Gå til innhold

Gutter og ståpikk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

11

• morsan

7

• cecily

7

• petter smart

5

Mest aktive i denne tråden

Ja, men hvis kjæresten får stå av å se en naken dame etter fem år sammen med henne, er det neppe fordi har nesten aldri har sett en naken dame før..

Sant det, men det er ikke noe motforhold til det jeg skriver, fordi jeg nevnte flere årsaker til hvorfor noen for stå uten videre og andre som ikke får det.

Hvorfor kan en ikke få lov til å lure på "rare" ting da? Er ikke det forumet her for slike ting en føler er for teit å snakke med noen en kjenner om?

Fint å få høre litt om hva som er "vanlig" selv om det jo sikkert varierer fra person til person. Er det ingen andre som er slik, kan en jo lure ikke sant?

Selvsagt er det lov å spørre om dette, det er ikke det jeg kommenterte heller. Men det jeg kommenterte er at du overanalyserer og gjør dette til et problem, at han ikke er kåt nok på deg, at du ikke føler deg sexy nok, at du ikke vil ta initativet, osv.

Du gjør dette til et problem, som ikke er noe problem.

Gjest flau jente nå

Selvsagt er det lov å spørre om dette, det er ikke det jeg kommenterte heller. Men det jeg kommenterte er at du overanalyserer og gjør dette til et problem, at han ikke er kåt nok på deg, at du ikke føler deg sexy nok, at du ikke vil ta initativet, osv.

Du gjør dette til et problem, som ikke er noe problem.

Men det ER jo et problem for meg da, samme hvor dumt du synes det er. Skjønner du ikke det??

Annonse

Men det ER jo et problem for meg da, samme hvor dumt du synes det er. Skjønner du ikke det??

Ja jeg skjønner at det er et problem for deg, men jeg skjønner ikke hvorfor det bør være det. Dette er jo så naturlig som det kan få blitt og du lager problemer ut av det. Og det sier jeg at du ikke trenger.

Som sagt, hvorfor lager du problemer ut av noe som er helt normalt??

Ja jeg skjønner at det er et problem for deg, men jeg skjønner ikke hvorfor det bør være det. Dette er jo så naturlig som det kan få blitt og du lager problemer ut av det. Og det sier jeg at du ikke trenger.

Fatter du ikke at hun har følt seg mer usikker og mindre sexy enn med eksen, som fikk stå med en gang han så henne naken?

Nå syns jeg du gjør deg vanskelig og orakeliserer deg selv.

Gjest flau jente nå

Du har virkelig liten greie på psykologi og den menneskelige hjerne når du kommer med den kommentaren...

De fleste som har problemer med sånt "vet" vel at de ikke burde ha det. Det gjelder det meste av psykise ting, sjalusi, spiseforstyrrelser.. bla bla, men likevel er problemene der like fult.

Er ikke bare å riste på hodet og si, du det her er dumt, nå må jeg skjerpe meg. Hvertfall ikke bare fordi du sier det.

Fatter du ikke at hun har følt seg mer usikker og mindre sexy enn med eksen, som fikk stå med en gang han så henne naken?

Nå syns jeg du gjør deg vanskelig og orakeliserer deg selv.

Joda jeg kan til en viss grad forstå det, men da må hun også forsøke å se at dette er jo helt normalt det hun opplever. Det lages store problemer av noe som er helt normalt og dermed risikerer å ødelegge hele forholdet.

Du har virkelig liten greie på psykologi og den menneskelige hjerne når du kommer med den kommentaren...

De fleste som har problemer med sånt "vet" vel at de ikke burde ha det. Det gjelder det meste av psykise ting, sjalusi, spiseforstyrrelser.. bla bla, men likevel er problemene der like fult.

Er ikke bare å riste på hodet og si, du det her er dumt, nå må jeg skjerpe meg. Hvertfall ikke bare fordi du sier det.

Hva du vil gjøre med dette er din sak ikke min.

Men du kommer til å ødelegge forholdet for noe som her helt normalt. Derfor ligger dette problemet hos deg og da får du ta tak i det og kanskje gå til legen for å hjelp før du ødelegger alt for deg.

Du ønsket å få noen råd her inne og vite hva andre tenker om dette, når du da får et svar som ikke passer deg, så blir du sur på meg.

Annonse

Gjest Thor Divel

Jeg siterer:

"Og jeg synes det er vanskelig å ta initiativ til sex når han ikke har stå først. Akkurat som det at han har stå eller ikke viser om han er kåt. Det blir vel dumt siden jeg vel liksom skal opphisse ham og gi ham stå når jeg tar initiativet." sitat slutt.

