Katt-ja Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 *S* Ja, der har vi det! Jeg er redd jeg skal frike ut slik som Hege Schøyen i den sketsjen der hun var kurert for sin Falcom Crest-avhengighet. "Er Fallon død???!!!" Det var nok Dynastiet, det ;-) Skulle du liksom innbille oss at du ikke fulgte med på den spede såpe-starten i Norge? 0 Siter
Babette Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Nei ikke alltid. Jeg trodde faktisk jeg skulle klare å oppdra dem, men jeg klarer ikke ( Jeg må gå etter dem når de har vært på do, si fra at de skal vaske hender, pusse tenner, dusje osv. osv., min mann er overhodet ikke urenslig så de skulle ha gode rollemodeller, men neida. Guttene hadde vært hos farmor og farfar i 5 dager uten å dusje for en stund siden og jeg prentet og prentet. Nå har eldstemann vært på leirskole i 6 dager og han hadde søren meg ikke dusjet da heller og han kan lukte svette. Huff. Det bedrer seg kanskje med hygienen når de begynner å kikke på jentene? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Nei ikke alltid. Jeg trodde faktisk jeg skulle klare å oppdra dem, men jeg klarer ikke ( Jeg må gå etter dem når de har vært på do, si fra at de skal vaske hender, pusse tenner, dusje osv. osv., min mann er overhodet ikke urenslig så de skulle ha gode rollemodeller, men neida. Guttene hadde vært hos farmor og farfar i 5 dager uten å dusje for en stund siden og jeg prentet og prentet. Nå har eldstemann vært på leirskole i 6 dager og han hadde søren meg ikke dusjet da heller og han kan lukte svette. Gutter er gutter...og når de kommer ordentlig i tenårene dusjer de sikkert oftere enn du kommer til å ønske deg ;-) Heller en litt småskitten 10 åring enn et dydsmønster med rene negler og klær! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Huff. Det bedrer seg kanskje med hygienen når de begynner å kikke på jentene? Men han var ikke alene om å ikke ha dusjet på leirskolen da, kan i så fall skjønne hvorfor jentene ikke er så interessert i disse gutta. Håper ting bedrer seg når han begynner på ungdomsskolen. Håpet liksom det var visse ting jeg slapp å mase om ettersom ungene ble større. 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det var nok Dynastiet, det ;-) Skulle du liksom innbille oss at du ikke fulgte med på den spede såpe-starten i Norge? Fallon var i Dynastiet, ja! *smekk meg selv på fingrene* ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Ja, husker du den? Den var altså helt ubetalelig. Mener det var Kari Gjærum som spilte den andre personen, og som fortalte den tilsynelatende avvendte såpeavhengige at Fallon var død. JA! Og var det ikke Jon Skolmen som var ektemannen? Den sketsjen var virkelig bra. Det oppsynet på H.S. da hun sa "er Fallon død" var helt ubetalelig! ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Men han var ikke alene om å ikke ha dusjet på leirskolen da, kan i så fall skjønne hvorfor jentene ikke er så interessert i disse gutta. Håper ting bedrer seg når han begynner på ungdomsskolen. Håpet liksom det var visse ting jeg slapp å mase om ettersom ungene ble større. Ikke for å ta fra deg motet, men jeg vet om en på 17 som er likedan. Jenter, derimot, er som regel nøye med slikt fra de er små. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Gutter er gutter...og når de kommer ordentlig i tenårene dusjer de sikkert oftere enn du kommer til å ønske deg ;-) Heller en litt småskitten 10 åring enn et dydsmønster med rene negler og klær! Ja det er ihvertfall ikke bare mine gutter. Har luktet skikkelig svette og tåfis av kompisene også. Vet at broren min dusjet minimum 2 ganger om dagen når han ble litt eldre ja, det er jo ikke helt å anbefale det heller. 0 Siter
Babette Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 JA! Og var det ikke Jon Skolmen som var ektemannen? Den sketsjen var virkelig bra. Det oppsynet på H.S. da hun sa "er Fallon død" var helt ubetalelig! ;-) Det var nok Skolmen, ja. Jeg synes også HS spilte knallgodt i "Suffløsen". 0 Siter
Babette Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Den uttalelsen var avslørende, fortsattt bustete på håret, eller? ;-) Alltid! 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det var nok Skolmen, ja. Jeg synes også HS spilte knallgodt i "Suffløsen". Den har jeg ikke sett! :-( Men jeg har tenkt mange ganger på at jeg burde fått ut fingern og sett den. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Ikke for å ta fra deg motet, men jeg vet om en på 17 som er likedan. Jenter, derimot, er som regel nøye med slikt fra de er små. Hvis du er 17 år og fortsatt ikke gidder å dusje, da er håpet ute. Den mannen ville ikke jeg hatt for å si det sånn. Jeg MÅ få oppdratt dem slik at de blir interessante "gubbeemner" ) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Du er som meg du da, jeg blir også bare penere og penere med alderen ) Tenk når vi er 80:) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Ja det er ihvertfall ikke bare mine gutter. Har luktet skikkelig svette og tåfis av kompisene også. Vet at broren min dusjet minimum 2 ganger om dagen når han ble litt eldre ja, det er jo ikke helt å anbefale det heller. Ja, gutten min lukter ikke så mye ennå,- men skitten det er han ofte ;-) Legger ikke merke til det selv, tror jeg. Og jeg foretrekker det framfor de mer jålete typene, jeg. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hvis du er 17 år og fortsatt ikke gidder å dusje, da er håpet ute. Den mannen ville ikke jeg hatt for å si det sånn. Jeg MÅ få oppdratt dem slik at de blir interessante "gubbeemner" ) Klart de blir interessante "gubbeemner"! Du er da vel ikke i tvil om det? Er de ikke de skjønneste guttene du vet om,da? Det spørs nok heller om deres tilkommende er gode nok, når det kommer til stykket ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hvis du er 17 år og fortsatt ikke gidder å dusje, da er håpet ute. Den mannen ville ikke jeg hatt for å si det sånn. Jeg MÅ få oppdratt dem slik at de blir interessante "gubbeemner" ) Han dusjer når han blir mast på. Og pusser tenner. Uten påminnning glemmer han det eller gidder ikke. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Mulig jeg har litt sykt syn på det da, men dersom strekkmerkene kommer av at man har vært gravid så er de ingen skam, har man ikke barn så er det litt mer skam. Foresten så kjenner jeg gutter med strekkemerker også, de trener veldig mye.(er ikke boler) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Klart de blir interessante "gubbeemner"! Du er da vel ikke i tvil om det? Er de ikke de skjønneste guttene du vet om,da? Det spørs nok heller om deres tilkommende er gode nok, når det kommer til stykket ;-) Selvfølgelig er de alldeles skjønne ). Han yngste lukter overhodet ikke noe enda så der er det liksom litt mer greit. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg har masse strekkmerker på magen etter svangerskapet, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke bryr meg det grann om det. Det gjør ikke mannen min heller. Han kaller det for tigermagen min. ;oD Av alle bekymringer man kan ha, er strekkmerker definitivt laaangt nede på lista. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Selvfølgelig er de alldeles skjønne ). Han yngste lukter overhodet ikke noe enda så der er det liksom litt mer greit. Det var det jeg tenkte ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.