Gå til innhold

må man være modell pen,?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sminkedokker vil ikke jeg ha, har aldri likt det og kommer nok aldri til å like det heller.

Har selvsagt ikke noe i mot sminke, men det skal være litt diskre.

Jeg liker jenter som er naturlig pene, (som kona mi) som ikke fjoller seg opp, oversminker seg, oppstæsjet så det skjærer i øynene, går og oppfører seg som om de tror at de er de deiligste i verden. Da snur jeg meg raskt og forsvinner.

Annonse

Selvtillit er nok heller svaret.

Og der har du nok fortrinnet til oss eldre kvinner ;)

Tro på seg selv på en god måte, å ta seg selv uhøytidlig, å godta "skavankene" sine, gjerne iblandet en porsjon selvironi og humor...

det får maaaaange gutter/menn til å falle.

:)

Nei, slett ikke! Jeg vet at mange av mine kompiser ikke vil ha avmagrede jenter uten former. De finner det rett og slett ikke attraktivt.

Min samboer sa til meg i går at han likte best jenter som var litt frodige, det måtte være fasong på kroppen deres. Og jeg var perfekt i hans øyne.. deilig å høre! :o)

petter smart

Neida, dersom du ser helt for jævlig ut, kan jeg garantere at de fleste guttene vil snu seg etter deg på gata.

Svaret på det du lurer på sier seg egentlig selv. Hvor mange modellpene jenter finnes det i verden? Ikke mange. Hvor mange jenter har kjæreste/samboer/mann? Svært mange. Hvilken konklusjon kan en trekke av det?

Selv om det er klart at jo penere man er jo større er sannsynligheten for at noen snur seg etter deg. Men er det så om å gjøre at alle snur seg etter deg da? At alle kun er interessert i utseendet ditt.

Forøvrig fant jeg en gedigen skrivefeil i din første setning. Etter alle innleggene dine her de siste dagene så kan en slå fast at du ikke lurer på EN ting, men omtrent alt mellom himmel og jord :-)

Gjest heisanog hopp

Nei, slett ikke! Jeg vet at mange av mine kompiser ikke vil ha avmagrede jenter uten former. De finner det rett og slett ikke attraktivt.

Min samboer sa til meg i går at han likte best jenter som var litt frodige, det måtte være fasong på kroppen deres. Og jeg var perfekt i hans øyne.. deilig å høre! :o)

Men han er jo ikke helt objektiv da:)

Gjest this is a signature

Neida, dersom du ser helt for jævlig ut, kan jeg garantere at de fleste guttene vil snu seg etter deg på gata.

Svaret på det du lurer på sier seg egentlig selv. Hvor mange modellpene jenter finnes det i verden? Ikke mange. Hvor mange jenter har kjæreste/samboer/mann? Svært mange. Hvilken konklusjon kan en trekke av det?

Selv om det er klart at jo penere man er jo større er sannsynligheten for at noen snur seg etter deg. Men er det så om å gjøre at alle snur seg etter deg da? At alle kun er interessert i utseendet ditt.

Forøvrig fant jeg en gedigen skrivefeil i din første setning. Etter alle innleggene dine her de siste dagene så kan en slå fast at du ikke lurer på EN ting, men omtrent alt mellom himmel og jord :-)

Ja, og så? La henne lure da..Det er jo det disse foraene er her for..:)

Gjest this is a signature

Jeg tror nok ofte det er jenter seg imellom som skaper det hysteriet med å se bra ut, etc. ofte er det en konkurranse blant jenter om å se best ut.

Og det er nok mye sjalusi blant jenter. Så mye er selvskapt.

Men Petter Smart er inne på noe; Finnes det flere modellpene kvinner enn det finnes normale kvinner? Tror nok ikke det. Snarere tvert imot. Og det er mange kvinner med normale former og utseende som har samboer/kjæreste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...