Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære dr. Moen.

Jeg er en kvinne på 29 år, som håper du tar deg tid til å svare på mine spørsmål, for jeg prøver så inderlig å finne ut av eggløsningene mine, og sliter med å bli gravid.

Jeg har fått mensen i dag, 4.feb. Har hatt ømme bryster i 7 dager (f.o.m. 29 januar). Har hatt litt (veldig lite) blod i 3-4 dager, før altså mensen kom i dag. Dette er vanlig prosedyre før min menstruasjon kommer.

Er det slik at jeg da hadde egggløsning nøyaktig for 14 dager siden? Merket ikke noe økt utflod e.l. da, men 6 dager før dette igjen 16, 17, 18 og 19 februar(altså 20 dager før mensen) hadde jeg 3-4 dager med rikelig blank utflod. Kan det være at jeg har eggløsning så lenge før mensen kommer? (Har ikke vært gravid og spontanabortert).

Jeg har uregelmessige menstruasjoner.

Håper du kan svare meg på alle mine spørsmål.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18010-eggl%C3%B8sning-og-menstruasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Vi går baklengs for vurdering:

1. Du får mensen 4. Februar

2. Ømme bryster en uke før er helt vanlig

3. Eggløsning har vært ca 21.januar (14 dager føe mensen kom)

4. Du har hatt typisk slim noen dager før eggløsningen (16.-19.JANUAR)

Det passer perfekt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...