Gjest ikke pent Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Mange unge jenter i dag kler seg så merkelig synes jeg! Sånne bukser med veldig veldig kort liv, og belte stramt over hoftene så de får valk både under og over. Korte topper, og et traktorhjul av en valk som henger på utsida hele veien rundt!? Det er liksom ikke det at kroppen er stygg, for det er de ikke. Langt hår, pent ansikt, store pupper og alt i orden. Men den stilen! Den får alt sammen til å se ut som...jeg vet ikke hva. SER de ikke selv at det er dritstygt?? En valk kan være grei nok den, men ikke når DEN dominerer inntrykket! Hva sier gutta til dette da? 0 Siter
carma Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Mulig jeg er helt ute, men kan ikke huske å ha sett at unge jenter går kledd sånn jeg. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Mulig jeg er helt ute, men kan ikke huske å ha sett at unge jenter går kledd sånn jeg. Jo det er mange dansehåndtak ute å går. Men er det kroppene eller klesstilen "ikke pent " klager på? Hva skal man gå med da? De gamle bestemorsbuksene som går oppunder armene får man jo helt hengerompe med og det er vel heller ikke noe å trakte etter? 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Mulig jeg er helt ute, men kan ikke huske å ha sett at unge jenter går kledd sånn jeg. Ta deg en tur hit, her er det flust. 0 Siter
Gjest ikke pent Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jo det er mange dansehåndtak ute å går. Men er det kroppene eller klesstilen "ikke pent " klager på? Hva skal man gå med da? De gamle bestemorsbuksene som går oppunder armene får man jo helt hengerompe med og det er vel heller ikke noe å trakte etter? Det er klesstilen jeg surker over. Det ser rett og slett ut som om de har kjøpt klærne noen nummer for små! 0 Siter
Gjest synes nå jeg da Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jo det er mange dansehåndtak ute å går. Men er det kroppene eller klesstilen "ikke pent " klager på? Hva skal man gå med da? De gamle bestemorsbuksene som går oppunder armene får man jo helt hengerompe med og det er vel heller ikke noe å trakte etter? Du, hallooo - det finnes mellomting mellom bukser som er så lave på livet at omtrent pelsen viser, og bestemorbukser oppunder armene. Lave bukser og korte topper krever faste kropper uten valker. 0 Siter
sheba Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Dattera mi går sånn, og i tilegg er hun ingen sylfide, men ei litt tøff fotballjente:-) Synes ikke det er spesiellt pent nei, men alle venne hennes går jo også sånn, synes ikke jeg bør blande meg inn:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Dattera mi og kler seg slik men hun har ikke noen valk. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Du, hallooo - det finnes mellomting mellom bukser som er så lave på livet at omtrent pelsen viser, og bestemorbukser oppunder armene. Lave bukser og korte topper krever faste kropper uten valker. Ja, da snakker du om mine bukser. 0 Siter
Moraki Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jo det er mange dansehåndtak ute å går. Men er det kroppene eller klesstilen "ikke pent " klager på? Hva skal man gå med da? De gamle bestemorsbuksene som går oppunder armene får man jo helt hengerompe med og det er vel heller ikke noe å trakte etter? Det går an å kjøpe klær i riktig størrelse. Mange unge jenter i dag ser ut som horer. 0 Siter
ßertine Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Ehh, jeg sitter med ei sånn bukse du beskriver nå, og jeg er ikke "ungdommen nå til dags" :-) Her jeg bor, går ungdommen kledd slik ja, om jeg syntes det er pent - vel, både ja og nei. Sikkert noen som syntes det er latterlig på meg også, men det får så være. Hehe :-) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Du, hallooo - det finnes mellomting mellom bukser som er så lave på livet at omtrent pelsen viser, og bestemorbukser oppunder armene. Lave bukser og korte topper krever faste kropper uten valker. Uansett er det snodig å ha så lave bukser at pelsen hadde syntes, hadde det ikke vært for at de barberte seg... Og åssen er det for gutta at jentene går med musa nesten utenfor buksen? De kan jo nesten bare stikke hånden noen cm ned... Regner med at det lett kan skje på fest. Skjønner ikke dette fenomenet, og er glad jeg ikke har jente i den alderen!! 0 Siter
noami Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Tror heller problemet er at enkelte (både unge og gamle) ikke helt skjønner at det ikke gjelder å presse seg inn i den aller minste str som finnes/kan brukes, men heller finne seg en bukse/et plagg som faktisk *passer* og som dermed ikke lager valker når en bruker dem.... for er helt enig, valker over en litt for stram bukse ser *ikke* pent ut, særlig om de overeksponerer det med bar mage etc...urk.. Mener nå jeg 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 At man tenker slik om ungdommens klesstil er først og fremst et tegn på at en selv blir eldre :-) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 At man tenker slik om ungdommens klesstil er først og fremst et tegn på at en selv blir eldre :-) det er en fordel å bli eldre enn ungdommen, heldigvis 0 Siter
Gjest Simiana Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det går an å kjøpe klær i riktig størrelse. Mange unge jenter i dag ser ut som horer. Ja, det gjør de. Har en venninne som er lærer på ungdomsskolen, og hun sier det samme. 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Helt enig! min datter påstår hun har hørt at jenter som går med slike korte topper som gjør at de fryser, de UTVIKLER et fettlag som beskyttelse - hehe Før kan jeg huske man hadde flat mage i den alderen der - det er det vel ingen lenger som har, eller syns er pent. Rart 0 Siter
morsan Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Helt enig! min datter påstår hun har hørt at jenter som går med slike korte topper som gjør at de fryser, de UTVIKLER et fettlag som beskyttelse - hehe Før kan jeg huske man hadde flat mage i den alderen der - det er det vel ingen lenger som har, eller syns er pent. Rart "Før kan jeg huske man hadde flat mage i den alderen der - det er det vel ingen lenger som har, " det er vel ikke _bare_ slik at ungdommen har blitt fetere (i likhet med resten av oss - gjennomsnittsnordmannen øker!!), men også det at slike klær virkelig fremhever at man har en valk. Hadde de gått kledd annerledes ville vi kanskje sett på de fleste av dem som slanke. men de vil vel gjerne se ut som de smekre popstjernene, da! ;-) 0 Siter
noami Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Helt enig! min datter påstår hun har hørt at jenter som går med slike korte topper som gjør at de fryser, de UTVIKLER et fettlag som beskyttelse - hehe Før kan jeg huske man hadde flat mage i den alderen der - det er det vel ingen lenger som har, eller syns er pent. Rart Eh, ingen som synes flat mage er pent? Skjønte ikke den.. 0 Siter
morsan Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 At man tenker slik om ungdommens klesstil er først og fremst et tegn på at en selv blir eldre :-) *he he* Ja det er ofte slik at det ikke regnes som noe scoop dersom mutter'n liker de nye klærne til tenåringen! ;-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.