ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jammen....Det ser jo så stygt ut! Omtrent som skapdører som står åpne. Skapdører som står oppe har jeg heller ikke noe problem med. 0 Siter
Gjest jutre Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 "Du svarte jo som om du skulle være feit." * Man kan vel forsvare en folkegruppe med et markant utseende selv om man ikke er en del av den selv? "Men du er ytters usaklig, dessuten mener du jo at IQ og vekt hører sammen, noe som nærmest sagt sjokkerer." * Neida, det mener jeg ikke. Det har jeg da heller ikke skrevet noe sted? Jeg sa bare at det var værre å være dum enn feit å så saklig.. god bedring! Du er forresten uindervektig tror jeg.. antageligvis ligner du på ei benrangel, og det er hakket styggere enn å være feit... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 IQ og vekt hører helt klart sammen. Bare se på Keiko! Mange onn med spekk og intelligent som bare rakkern! *ler* 0 Siter
amber sun Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 IQ og vekt hører helt klart sammen. Bare se på Keiko! Mange onn med spekk og intelligent som bare rakkern! *LOL* Keiko er konge, hehe 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 "Å ja, er det slik det er? jeg synes jeg ser ganske bra ut.(Selv om jeg ikke ser ut som noen modell) Er jeg dum da?" * Ikke kom og ødelegg med fornuftige argumenter når jeg er midt i en morsom diskusjon Neida, det er ikke sånn. Det er bare sånn at de som er "dumme og deilige" svært sjelden passer inn i det bildet de aller aller fleste tegner av en som er virkelig vakker. Og motdebattanten min her mener det er viktigere å være slank og pen, enn å ha litt innenfor hjermebarken også. Derav alle "feit, dum og stygg" kommentarene.... "Jeg var penere da jeg var 20, men da var jeg likevel misfornøyd med både det ene og det andre." * Var du egentlig det? Eller var du bare annerledes pen? Jeg er sikker på at om du spør en på din egen alder (i dag) så ville h*n synes du er like pen nå som da - om enn eldre. Du var yngre da du var 20, ikke nødvendigvis penere... "Er det fordi jeg var klokere som 20-åring enn nå?" * Tja, kanskje du er penere nå enn da du var 20, fordi du nå er mer tilfreds med deg selv? Uansett - jeg har litt moro med Jutre akkurat nå - litt lite å gjøre på jobb Kanskje min personlighet er dårlig fordi jeg morer meg med å harsellere litt med folk som Jutre - men da er det hvertfall ikke fordi jeg er feit (slik Jutre mener) Er bare i det pirkete hjørnet i dag, skjønner du:) Motdebatanten din gidder jeg ikke engang bruke tid og energi på å besvare. "Jeg var penere da jeg var 20, men da var jeg likevel misfornøyd med både det ene og det andre." * Var du egentlig det? I påsken møtte jeg en en gammel kjenning, som sa til meg:-Du blir bare penere og penere med årene du. He he, jeg er nok såpass forfengelig jeg også at jeg innrømmer at jeg ble glad. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 å så saklig.. god bedring! Du er forresten uindervektig tror jeg.. antageligvis ligner du på ei benrangel, og det er hakket styggere enn å være feit... *ler* Nei, jeg er ganske gjennomsnittlig Str. 38 i klær, passe hofter, pupper og rumpe, flat mage og helt ok ben. Men jeg har veid 10 kg mer - rett etter jeg fikk barn, synes ikke det var noe stort problem, og gadd ikke bruke tid på å slanke meg. Har veid 10 kg mindre også, da jeg var alvorlig syk, men det gikk over det også. Heller ikke da gadd jeg bruke tid på å gjøre noe med det. Alt har ordnet seg av seg selv. Synes ikke jeg er verken styggere eller penere nå enn da jeg var + eller - 10 kg. Meg selv er jeg jo uansett, og innsiden - det som virkelig betyr noe - er helt lik 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Skapdører som står oppe har jeg heller ikke noe problem med. Er du så liten at du passerer _under_ åpne kjøkkenskapdører, kanskje? ;-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Er bare i det pirkete hjørnet i dag, skjønner du:) Motdebatanten din gidder jeg ikke engang bruke tid og energi på å besvare. "Jeg var penere da jeg var 20, men da var jeg likevel misfornøyd med både det ene og det andre." * Var du egentlig det? I påsken møtte jeg en en gammel kjenning, som sa til meg:-Du blir bare penere og penere med årene du. He he, jeg er nok såpass forfengelig jeg også at jeg innrømmer at jeg ble glad. Der kan du se Jeg tror også man blir det. Jeg er ikke mer enn 25 - men jeg synes de som fra min alder og oppover er langt vakrere enn de som er yngre. Tror det har mye med utstråling å gjøre også. Hjelper ikke å være bildepen om man er konstant sur f.eks. