Gå til innhold

Motepolitiet - bare for de med modellkropp?

Anbefalte innlegg

den opprinnelige m&m
Skrevet

Hvor interessant er det å se den ene etter den andre med modellkropp få beskjed om å kjøpe mere tettsittende klær og vise frem den smale livvidden sin?

Det engelske programmet viste jo skikkelig problem-kropper innimellom, men den norske versjonen er helt elendig, synes jeg.

Fortsetter under...

Mary Poppins
Skrevet

Du har kanskje ikke sett så mange av episodene?

Forrige uke var det ihvertfal en meget overvektig dame som fikk ny garderobe.

Gjest tjohooo
Skrevet

Meget? Mulig jeg blander to episoder, men hvis jeg husker riktig var hun da ikke SÅ mye overvektig...

Skrevet

En meget overvektig dame et vel litt overdrevet eller? Da får jeg assosiasjoner til i alle fall 25 kg +. Denne søte damen kan ikke betegnes som noe mer enn litt lubben...

Mary Poppins
Skrevet

Meget? Mulig jeg blander to episoder, men hvis jeg husker riktig var hun da ikke SÅ mye overvektig...

Hmm jeg burde kanskje ha droppet "meget", men overvektig var hun.

Mary Poppins
Skrevet

En meget overvektig dame et vel litt overdrevet eller? Da får jeg assosiasjoner til i alle fall 25 kg +. Denne søte damen kan ikke betegnes som noe mer enn litt lubben...

Hmm jeg burde kanskje ha droppet "meget", men overvektig var hun, og jeg synes hun var mer enn lubben.

Annonse

Gjest tjohooo
Skrevet

Hmm jeg burde kanskje ha droppet "meget", men overvektig var hun.

Var det forresten du som anbefalte City Lips? Hvor kjøper du det, i såfall?

Mary Poppins
Skrevet

Må du ofte betale toll når du bestiller fra utlandet? (Kan kanskje lønne seg om jeg får søsteren min til å sende over et par stk i vanlig pakke :)

De kan lønne seg ja.

Noen ganger må jeg betale toll, andre ganger ikke. Det går også ann å be dem skrive prisen til å bli under 200kr, så slipper du tollen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...