri tenkt på dette som noe annet enn et arr. Hvilken jente kunne hatt noe sånt uten å tenke på det? Ikke at det er stygt, for det er det ikke, men dersom man anser et strekkmerke som et problem ville nok dette arret fortonet seg som et helvete. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så KLOK du er blitt! :-)

ER du virkelig den gamle SierDuDet?

Nei, jeg er fra Odalen. Det er en myte at jeg er den perverse SDD. :)

Skrevet

Nei, jeg er fra Odalen. Det er en myte at jeg er den perverse SDD. :)

Synd! Hadde jo vært utrolig bra hvis du var den samme :-)

...og jeg er ikke heeeelt overbevist! Odalen eller ikke!

Skrevet

Det har du rett i. Sitter jeg på en kafè med et par kompiser og det går en nydelig jente med 10 kilo for mye forbi, kommenterer vi det pene.

Sitter jeg på en kafè med et par jenter og det går en nydelig jente med 10 kilo for mye forbi, kommenterer jentene de 10 kiloene.

* :-) *

Skrevet

Du legger merke til det uansett. Det er bare å klikke seg inn på en eller annen nettavis, og du får kastet reklamebannere mot deg. Det samme skjer hver gang du skrur på tv, eller går en tur i Oslo.

Jeg har et arr på venstre hofte. Det er sikkert 20 cm. langt. Jeg har aldri tenkt på dette som noe annet enn et arr. Hvilken jente kunne hatt noe sånt uten å tenke på det? Ikke at det er stygt, for det er det ikke, men dersom man anser et strekkmerke som et problem ville nok dette arret fortonet seg som et helvete. :)

OK,da...klart man ser jo reklamen. Og blir sikkert bittelitt påvirket, selv om man tror man er hevet over denslags.

Menns arr er forresten mye kulere - du har sikkert skrytt av gjedda som beit deg! Svær som en hai!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...