Dorthe Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Nå har ikke jeg så mye strekkmerker da men det kunne aldri falle meg inn å skamme meg for dem. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 ??? Finner da hyggeligere bevis på mannens eksistens enn doringen... *LOL* 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg legger aldri merke til folks strekkmerker når jeg er på stranda. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det har du rett i. Sitter jeg på en kafè med et par kompiser og det går en nydelig jente med 10 kilo for mye forbi, kommenterer vi det pene. Sitter jeg på en kafè med et par jenter og det går en nydelig jente med 10 kilo for mye forbi, kommenterer jentene de 10 kiloene. hei på deg SDD, jeg har alltid vært slank, men likevel: Den der får du en klem for! Hurra for deg ..*smask* 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det er bare kvinnfolk som mener det der er ille. Vi gutta ser dem vel knapt. Har du noensinne hørt en mann snakke om kvinners strekkmerker? Det har ikke jeg. Men jeg har hørt mange kvinner akke seg over dem. Selv om jeg ikke ser dem selv ved nærmere ettersyn. Kvinnfolk er kvinnfolks verste fiende. hmm... Jeg har ikke orket å lese hele denne tråden som åpenbart gikk for noen timer siden, men: Du sier at "Har du noensinne hørt en mann snakke om kvinners strekkmerker?" JA, faktisk! Jeg er ikke sikker på hva strekkmerker er, men kjæresten sier alltid at jeg har så fin mage, og helt uten strekkmerker, enda jeg har født barn. Jeg får spørre hva han egentlig mener? ...Går utfra han har erfa med strekkmerker (hvordan det nå ser ut?) Han er nå iallfall opptatt av at jeg IKKE har det..... 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Etter å ha sett litt nedover tråden: Høres ut som SKREKKmerker!!!! Vet ikke hvordan strekkmerker ser ut, legger ikke merke til det. 0 Siter
cecily Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Da jeg ble tenåring kom hoftene omtrent over natten. Derfor fikk jeg også noen strekkmerker over hoftekammen på begge sider. Disse har nå bleknet og vises kun som svake svake arr, og de plager meg ikke i det hele tatt. Jeg har sett drøssevis av andre jenter med lignende arr, både tynne og lubne jenter. Dersom kroppen forandrer seg veldig raskt kan det kommme strekkmerker og sånn er det bare. Strekkmerker skyldes altså ikke kun overvekt eller gravide mager. 0 Siter
bb71 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hvordan har du fått dem til å klare dette da? Tips tas i mot med takk, jeg har mast i snart 13 år nå ) Her er ring OG lokk alltid nede. Det har gått helt greit etter at minsten kasta pappas telefon i do!!! Kanksje ikke verdens beste tips, men det virka altså! 0 Siter
bb71 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Egentlig tror jeg at mannen min stort sett sitter og tisser, men det er gutta på 10 år og 12 år som syns det er bra å stå og alle kompiser av dem, og de treffer ikke alltid for å si det sånn. Ikke drar dem ned etter seg bestandig heller. Gjør menn det altså? Ikke min de gangene jeg har observert (les: gått på do uten å sjekke om ledig). 0 Siter
ßertine Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det har du rett i. Sitter jeg på en kafè med et par kompiser og det går en nydelig jente med 10 kilo for mye forbi, kommenterer vi det pene. Sitter jeg på en kafè med et par jenter og det går en nydelig jente med 10 kilo for mye forbi, kommenterer jentene de 10 kiloene. Å ja, jeg har nå hørt gutter/menn kommentere damer som er lite fagre og lubne også jeg. Nærmest ledd bak ryggen på dem, så du trenger ikke å glorifisere menn totalt :-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Her er ring OG lokk alltid nede. Det har gått helt greit etter at minsten kasta pappas telefon i do!!! Kanksje ikke verdens beste tips, men det virka altså! Lokket legger faktisk aldri jeg ned heller. Syns det er fint om jeg kommer til gjester som heller ikke gjør det så slipper jeg å ta i dolokket ) Iiiiik! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Gjør menn det altså? Ikke min de gangene jeg har observert (les: gått på do uten å sjekke om ledig). Tror det er ganske vanlig å sitte og tisse ja. Min mann liker ikke å gå på pissoarer (skrives det sånn?) heller han da, men han er absolutt ikke homofob ) 0 Siter
ßertine Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg har ikke strekkmerker, og ja, jeg har barn. Men det er jo flaks fra naturens side at jeg har slik hud, vanskligere enn som så er det ikke. Så de som er - ja hva skal man si, mindre heldige har da ingen grunn til å skamme seg. De får jo ikke gjort noe med det, annet enn å prøve å smøre seg så godt de kan når de går gravide. Det heller er nok ikke nok, hvis huden er disponert for strekkmerker eller at de har kommet av andre ting som flere her skriver om. Direkte pent er det jo strengt tatt ikke med digre lilla renner, såpass ærlig må man få lov til å være. Men jeg legger ikke merke til slikt, annet enn hvis noe f.eks gjør meg oppmerksom på det (av typen mas og klaging) Så strekkmerker plager nok mer de dem sitter på enn andre. 0 Siter
ßertine Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Ja, gutten min lukter ikke så mye ennå,- men skitten det er han ofte ;-) Legger ikke merke til det selv, tror jeg. Og jeg foretrekker det framfor de mer jålete typene, jeg. Er det jåletet å være ren? 0 Siter
bb71 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Lokket legger faktisk aldri jeg ned heller. Syns det er fint om jeg kommer til gjester som heller ikke gjør det så slipper jeg å ta i dolokket ) Iiiiik! Jeg skal huske på det når du stikker innom, bare pass på telefonen din du! 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg har ikke noe særlig av dem på magen, men på lårene er det noen. De har vært der lenge, så de er nesten usynlige, og jeg kaller dem farts-stripene mine. De har ihvertfall aldri vært noen brems for meg, og jeg har ikke hørt noe negativt. 0 Siter
Elbereth Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Strekkmerker har jeg også, de er blitt noe blekere etter hvert, men de er der. Min yngste datter på 5 sier at "jeg har nå finere skinn enn deg, mamma, men du har MYE." Kan godt donere litt jeg, om noen trenger. Men skjems, det gjør jeg ikke. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Alle slanke folk er dumme? Javel.. det sier det meste om deg... At du tolker mitt svar på den måten sier det meste om deg. 0 Siter
Gjest jutre Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 At du tolker mitt svar på den måten sier det meste om deg. Hva er det jeg har sagt som er så galt da? At jeg ikke synes feite folk er pene? Huffameg... 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Nei, strekkmerker er ikke en skam. Men jeg er glad jeg ikke har noen - for lekkert er det ikke. Kan hende jeg ender opp med noen nå, i mitt 3. svangerskap, men det har gått bra så langt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.