Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har vært igjennom transvaginal hydropertubasjon? Skal til Haugesund sykehus og bli undersøkt på denne måten. Finner ingen informasjon om dette ut over det veldig sparsomme som sto i innkallingen fra sykehuset. Regner med at det er en relativt ny prosedyre. Tror prosedyren erstatter lapraskopi? Noen som kan har vært igjennom det som kan forberede meg litt? Trenger å grue meg litt mindre enn det jeg gjør nå...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180088-transvaginal-hydropertubasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :0) jeg har selv for 3 år siden gått igjennom lapraskopi, er ingen ting og grue seg for og det sier jeg, for jeg er en stor pys når det gjelder sykehus, nåler osv. Selve inngreper foregår under narkose. Når jeg våknet av narkosen var jeg veldig kvalm (noe du ikke trenger å bli ) å så hadde jeg litt vondt i stingene og kroppen i noen få dager. Lykke til , du fixe det .0)

Undersøkelsen du skal på minner om laparaskopi, men istedefor å gå inn i bukhulen via navlen, går de inn vaginalt. Inngrepet er mye mindre og du slipper unna med lokal bedøvelse. Har ikke hatt denne us selv , men har hørt om den. Det kommer til å gå helt fint. Slipper narkosen og det som den medfører (kvalme, jeg ble kjempekvalm). Du blir heller ikke lagt inn på gyn. avd. Inngrepet blir tatt på fertilitetsavd.

Lykke til.

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...