Gjest Kria Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hvor lang tid kan det ta før en blir gravid etter å ha sluttet med prevansjon? Sluttet med p-ringen i midten av november. 0 Siter
Gleder meg :-) Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg sluttet også med p-ring i midten av November, og er fremdeles ikke gravid.. Har ikke stått på så mye denne mnd for å ikke få risikere å få barn på julaften :-) En mnd til eller fra spiller jo liten rolle i den store sammenhengen.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Det kan ta alt fra noen dager til flere år. 0 Siter
Gjest håper å håper Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Det kan ta sin tid... Men lykke til med prøvinga;) Vi har prøvd i ca 2 år,men har ikke fått normal syklus før nå... 0 Siter
Lille_2 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Fra 1 dag til flere måneder:) (år) sluttet med p-sprøyten i fjor sommer, gikk over på p-piller. Har gått på p-preparater i over 10 år. Da jeg kuttet p-pillen i november fikk jeg mens som jeg skulle, og har hatt 28 dagers syklus helt nøyaktig siden januar. Alt er mulig og veldig individuelt. 0 Siter
Gjest lillk Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 jeg sluttet med p piller i august og har fortsatt ikke fått mensen. vært hos lege og spesialist flere ganger og de sier alt er normalt.. siden jeg har gått på p piller i mange år kunne det ta tid føre alt kom i rute igjen.. men nå begynner jeg å bli skikkelig lei av å vente:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.