ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hvordan er batterikapasiteten? Jeg tenker på om de holder det Apple lover? Min gjorde det i starten. Holdt i 12 timer dersom jeg ikke fiklet med den. Fiklet jeg med den sank nok kapasiteten til 7-8 timer, noe jeg syntes var helt ok. Men nå har det tatt helt av, etter under 6 måneders bruk ser det ut som om den ikke holder i mer enn rundt 4 timer dersom jeg bytter litt sanger og sånt. Og det begynner å bli for dårlig. Kan jo ikke sende den tilbake til apple heller. De brukte nesten 4 uker fra avsendelsesdato til jeg fikk den når jeg bestilte den (det var dumt å bestille fra dem!), og jeg gidder ikke å være uten spiller i flere måneder. Helvetes skit! Jeg som var så fornøyd og alt. 0 Siter
Gjest mangler selv, men... Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Kan spørre broren min som har en. Poster svar senere.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.