Gå til innhold

Gutter og ståpikk

Anbefalte innlegg

petter smart

Det er mrxx arroganse jeg reagerer på. Ikke de andre som har svart. Men han har en sånn holdning alltid. Han vet jo alt best.

Poenget mitt er jo nettopp at min kjære faktisk BLIR kåt av andre nakne damer, men ikke meg. Han runker jo til blader av nakne damer som skrever mot ham. Men meg blir han altså ikke kåt på så lett. Nei, jeg må runke eller suge ham først.

DET er faktisk ikke så kult å tenke på. Særlig ikke når mine tidligere erfaringer tilsa at det ikke behøvde å være så mye "jobb" å få en gutt kåt.

I tillegg som jeg skrev, så har han lite utstyr, og det er ikke så opphisseden å suge opp en pikk som ligner på en liten gutts. Men det kan jeg jo ikke si til ham.

At han ronker til nakne damer sier ikke noe om hvordan han blir hard. Jeg regner med at han også da må stimulere penis selv for å bli stiv.

Og det er feil, selv om det kjipt, å tolke manglende ereksjon som at han ikke tenner på deg. På samme måte som det ikke nødvendigvis er sammenheng mellom ereksjon og tenning.

At du har èn erfaring tidligere som sier noe annet er et altfor tynt grunnlag å basere seg på.

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

11

• morsan

7

• cecily

7

• petter smart

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest flau jente nå

Jo da, jeg har det.

Og jeg skjønner at du synes dette er kjipt.

Jeg regner med at du har sagt dette til han/han er klar over problemet? Det gjør ting enda verre, når han vet at du "forventer" noe av han. Prøv å slapp av med dette, si til han at det ikke er så farlig.

Klart det er kjipt at han kun blir hard når du stimulerer han. Litt rart, men ikke unormalt, i begynnelsen av et forhold.

Får han stå av kun å se på andre jenter? Eller trenger han også da ekstra stimulering?

Dette kan være et psykisk problem for han. Han vet du har et problem med dette og vil så gjerne bli hard, men da blir han det i alle fall ikke.

Ønsker deg i alle fall lykke til.

Han vet ingenting om det, så han har ikke prestasjonsproblemer pga det. Vi har også vært sammen i 2 år, og han har vært sånn ca hele tiden. Litt raskere kåt i begynnelsen kanskje.

Jeg kommer heller ikke til å si det til ham. Vet ikke hvor fort han blir kåt av andre jenter.

Gjest flau jente nå

At han ronker til nakne damer sier ikke noe om hvordan han blir hard. Jeg regner med at han også da må stimulere penis selv for å bli stiv.

Og det er feil, selv om det kjipt, å tolke manglende ereksjon som at han ikke tenner på deg. På samme måte som det ikke nødvendigvis er sammenheng mellom ereksjon og tenning.

At du har èn erfaring tidligere som sier noe annet er et altfor tynt grunnlag å basere seg på.

Hvis ikke damene i bladene tenner ham, så skjønner jeg ikke hvorfor han ser på dem.. men men..

Hvis ikke damene i bladene tenner ham, så skjønner jeg ikke hvorfor han ser på dem.. men men..

Det er ikke sikkert han runker til bladet FORDI han allerede er tent på damene, men fordi det å ha noe å se på gjør det lettere å komme når man har sex uten partner?

Annonse

Gjest @riele

Heia flau jente...

jeg har ikke lest alle innleggene under, men jeg må si jeg at jeg forstår godt din frustrasjon.

Når man er vant til sexpartnere som er "klar til avgang" med en gang - ut i fra ingensteds liksom; blir det såklart en betydelig overgang til hele tiden å måtte jobbe den opp. Det er ikke rart det føles uvant for deg, men uvant trenger ikke å være verre enn det vante. Bare forskjellig.

Han er nok en litt hardere nøtt en gjennomsnittet, og trenger spesielle ting for å bli hisset opp. Det er ikke det at han ikke tenner på deg, men at han trenger litt tid på å bli tent, ikke sant?

Siden dette med potens er et veldig sårt tema for menn (jeg henviser til mange sinte innlegg nedenfor her ;), så tror jeg ikke dette er noe du kan ta opp med partneren din direkte. Men dersom det hjelper på selvtilliten din kan du spørre han ut for å finne ut mer om hva nøyaktig det er han tenner på.

Uansett råder jeg deg til å ikke overfokusere på dette. Se litt stort på det. Fordi det er en ganske så uvesentlig bagatell og det ville være dumt om et supert forhold ville ødelegges av en slik ting. Enig?

:)

Gjest ganske sjenert

Jeg syns spørsmålet ditt er ganske interessant jeg. Synes det virker helt merkelig at du må suge han hardt hver gang for at han skal få stå, da ville jeg si at han hadde et problem.

Samboeren min får veldig lett stå av at jeg tar på han og ikke bare på pikken. Ville også følt det litt ubehagelig hvis han ikke fikk stå av berøring, frekke ord eller at jeg kledde av meg.

En svært menneskelig forsvarsmekanisme når man konfronteres med fenomener som virker "farlige", og som man ønsker å fortrenge eksistensen av.

Men jeg har ihvertfall folkeskikk nok til å la være å ytre ønske om å spy av det andre skriver. Den egenskapen mangler du.

Jepp, den egenskapen mangler jeg.

Annonse

Jo da, jeg har det.

Og jeg skjønner at du synes dette er kjipt.

Jeg regner med at du har sagt dette til han/han er klar over problemet? Det gjør ting enda verre, når han vet at du "forventer" noe av han. Prøv å slapp av med dette, si til han at det ikke er så farlig.

Klart det er kjipt at han kun blir hard når du stimulerer han. Litt rart, men ikke unormalt, i begynnelsen av et forhold.

Får han stå av kun å se på andre jenter? Eller trenger han også da ekstra stimulering?

Dette kan være et psykisk problem for han. Han vet du har et problem med dette og vil så gjerne bli hard, men da blir han det i alle fall ikke.

Ønsker deg i alle fall lykke til.

hei Flau jente nå.

Det er nok en "normal" sak at noen gutter/menn ikke får stå sånn uten videre. Jeg TROR nok at det i noen tilfeller er noe som mangler for dem... noe som tenner dem, som dem kanskje ikke vil si. Uansett så kan man bare spekulere i årsak. Det du må spørre deg selv er om du vil ha et sånt forhold. Tviler sterkt på at det vil bli bedre enn det er nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...