Gjest Tuppeliten Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Nå som vi har bestemt oss for å prøve å få barn, har vi kommet opp i et lite dilemma! Egentlig så er det ikke et stort problem, men jeg liker ikke å planlegge sex. Han reiste i millitæret for et par dager siden, og da kan det bli vanskelig å ha sex akkurat når det passer, og ved EL(som er om 1 uke) Han tar ting med stor ro, men jeg synes det er PYTON! Men så stresser ikke han dette med barn så veldig enda, men det gjør jeg! Jeg har hatt lyst på barn lenge... Å det var deilig å få ut litt frustrasjon 0 Siter
Gjest håper å håper Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hei! Kjipern det med pco:( Men nå har dere bynt å prøve, men så drar han i militæret... er ikke det typisk..?? Typen min jobber et sted så han må være borte hver uke, men er hjemme i helgene... Så det er egentlig ikke rart at mensn kommer hver gang, det skal litt flaks til vist det skal klaffe med EL akkurat i helgene... Men vet du hva??? Jeg har EL nå til helga så da er det prøving for alle penga;) Hvor kommer du fra? Jeg er fra Nordland 0 Siter
Gjest Tuppeliten Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hei! Kjipern det med pco:( Men nå har dere bynt å prøve, men så drar han i militæret... er ikke det typisk..?? Typen min jobber et sted så han må være borte hver uke, men er hjemme i helgene... Så det er egentlig ikke rart at mensn kommer hver gang, det skal litt flaks til vist det skal klaffe med EL akkurat i helgene... Men vet du hva??? Jeg har EL nå til helga så da er det prøving for alle penga;) Hvor kommer du fra? Jeg er fra Nordland Heisann! Ja, det er kjempekipt med menn som ikke kan holde seg hjemme når de skal!!! Håper dere får det til nå i helgen da ;-) Jeg vet jo nesten ikke når jeg har EL en gang... Jeg må nok bare passe på at han blir værende her i området! Jeg er fra Rogaland Kanskje vi kunne utvekslet mail(msn) eller noe sånt? Det er så gøy å snakke med andre på min alder som holder på med samme greia! Jeg tenker liksom ikke på så veldig mye annet for tiden... 0 Siter
Gjest håper å håper Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Heisann! Ja, det er kjempekipt med menn som ikke kan holde seg hjemme når de skal!!! Håper dere får det til nå i helgen da ;-) Jeg vet jo nesten ikke når jeg har EL en gang... Jeg må nok bare passe på at han blir værende her i området! Jeg er fra Rogaland Kanskje vi kunne utvekslet mail(msn) eller noe sånt? Det er så gøy å snakke med andre på min alder som holder på med samme greia! Jeg tenker liksom ikke på så veldig mye annet for tiden... Ja det kan vi godt gjøre ... hva er din msn? 0 Siter
Gjest håper å håper Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Heisann! Ja, det er kjempekipt med menn som ikke kan holde seg hjemme når de skal!!! Håper dere får det til nå i helgen da ;-) Jeg vet jo nesten ikke når jeg har EL en gang... Jeg må nok bare passe på at han blir værende her i området! Jeg er fra Rogaland Kanskje vi kunne utvekslet mail(msn) eller noe sånt? Det er så gøy å snakke med andre på min alder som holder på med samme greia! Jeg tenker liksom ikke på så veldig mye annet for tiden... Hmmm.... Har sjekka litt på forskjellige steder på EL kalkulatorer... Og jeg hadde visst EL på tirsdag, å jeg hadde dette EL slimet som alle snakker om... Hmmm nå ble det mange tanker oppe i mitt lille hodet... *klør meg i hodet* 0 Siter
Gjest håper å håper Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hmmm.... Har sjekka litt på forskjellige steder på EL kalkulatorer... Og jeg hadde visst EL på tirsdag, å jeg hadde dette EL slimet som alle snakker om... Hmmm nå ble det mange tanker oppe i mitt lille hodet... *klør meg i hodet* Å vi hadde jo sex også 0 Siter
tuppeliten Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ja det kan vi godt gjøre ... hva er din msn? Du må vel ha e mail adressen min da? 0 Siter
tuppeliten Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ja det kan vi godt gjøre ... hva er din msn? Har ikke så lyst å legge ut mail adressen min her... den består av både for og etternavnet mitt... Vil ikke at familien skal vite hva som er på gang! 0 Siter
Gjest håper å håper Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Har ikke så lyst å legge ut mail adressen min her... den består av både for og etternavnet mitt... Vil ikke at familien skal vite hva som er på gang! Heia! Ja det er jo ikke noe serlig at hele familien skal få vite hva som skjer..... Du skjønner at jeg også har epost adr med hele navnet mitt... kjipern altså...Hvordan skal vi gjøre det da??? 0 Siter
tuppeliten Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Heia! Ja det er jo ikke noe serlig at hele familien skal få vite hva som skjer..... Du skjønner at jeg også har epost adr med hele navnet mitt... kjipern altså...Hvordan skal vi gjøre det da??? Drit i! Vi får bare snakkes her til vi finner på en løsning på problemet...! Skal ikke være lett å holde seg anonym :-) Lykke til med EL til helgen... eller var det nå på tirsdag som var siste nytt? 0 Siter
cecily Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Heia! Ja det er jo ikke noe serlig at hele familien skal få vite hva som skjer..... Du skjønner at jeg også har epost adr med hele navnet mitt... kjipern altså...Hvordan skal vi gjøre det da??? Det er jo lett som bare det å lage en anonym hotmailadresse. Min er f.eks [email protected], og "navnet" den er registrert på er Cecily Dol. Lett som fy. c",) 0 Siter
Gjest håper å håper Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Det er jo lett som bare det å lage en anonym hotmailadresse. Min er f.eks [email protected], og "navnet" den er registrert på er Cecily Dol. Lett som fy. c",) Ja det er det sikkert men jeg gidder ikke ha mange mail adr... 0 Siter
Gjest håper å håper Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Drit i! Vi får bare snakkes her til vi finner på en løsning på problemet...! Skal ikke være lett å holde seg anonym :-) Lykke til med EL til helgen... eller var det nå på tirsdag som var siste nytt? Ja jeg hadde vist EL på tirsdag i følge disse EL kalkulatorene... Så nå er det bare å krysse fingrene for å ikke få mensen.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.