Gå til innhold

Strekkmerker - en skam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er jo ikke ringen dere syter på? Den legger jeg alltid ned jeg også. Men det er kanskje fordi jeg ofte sitter og tisser.

Det er lokket dere syter over, noe som er helt ulogisk. Man gjør fint lite på en do med lokket nede.

Jeg syter ikke på lokket! ;-)

• Svar 180
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Katt-ja

19

• fei1365380229

17

• ShitDiddelyDo

15

• Kvinna

13

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har ikke han daua?

Det var Doffen, det!

Og HAN var ikke mye smart, akkurat!!

Nei, her må det spekk til, gitt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oki. Det kjenner jeg noen som gjør!

fei1365380229
Skrevet

Men det er jo ikke kaldt å sette seg ned. Den man sitter på har jeg tross alt nede. Men lokket derimot, det ser jeg ikke poenget med å lukke.

Mye verre om man står opp om natta, trøtt og jævlig, slår seg ned oppå lokket og gjør sitt fornødne. Det skjer ikke hvis det er oppe!

Ja men da har jeg misforstått. Legger aldri ned lokket jeg heller, det er doringen her som er problemet :o), men det er egentlig ikke så kjempeproblem da.

Skrevet

Men det er jo ikke kaldt å sette seg ned. Den man sitter på har jeg tross alt nede. Men lokket derimot, det ser jeg ikke poenget med å lukke.

Mye verre om man står opp om natta, trøtt og jævlig, slår seg ned oppå lokket og gjør sitt fornødne. Det skjer ikke hvis det er oppe!

Å,- er det dolokket vi diskuterer!! Jeg har alltid trodd det var doringen dere menn er så fortørnet over å måtte legge ned!

I så fall: Da er jeg helt enig - med SDD! Hos oss er lokket stort sett oppe.

fei1365380229
Skrevet

*S* Husbonden var "ferdig oppdratt" på dette området, om enn ikke 100% idiotsikker.

Guttungen har i grunnen valgt å ikke stå og tisse før enn han var 7 år, så da var også han mest intr i å ha ringen nede, førståss.

Nå har han begynte å stå, og det har den ulempen at andre7-åringer kanskje har 3-4 års erfaring med å treffe doskåla.... ;-)

(Ikke for det - etter innlegg på dol å dømme så er det søl på mange av dem uansett! *S*)

Det er fint å ha fått en gutt som _godtar_ å stå, f.eks. på off. toaletter etc, men jeg skulle gjerne sett at han fortsatt hadde sittet hjemme! v:-)

Egentlig tror jeg at mannen min stort sett sitter og tisser, men det er gutta på 10 år og 12 år som syns det er bra å stå og alle kompiser av dem, og de treffer ikke alltid for å si det sånn. Ikke drar dem ned etter seg bestandig heller.

Skrevet

Ikke jeg heller! Misforståelse!

fei1365380229
Skrevet

Det var Doffen, det!

Og HAN var ikke mye smart, akkurat!!

Nei, her må det spekk til, gitt!

Husker da så tydelig at det var en stranda hval som lå med buken opp et sted i Norge for en tid siden. Var ikke det Keiko da?

Men smart var han sikkert :o)

Skrevet

Ja men da har jeg misforstått. Legger aldri ned lokket jeg heller, det er doringen her som er problemet :o), men det er egentlig ikke så kjempeproblem da.

Jeg synes det er deilig å bli minnet på at jeg har en mann i huset, når jeg kommer inn på dass og finner ringen oppe.

Skrevet

Jeg har masse strekkmerker. Både på bryst, lår, rygg, mage og overarmer. Jeg er overvektig, og vet at strekkmerkene skyldes dette, men det er vel ingen skam i det??

Det er ingenting å gjøre med dem. De har kommet for å bli, så hvorfor plage deg selv med en sånn filleting? Skal mye til for å ikke få et eneste strekkmerke, tror jeg!!

Skrevet

Egentlig tror jeg at mannen min stort sett sitter og tisser, men det er gutta på 10 år og 12 år som syns det er bra å stå og alle kompiser av dem, og de treffer ikke alltid for å si det sånn. Ikke drar dem ned etter seg bestandig heller.

Trekker de ikke ned etter seg når de har driti heller?

Gjest Grumpy
Skrevet

Husker da så tydelig at det var en stranda hval som lå med buken opp et sted i Norge for en tid siden. Var ikke det Keiko da?

Keiko er trener for Start han :) men den originale Keiko deler nok skjebne med Doffen ja. Stein dau.

fei1365380229
Skrevet

Jeg synes det er deilig å bli minnet på at jeg har en mann i huset, når jeg kommer inn på dass og finner ringen oppe.

Tja, kanskje jeg skal begynne å se det på den måten :o).

Skrevet

*S* Joda, Keiko er død! ;-) Jeg bare tuller. *S*

Skrevet

Ja, han er dau. Morsan vet det egentlig hun også, men hun orker ikke å ta det inn over seg.

Skrevet

???

Finner da hyggeligere bevis på mannens eksistens enn doringen...

Skrevet

Ja, han er dau. Morsan vet det egentlig hun også, men hun orker ikke å ta det inn over seg.

*S* Ja, der har vi det! Jeg er redd jeg skal frike ut slik som Hege Schøyen i den sketsjen der hun var kurert for sin Falcom Crest-avhengighet.

"Er Fallon død???!!!"

fei1365380229
Skrevet

Trekker de ikke ned etter seg når de har driti heller?

Nei ikke alltid. Jeg trodde faktisk jeg skulle klare å oppdra dem, men jeg klarer ikke :o(

Jeg må gå etter dem når de har vært på do, si fra at de skal vaske hender, pusse tenner, dusje osv. osv., min mann er overhodet ikke urenslig så de skulle ha gode rollemodeller, men neida.

Guttene hadde vært hos farmor og farfar i 5 dager uten å dusje for en stund siden og jeg prentet og prentet. Nå har eldstemann vært på leirskole i 6 dager og han hadde søren meg ikke dusjet da heller og han kan lukte svette.

Skrevet

*S* Ja, der har vi det! Jeg er redd jeg skal frike ut slik som Hege Schøyen i den sketsjen der hun var kurert for sin Falcom Crest-avhengighet.

"Er Fallon død???!!!"

Ja, husker du den? Den var altså helt ubetalelig.

Mener det var Kari Gjærum som spilte den andre personen, og som fortalte den tilsynelatende avvendte såpeavhengige at Fallon var død.

mil1365380270
Skrevet

Den uttalelsen var avslørende, fortsattt bustete på håret, eller? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...