Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei !

Er nå igang med fryseforsøk.

Har tatt Primolut tabl. for å fremtvinge en blødning og når den kommer til helgen blir det forhåpendligvis innsettning rundt 10 dg. etterpå. Men ingenting er jo sikkert selvsagt. Ang. Primolut tabl. så står det på glasset at det innholder 30 tabl. Jeg har nå tatt 6 tabl. i fire dager dvs. tilsammen 24 tabl.Det skulle da ha vært 6 tabl. igjen i glasset men der er 12. Kan virke som jeg har glemt en hel dagsdose, men det har jeg alså ikke. Har ringt apoteket og de skulle sjekke med leverandøren. Andre som har opplevd for mange tabl. i med.glassene ???

Så til saken: Jeg er idag hjemme med innfluensa. Har siden lørdag hatt rundt 38,5 i feber. Verker i hele kroppen, kvalm med diare. Har snakket med fastlegen min at dette er nok en variant av influensa. Må i denne sammenheng også ta endel paracet for å ha en litt bedre tilværelse, men liker ikke å ta så mye tabl. spesielt ikke så nært opptil et forsøk.

Vet dere om denne influensaen kan ha en dårlig innvirkning på kroppen og hva med all paraceten jeg har tatt ???

Sorry, at dette ble litt langt !! Nå er jeg helt utslitt, så nå må jeg finne sofaen.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179937-sykdom-i-forkant-mm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...