Så menn skal heller ikke ta initiativ til sex hvis hun ikke er våt først??

*rister på hodet*

Gjest flau jente nå

Hva du vil gjøre med dette er din sak ikke min.

Men du kommer til å ødelegge forholdet for noe som her helt normalt. Derfor ligger dette problemet hos deg og da får du ta tak i det og kanskje gå til legen for å hjelp før du ødelegger alt for deg.

Du ønsket å få noen råd her inne og vite hva andre tenker om dette, når du da får et svar som ikke passer deg, så blir du sur på meg.

Nå er du faktisk latterlig. Jeg blir sur på deg fordi jeg ikke tåler ditt svar? Svaret som var saklig var greit, men det å komme med at jeg omtrent er syk som ser på dette som et problem blir for dumt.

Du skal ikke analysere meg og hva jeg evt har "lov" til å se på som et problem. Du skal svare på hvordan du ser sakene, ikke hvor sykt jeg ser på det.

Hvem snakker om å ødelegge noe forhold?? Tror du ikke jeg tenker på noe annet? Det her er bare en tanke som slår meg av og til, og er noe jeg synes er litt trist, men ikke noe som overskygger alt for meg.

Kjæresten min er også lykkelig uvitende om dette. Å gå til legen for dette er jo mer eller mindre idiotisk. Det er sånne små-problemer DOL er fin for. Men DOL blir litt ødelagt av slike perfekte bedrevitere som deg, som alltid bare skal le av problemene folk har.

Et problem trenger faktisk ikke være en veldig big deal da, men noe som en tenker litt over, og gjerne ville hatt annerledes. Man trenger ikke bli tvangsinnlagt av slike problemer, selv om du tydeligvis mener det.

Gjest morken

Nei, du er like morken. Det har du rett i.

En svært menneskelig forsvarsmekanisme når man konfronteres med fenomener som virker "farlige", og som man ønsker å fortrenge eksistensen av.

Men jeg har ihvertfall folkeskikk nok til å la være å ytre ønske om å spy av det andre skriver. Den egenskapen mangler du.

Gjest flau jente nå

Jeg siterer:

"Og jeg synes det er vanskelig å ta initiativ til sex når han ikke har stå først. Akkurat som det at han har stå eller ikke viser om han er kåt. Det blir vel dumt siden jeg vel liksom skal opphisse ham og gi ham stå når jeg tar initiativet." sitat slutt.

Så menn skal heller ikke ta initiativ til sex hvis hun ikke er våt først??

*rister på hodet*

Har du lest tillegget mitt. Gidder du gjøre det og så svare igjen?

Uansett, så er ikke våtheten noe som er sånn tydelig som en ståpikk da... Du ser litt forskjellen der. Dessuten er det liksom sånn at gutter "er" kåtere enn jentene da...

petter smart

Det blir på en måte litt nederlag ja, siden jeg er "vant" ,med fra før at gutten blir kåt bare av å se meg naken. Han her må liksom kåtes opp og da føles det jo som det er fordi han ikke tenner nok på meg.

Jeg kunne aldri dusje med exen uten at han fikk stå, men det er bare unntaksvis min nåværende får det av å dusje sammen, og da bare om vi faktisk koser.

Jeg blir ikke kåt bare av å se ham naken, nei, men der er det jo litt forksjell på gutter og jenter da.

Han blir jo tydeligvis kåt av å se andre jenter nakne, siden han runker til blader av nakne jenter.

I tillegg er jo det jeg tenner aller mest på da, en gutt som tydelig er kåt på meg. Derfor blir det også litt vanskeligere å ta initiativet, siden han jo da ikke er det på meg (enda).

Jeg er som din ex og får stå både i tide og utide. Også når jeg ikke er kåt. Enten pga et syn, berøring, tanker eller andre stimuli.

Slik at en stiv penis sier ikke noe sikkert om en mann er kåt eller ikke. Men så lenge han er sammen med deg, har sex med deg så tenner han nok på deg.

Skjønner at det ikke er så enkelt, men denne følelsen bør du gjøre noe med før du skremmer bort mannen.

Du sier det er forskjell mellom gutter og jenter, tror du ikke det er forskjell mellom gutter også?

Hva om han ble skuffet over at du ikke ble kåt og våt hver gang du så han naken?

Så lenge han blir kåt på deg når du tar iniativet så ser jeg ikke problemet. Ellers er det jo han som tar iniativet ved å være og vise at han er kåt på deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...