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Ro ro til fiskeskjær.. Har du ikke noe bedre å komme med?? *ler* Tusen takk for en liten oppkvikker i hverdagen, en god latter forlenger livet, og du har ikke bare hjulpet meg nå - men alle som har fulgt tråden 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det dasslokkfenomenet er det vel egentlig ikke mulig å forstå. Det må være en holdning mange jenter inntar bare for å mene noe om det. Sykt. At det har med usikkerhet å gjøre er jeg helt enig med deg i. Men mange jenter er svært usikre. I hvert fall ser det ut som om min generasjon er det. Tull og tøys. Dasslokk skal være nede og skapdører skal være igjen! Når du har gått i "svima" på natten og satt deg på en kald, skitten do uten dasslokk så skjønner du da det. Eller når du er så lav at du skaller i dørene som står oppe på kjøkkenet. Men jeg har skjønt det er en umulighet å gjøre noe med det, har to gutter og en mann og de er likedann alle tre, jentene derimot ) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Skapdører som står oppe har jeg heller ikke noe problem med. Jo det er mye verre:) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Er bare i det pirkete hjørnet i dag, skjønner du:) Motdebatanten din gidder jeg ikke engang bruke tid og energi på å besvare. "Jeg var penere da jeg var 20, men da var jeg likevel misfornøyd med både det ene og det andre." * Var du egentlig det? I påsken møtte jeg en en gammel kjenning, som sa til meg:-Du blir bare penere og penere med årene du. He he, jeg er nok såpass forfengelig jeg også at jeg innrømmer at jeg ble glad. Du er som meg du da, jeg blir også bare penere og penere med alderen ) 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Tull og tøys. Dasslokk skal være nede og skapdører skal være igjen! Når du har gått i "svima" på natten og satt deg på en kald, skitten do uten dasslokk så skjønner du da det. Eller når du er så lav at du skaller i dørene som står oppe på kjøkkenet. Men jeg har skjønt det er en umulighet å gjøre noe med det, har to gutter og en mann og de er likedann alle tre, jentene derimot ) "Når du har gått i "svima" på natten og satt deg på en kald, skitten do uten dasslokk så skjønner du da det." Som jeg skulle sagt det selv! :-) Og for ordens skyld må jeg legge til at dette er noe som jeg først og fremst har erfart på studentbyen - begge guttene jeg deler hus med nå er flinke til det der! :-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 IQ og vekt hører helt klart sammen. Bare se på Keiko! Mange onn med spekk og intelligent som bare rakkern! Har ikke han daua? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det dasslokkfenomenet er det vel egentlig ikke mulig å forstå. Det må være en holdning mange jenter inntar bare for å mene noe om det. Sykt. At det har med usikkerhet å gjøre er jeg helt enig med deg i. Men mange jenter er svært usikre. I hvert fall ser det ut som om min generasjon er det. Ikke det at det noen stor sak for meg,- men i en husholdning hvor man er like mange hunkjønn som hankjønn, så skal jo doen brukes med ringen nede de aller fleste gangene... Og da er det jo logisk at den legges slik flertallet skal bruke den neste gang. Nå er ikke det et problem hos meg i det hele tatt, for hos meg sitter hankjønnene og tisser. Tror jeg,- jeg har ikke sjekket det, da... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 "Når du har gått i "svima" på natten og satt deg på en kald, skitten do uten dasslokk så skjønner du da det." Som jeg skulle sagt det selv! :-) Og for ordens skyld må jeg legge til at dette er noe som jeg først og fremst har erfart på studentbyen - begge guttene jeg deler hus med nå er flinke til det der! :-) Hvordan har du fått dem til å klare dette da? Tips tas i mot med takk, jeg har mast i snart 13 år nå ) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Har ikke han daua? Jo... Men det har vel alle de som er anerkjente intellektuelle? Tror ikke det er mye smarte folk (og fe) igjen, de dør i tur og orden... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Tull og tøys. Dasslokk skal være nede og skapdører skal være igjen! Når du har gått i "svima" på natten og satt deg på en kald, skitten do uten dasslokk så skjønner du da det. Eller når du er så lav at du skaller i dørene som står oppe på kjøkkenet. Men jeg har skjønt det er en umulighet å gjøre noe med det, har to gutter og en mann og de er likedann alle tre, jentene derimot ) Men det er jo ikke kaldt å sette seg ned. Den man sitter på har jeg tross alt nede. Men lokket derimot, det ser jeg ikke poenget med å lukke. Mye verre om man står opp om natta, trøtt og jævlig, slår seg ned oppå lokket og gjør sitt fornødne. Det skjer ikke hvis det er oppe! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Ikke det at det noen stor sak for meg,- men i en husholdning hvor man er like mange hunkjønn som hankjønn, så skal jo doen brukes med ringen nede de aller fleste gangene... Og da er det jo logisk at den legges slik flertallet skal bruke den neste gang. Nå er ikke det et problem hos meg i det hele tatt, for hos meg sitter hankjønnene og tisser. Tror jeg,- jeg har ikke sjekket det, da... Men det er jo ikke ringen dere syter på? Den legger jeg alltid ned jeg også. Men det er kanskje fordi jeg ofte sitter og tisser. Det er lokket dere syter over, noe som er helt ulogisk. Man gjør fint lite på en do med lokket nede. 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hvordan har du fått dem til å klare dette da? Tips tas i mot med takk, jeg har mast i snart 13 år nå ) *S* Husbonden var "ferdig oppdratt" på dette området, om enn ikke 100% idiotsikker. Guttungen har i grunnen valgt å ikke stå og tisse før enn han var 7 år, så da var også han mest intr i å ha ringen nede, førståss. Nå har han begynte å stå, og det har den ulempen at andre7-åringer kanskje har 3-4 års erfaring med å treffe doskåla.... ;-) (Ikke for det - etter innlegg på dol å dømme så er det søl på mange av dem uansett! *S*) Det er fint å ha fått en gutt som _godtar_ å stå, f.eks. på off. toaletter etc, men jeg skulle gjerne sett at han fortsatt hadde sittet hjemme! v:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.