Chinatoo Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Hei Charita. På spørsmål om hvor lang vår tynne sosialraport var? Så var den på 10 tettskrevende sider + alle de andre nådvendige dokumenter. Hvor i landet holder du til? Jeg håper at sosialkuratorene som skal ha dette til jobb skjerper seg og begynner å ta oss adopsjons søkere seriøst. Når de har dette som jobb må de vel vite hvor "Tynne/tykke" raportene skal være før de sender dem til bufetat. Jeg lurer nesten på om vår sosialkurator kan sin jobb. 0 Siter
Gjest Charita Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Ups, vår rapport er 12 knappe sider. Kan hende den også er for kort da? Vi bor i Troms. Hvor adopterer dere fra? Håper dere får en fin-fin tilleggsrapport denne gangen. 0 Siter
trk1365380645 Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Ups, vår rapport er 12 knappe sider. Kan hende den også er for kort da? Vi bor i Troms. Hvor adopterer dere fra? Håper dere får en fin-fin tilleggsrapport denne gangen. Det er ikke antall sider som betyr noe, men det som står i den! Vår forrige var på 9, inkludert vurderingen, og vi ble godkjent. 0 Siter
Ahava Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Ups, vår rapport er 12 knappe sider. Kan hende den også er for kort da? Vi bor i Troms. Hvor adopterer dere fra? Håper dere får en fin-fin tilleggsrapport denne gangen. Er "alle" vi med sosialrapportproblemer fra Troms, eller?? Region Nord ser ut til å være overrepresentert på dette.. ;-((( 0 Siter
Chinatoo Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Ups, vår rapport er 12 knappe sider. Kan hende den også er for kort da? Vi bor i Troms. Hvor adopterer dere fra? Håper dere får en fin-fin tilleggsrapport denne gangen. Vi skal adoptere fra Kina med AF. Og vi holder til i Midt-norge. Håper at vår tilegsraport gjør susen. *HA EN FIN DAG, og håp at deres raport er OK. 0 Siter
Gjest Yljali Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Ups, vår rapport er 12 knappe sider. Kan hende den også er for kort da? Vi bor i Troms. Hvor adopterer dere fra? Håper dere får en fin-fin tilleggsrapport denne gangen. Hva er det med bv i region nord, da? Er det den nord-norske direkteheten uten så altfor mye utenomsnakk som er årsaken til alle tilleggsrapportene? Vi skal snart signere vår rapport, og har fått tilbakemelding om at den er 6-7 sider, og vurderinga 2-3 sider. Tror jo med min beste vilje at det er fordi vi er et ukomplisert tilfelle, men har en følelse av at jeg må lese veiledninga godt for å sikre at alt det nødvendige har kommet med. Lykke til da, Charita. Håper det går raskt unna med dere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.