sheba Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/06/428105.html jeg gjorde i et par ting:-) 0 Siter
Freya Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Det eneste jeg har hørt er det med tyggis som setter seg fast i kroppen og at man får mark i magen av å spise snø. 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Hehe ja kjente igjen veldig mange! De fleste fikk jeg höre fra venner, og ikke foreldre.. Men de i sin tur hadde nok kanskje det da:) Hmm er faktisk fortsatt litt redd for å skru på og av en lampe for mange ganger etter hverandre av hensyn til brann;) 0 Siter
soleil Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Det eneste jeg har hørt er det med tyggis som setter seg fast i kroppen og at man får mark i magen av å spise snø. Ja, de er klassikere! 0 Siter
Freya Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Ja, de er klassikere! Men jeg må si det var ganske hjerteløst å si at isbilen ringer når det er tomt for is... *ler rått* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.