Gå til innhold

Stimulere seg selv under samleie

Anbefalte innlegg

Gjest åpen til sinns

Er det mange av dere jenter (eller gutter for den del) som stimulerer dere selv under samleie?

Er det for å komme, eller er det fordi partneren er mangelfull på området? Eller bare fordi dere liker det?

Selv føler jeg ikke nor for å ta på meg selv når jeg har sex med sambo. Synes ikke det er noe naturlig liksom.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180051-stimulere-seg-selv-under-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest åpen til sinns

hvordan får du orgasme da? Bare av penetrering eller stimulerer han deg hele tiden med fingeren mens dere har samleie?

Jeg får orgasme enten ved oralsex, vi har MYE 69. Eller ved at han kjæler med klitoris eller puppene mine mens vi har samleie.

Jeg kommer ikke hver gang da, men det synes jet ikke er nødvendig heller. Tror ikke jeg ville lke å ta på meg selv hvertfall, eller er det helt vanlig å gjøre det?

Gjest ikke signatur

Jeg får orgasme enten ved oralsex, vi har MYE 69. Eller ved at han kjæler med klitoris eller puppene mine mens vi har samleie.

Jeg kommer ikke hver gang da, men det synes jet ikke er nødvendig heller. Tror ikke jeg ville lke å ta på meg selv hvertfall, eller er det helt vanlig å gjøre det?

Jeg liker ikke å gjøre det! Skulle prøve en gang for å tenne ham, men det ble så flaut og ha brydde seg egentlig ikke om det (!). Jeg synes det er flaut.

Annonse

Mary Poppins

Jeg stimulerer ofte megselv under samleie, får bedre orgasmer ved å gjøre det selv, i tillegg til at kjærsten blir superkåt av å se på. Så det fungerer fint for oss :)

Jeg kan også la han ta seg av orgasmen min, men som sagt så liker jeg best å ordne det selv.

Gjest ganske sjenert

Tror det er vanlig å ta på seg selv jeg da. Jeg gjør det hvis jeg merker at jeg ikke får orgasme uten å gjøre det selv og at samboeren kommer snart.

Samboeren min er flink til å stimulere meg til orgasme han også, men av og til er det jeg som vet hvordan det må gjøres for at vi skal komme samtidig.

Gjest Sjefen sjøl ja

Ja det gjør jeg. Og alle guttene jeg har vært med tenner på det. Jeg får ikke orgasme kun av penetrering, jeg må ha klitoris stimuli. Jeg liker best å styre med det selv, da bestemmer jeg når jeg vil komme. Men selvflgeig får gutten også styre en gang i blandt.

Gjest bare lurer litt jeg.....

Jeg tror det er nokså vanlig å stimulere seg selv under samleie. Ser ikke at det skal være flaut ihvertfall på noen som helst måte ( husker ikke hva jeg syntes i begynnelsen).

Det er jo litt dumt syns jeg om han alltid skulle måtte slikke meg til orgasme, og vi aldri kunne kommt samtidig. Men dette er jo veldig individuellt. Jeg syns ihvertfall det er helt naturlig at jeg hjelper til litt selv. Det er jo tross alt jeg som kjenner meg selv best og vet best hva som skal til for å gi meg orgasme. Men selvfølgelig kan han hjelpe til av og til om han ønsker.

Gjest erwin

Jeg liker ikke å gjøre det! Skulle prøve en gang for å tenne ham, men det ble så flaut og ha brydde seg egentlig ikke om det (!). Jeg synes det er flaut.

Du har selv ansvaret for din egne orgasme, men selvfølgelig i et samspill med han, derfor syns jeg du skal hjelpe deg selv, og blåse i hva han sier.

Husk at de aller fleste menn syns det er veldig opphissende at jenta gjør det under samleie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...